Hop til indhold
underdog40

Private grupper/loger på Eroguide

Recommended Posts

Dette indslag er nok mest rettet mod administrationen af Eroguide. Men det kunne nu også være ret interessant og høre fra jer andre, om mit forslag er håbløst eller interessant.

Jeg synes det kunne være en god idé hvis man kunne oprette lukkede grupper/loger herinde. Grupper af medlemmer som har samme interesser som en selv. Lukkede grupper hvor man kan udveksle tanker, oplevelser og ideer med ligesindede. Grupper hvor ordet er frit, uden at man skal træde på æggeskaller med frygt for hvad der nu kommer af shitstorms, irettesættelser, løftede pegefingre mm.  Den som opretter gruppen, kan derefter invitere andre brugere und so weiter. 

Jeg ved slet ikke om det er muligt. Det ved kun de som administrerer Eroguide. 

Lyder det helt gakgak og dødfødt eller er der andre der synes det kunne være en god idé? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 minutter siden:

Lyder det helt gakgak og dødfødt eller er der andre der synes det kunne være en god idé? 

Det kunne umiddelbart godt være en god ide, men jeg kan også godt være lidt bange for, at Eroguide.dk løber en risiko for, at meget godt indhold af almen interesse, og værdi vil blive unddraget de offentlige fora, og holdt i lukkede grupper.

I værste fald med det resultat at Politik, og spam billed trådene i Hyggesnak kommer til at dominere billedet endnu mere, end tilfældet allerede er.

Men der hvor lukkede grupper kunne have en funktion, det kunne være som en forbindelse mellem nettet, og IRL.

Eksempelvis brunch, og så meget andet, som vi er nogle der tidligere har haft succes med i åbent forum, og på pm, men som mange undlader at deltage i, fordi det har været nogle ret profilerede arrangementer i forum.

Glædespiger kunne også udvikle kommercielle sociale netværk, på deres betalingsprofiler, som kunne tiltrække sugardaddies, eller udgøre loyalitets klubber med fordele for stamgæster.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 17 minutter siden:

Dette indslag er nok mest rettet mod administrationen af Eroguide. Men det kunne nu også være ret interessant og høre fra jer andre, om mit forslag er håbløst eller interessant.

Jeg synes det kunne være en god idé hvis man kunne oprette lukkede grupper/loger herinde. Grupper af medlemmer som har samme interesser som en selv. Lukkede grupper hvor man kan udveksle tanker, oplevelser og ideer med ligesindede. Grupper hvor ordet er frit, uden at man skal træde på æggeskaller med frygt for hvad der nu kommer af shitstorms, irettesættelser, løftede pegefingre mm.  Den som opretter gruppen, kan derefter invitere andre brugere und so weiter. 

Jeg ved slet ikke om det er muligt. Det ved kun de som administrerer Eroguide. 

Lyder det helt gakgak og dødfødt eller er der andre der synes det kunne være en god idé? 

Neeej for helvede

Tænk lige på alt det vi andre vil gå glip af :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
underdog40 skrev, for 19 minutter siden:

Dette indslag er nok mest rettet mod administrationen af Eroguide. Men det kunne nu også være ret interessant og høre fra jer andre, om mit forslag er håbløst eller interessant.

Jeg synes det kunne være en god idé hvis man kunne oprette lukkede grupper/loger herinde. Grupper af medlemmer som har samme interesser som en selv. Lukkede grupper hvor man kan udveksle tanker, oplevelser og ideer med ligesindede. Grupper hvor ordet er frit, uden at man skal træde på æggeskaller med frygt for hvad der nu kommer af shitstorms, irettesættelser, løftede pegefingre mm.  Den som opretter gruppen, kan derefter invitere andre brugere und so weiter. 

Jeg ved slet ikke om det er muligt. Det ved kun de som administrerer Eroguide. 

Lyder det helt gakgak og dødfødt eller er der andre der synes det kunne være en god idé? 

Funktionen  findes  allerede  under  pb  hvor  der  kan  oprettes  grupper. 

Måske  en  god  ide  at  der  anvendes  pb  i højere  udtrækning  frem  for  at  enkelte  har  private  dialoger  i  det  åbne  forum. 

Hvis  alt  dialog  kommer  til  at  foregå  i  skjulte  grupper  er  der  risiko  for  at  EG  kommer  til  at  være  meget stille  uden  de  gode  debatter.

Men  har  du  emner  du  kun  ønsker  at  debattere  med  bestemte  brugere  kan  det  gøres  allerede  nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
underdog40 skrev, for 24 minutter siden:

Dette indslag er nok mest rettet mod administrationen af Eroguide. Men det kunne nu også være ret interessant og høre fra jer andre, om mit forslag er håbløst eller interessant.

Jeg synes det kunne være en god idé hvis man kunne oprette lukkede grupper/loger herinde. Grupper af medlemmer som har samme interesser som en selv. Lukkede grupper hvor man kan udveksle tanker, oplevelser og ideer med ligesindede. Grupper hvor ordet er frit, uden at man skal træde på æggeskaller med frygt for hvad der nu kommer af shitstorms, irettesættelser, løftede pegefingre mm.  Den som opretter gruppen, kan derefter invitere andre brugere und so weiter. 

Jeg ved slet ikke om det er muligt. Det ved kun de som administrerer Eroguide. 

Lyder det helt gakgak og dødfødt eller er der andre der synes det kunne være en god idé? 

Det ville underminerer hele konceptet med eg. Netop at dele. Så nej det er ikke en god ide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Misjo1 skrev, for 7 minutter siden:

Det ville underminerer hele konceptet med eg. Netop at dele. Så nej det er ikke en god ide.

Helt enig. Skal vi exkludere eller inkludere?

Ellers brug Nemtøs´s anvisning hvis der skal skrives noget andre ikke må se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du ved allerede at emnerne vil være lidt ruflede i kanterne ? :rolleyes:

En loge... mørke kutter som beklædning, vin fra sølvkrus, dunkel musik og et par nøgne kvinder som kravler rundt på gulvet :P send mig den pm straks :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Ved bare det ender med, at jeg sidder alene på eroguide og spekulerer i hvor alle sammen er blevet af. Og hvorfor jeg ikke er blevet inviteret med i noget :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
fede skrev, for 15 timer siden:

Ved bare det ender med, at jeg sidder alene på eroguide og spekulerer i hvor alle sammen er blevet af. Og hvorfor jeg ikke er blevet inviteret med i noget :huh:

Der er hjælp at hente fede - du er ikke alene ;)

Net-mobning.dk

https://net-mobning.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fede skrev, for 17 timer siden:

Ved bare det ender med, at jeg sidder alene på eroguide og spekulerer i hvor alle sammen er blevet af. Og hvorfor jeg ikke er blevet inviteret med i noget :huh:

Det er ofte tykke børns skæbne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
fede skrev, for 17 timer siden:

Ved bare det ender med, at jeg sidder alene på eroguide og spekulerer i hvor alle sammen er blevet af. Og hvorfor jeg ikke er blevet inviteret med i noget :huh:

Nåh, vi bliver nok to, så kan vi sidde her du og jeg og diskutere Sverige til vi bliver gamle. Og lige præcis inden vi skal til at dø så får vi facit: gik det godt eller gik det skidt for Sverige? Sikken en cliff hanger. Kan næsten ikke vente. Lad dem bare have sine små grupper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Nåh, vi bliver nok to, så kan vi sidde her du og jeg og diskutere Sverige til vi bliver gamle. Og lige præcis inden vi skal til at dø så får vi facit: gik det godt eller gik det skidt for Sverige? Sikken en cliff hanger. Kan næsten ikke vente. Lad dem bare have sine små grupper.

Der skulle da ellers være rigeligt med emner at tage fat på :) 

What....er Volvo kinesisk? Hvorfor stinker vi nu til tennis? Hvorfor er nordmændende bedre til at stå på ski end os? Kan ABBA redde os? Hvorfor sked Zlatan ned i halsen på Malmø FF ved at købe sig ind i Hammerby....han har sq da lige fået en statue!? Er ishockey det eneste vi er gode til? Nå nej...vi er stadig gode til krimier.....eller er vi? Hvornår vinder vi Melodi GP igen? Knalder alle stadig med alle i Det Svenske Akademi? Mon kongen har en profil på Eroguide?

Det var så det positive jeg lige kunne komme på.......bagefter kan I snakke lidt om det negative :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Mon kongen har en profil på Eroguide?

Hvor fanden fandt du ud af det. Og hvor i al verden har jeg lagt min krone??:unsure: Silvia ....!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 34 minutter siden:

Hvor fanden fandt du ud af det. Og hvor i al verden har jeg lagt min krone??:unsure: Silvia ....!!!

Du har glemt den i en stripklub. Du er i virkeligheden "stripperkongen". Afsløret :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 2.12.2019 at 19:42:

Så du ved allerede at emnerne vil være lidt ruflede i kanterne ? :rolleyes:

En loge... mørke kutter som beklædning, vin fra sølvkrus, dunkel musik og et par nøgne kvinder som kravler rundt på gulvet :P send mig den pm straks :lol:

Nu du skriver loge, så kom jeg til at tænke på Venuslogen i de gode gamle dage.

Betalende medlemmer havde lov til mere end andre og der var flere af de underfora der var der, som kun var for betalende brugere.

Men at dele medlemmerne op i et a & b hold i forhold til at kunne læse og skrive indlæg, synes jeg er et skråplan

Del dette indlæg


Link til indlæg
tja66 skrev, for 20 timer siden:

Nu du skriver loge, så kom jeg til at tænke på Venuslogen i de gode gamle dage.

Betalende medlemmer havde lov til mere end andre og der var flere af de underfora der var der, som kun var for betalende brugere.

Men at dele medlemmerne op i et a & b hold i forhold til at kunne læse og skrive indlæg, synes jeg er et skråplan

Jeg synes faktisk ikke, at det er et skråplan at dele medlemmerne op i et A hold og et B hold, men da Admin er enig med dig, og altid konsekvent har afvist at indføre nogen form for bruger betaling, kan du trygt se fremtiden i møde :)

Jeg har altid ønsket mig en betalings version, af en gratis basis version af EG, og kan udmærket forestille mig services, som for mange af os kunne have værdi for en beskeden bruger betaling.

Eksempelvis den chat som Admin har lukket, fordi aktiviteten var faldet, og han derfor ikke mener, at kunne forsvare en årlig driftudgift til chatten på 25000 kr.

Det er muligt, at det er svært at indføre bruger betaling for en eksisterende gratis service, men når først brugerne får oplevelsen af, at den mangler, og at de savner den, så tror jeg også at der hos en del vil være en betalings villighed, som de ikke havde før.

Jeg husker dengang at JP.dk skrev, at nu går det ikke længere, at vi kunne læse hele avisen gratis på nettet, og heldigvis er de lykkedes meget godt med at indføre bruger betaling.

Jeg abonnerede en årrække på JP.dk, og tror jeg vil gøre det igen efter årsskiftet, men pt betaler jeg for Berlingske og Information på nettet.

Tror heller ikke, at det vil være så farligt at prøve det på EG, så længe det stadig har tilstrækkelig værdi at forblive gratist.

Ellers så har brugeren Lake oprettet en chat til os, og den skal vi altså også til at annoncere nogle mødetider i, og få den til at slå igennem:

Skurvognen
http://www.chatzy.com/54080057501908 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 2.12.2019 at 19:42:

Så du ved allerede at emnerne vil være lidt ruflede i kanterne ? :rolleyes:

En loge... mørke kutter som beklædning, vin fra sølvkrus, dunkel musik og et par nøgne kvinder som kravler rundt på gulvet :P send mig den pm straks :lol:

Og tro mig. Jeg ville selv stå og vifte med flaget, i en sådan grad at jeg får fibersprængninger i hele overkroppen, for at blive en del af de mest lumre af loger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 timer siden:

Og tro mig. Jeg ville selv stå og vifte med flaget, i en sådan grad at jeg får fibersprængninger i hele overkroppen, for at blive en del af de mest lumre af loger :) 

Ja det er jo lige problemet med et dele op i A og B

Nogle af os vil altid føle os udenfor :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...