Hop til indhold
Milfdreng2

Sugarbabe forhold ødelagt efter 6 mdr

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, for 12 timer siden:

Hvis alt går som planlagt, dør jeg mere velhavende, end jeg nogensinde har været det i levende live :(

Det er også derfor, at de der mursten skal spises, på en eller anden måde, inden at det kommer så vidt ;)

Men jeg tør sgu ikke begynde på det 14 år før jeg går på pension.

Gad vide om jeg får mere købesex som + 70 årig, end alle årene inden.

Får se om helbredet er til det, hvis jeg når så langt :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ud og brænd skillingerne af. Med den nye finanslov bliver arveafgiften sat op. Der er snart ikke en bøjet femøre tilbage tilbage til eventuelle arvinger, på trods af at de penge du efterlader, er blevet beskattet 1000 gange inden du dør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 48 minutter siden:

Ud og brænd skillingerne af. Med den nye finanslov bliver arveafgiften sat op. Der er snart ikke en bøjet femøre tilbage tilbage til eventuelle arvinger, på trods af at de penge du efterlader, er blevet beskattet 1000 gange inden du dør. 

Det har jeg også tænkt mig, hvis jeg lever længe nok, og har et godt nok helbred, hvis jeg gør det.

Problemet er at det ikke er rede penge, og at det ikke er forsvarligt at gøre det endnu.

For jeg kan blive både arbejdsløs, og opleve det der er værre den tid jeg har tilbage, og så kan det gå grueligt galt at belåne sine egne penge.

Men Hvis Deeds Capital viser sig langtidsholdbar, vil jeg overveje dem når tiden er inde, hvis de så vil have mig som kunde, alt efter hvordan markedet udvikler sig:

Deeds Capital

https://www.deedscapital.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Jeg kommer nok aldrig til at begribe det :rolleyes: men hvorfor.....

Jeg kan sagtens forstå, man gerne vil betale for, at knalde en kvinde som man ellers ikke kan være sammen med. Eller det ville være svært. Det samme med specielle ydelser.

Men....

Det virker jo nærmest som du er forelsket. At du gerne rejser verden rundt for hende. Hun har skullet imponeres.  At denne konstante kommunikation har været vigtig. At der har været “ romantik” i luften følelse er vigtig. Alt sammen kun grundet betaling. Nu er hun så begyndt at ville have penge for kommunikationen, hun har nok erkendt, at der går meget tid med det. Så det er jo egentlig fair nok. Hun har jo i forvejen krævet betaling for den tid i har tilbragt sammen i Madrid lyder det af, hvilket hun jo også skal, da det er hendes arbejde. 

Skulle der være dybde i Jeres “ forhold, så skal pengene altså tages ud af ligningen. Har hun ingen interesse i det, så skal det altså tages for hvad det er.

Så kan i jo sagtens fortsætte med Jeres lille arrangement, men skal hun bruge tid på daglig kommunikation, så må der jo betales for det og ellers må den del udelades og det kun er tiden i Madrid du betaler for. Alternativt skal du finde en anden hvor du kun betaler for sexen eller endnu bedre en rigtig kæreste, Da du øjensynelig har et stort behov for romantikken.

 

 

Redigeret af fede

Del dette indlæg


Link til indlæg
fede skrev, den 7.12.2019 at 10:18:

Jeg kommer nok aldrig til at begribe det :rolleyes: men hvorfor.....

Jeg kan sagtens forstå, man gerne vil betale for, at knalde en kvinde som man ellers ikke kan være sammen med. Eller det ville være svært. Det samme med specielle ydelser.

Men....

Det virker jo nærmest som du er forelsket. At du gerne rejser verden rundt for hende. Hun har skullet imponeres.  At denne konstante kommunikation har været vigtig. At der har været “ romantik” i luften følelse er vigtig. Alt sammen kun grundet betaling. Nu er hun så begyndt at ville have penge for kommunikationen, hun har nok erkendt, at der går meget tid med det. Så det er jo egentlig fair nok. Hun har jo i forvejen krævet betaling for den tid i har tilbragt sammen i Madrid lyder det af, hvilket hun jo også skal, da det er hendes arbejde. 

Skulle der være dybde i Jeres “ forhold, så skal pengene altså tages ud af ligningen. Har hun ingen interesse i det, så skal det altså tages for hvad det er.

Så kan i jo sagtens fortsætte med Jeres lille arrangement, men skal hun bruge tid på daglig kommunikation, så må der jo betales for det og ellers må den del udelades og det kun er tiden i Madrid du betaler for. Alternativt skal du finde en anden hvor du kun betaler for sexen eller endnu bedre en rigtig kæreste, Da du øjensynelig har et stort behov for romantikken.

 

 

Skrevet på min fødselsdag! 
men hvor er det fedt du skriver sådan, tak! :) 
 

har nu indset det kun var for pengene...

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, den 4.12.2019 at 07:02:

@Milfdreng2

Husk på at det her er Danmark. Det er bedre at flashe sin fattigdom og nød, end at sige at man har penge, og godt kan tjene flere. Misundelse styrer. 

Glem hende. Måske vender hun tilbage, måske ikke. Vel er det trist, og hun lyder sgu fantastisk, når hun var pengene værd. Jeg tror nu på at der findes mange skønne kvinder, her inde og andre steder, som synes de er ligeså meget værd. 

Find en anden og nyd din økonomiske frihed. 

 

Tak for det! :) Det hjalp og hører

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...