Hop til indhold
EPO

Sophie lille lækker med god service

Recommended Posts

Hej 

Lang tid siden med en anmeldelse fra min hånd. Har været mest på SD, hvor anmeldelser ikke rigtigt giver mening. Faldt dog over Sophie fra tyskland.

Havde aftalt 1/2 time med superfransk og kys. 

Efter afregning og en lille skyller til mig kommer hun hen til mig , vi kysser dejliigt med tunge,  vender hende  om og hun gnider røven op og ned af mig og spørger om vi ikke skal gå hen til spejlet.

Der hjæper jeg hende langsomt af med tøjret mens hun vrider kæler og nusser . hun har de flotteste fine ungpige bryster 160 cm høj og en flot lille rund røv

Hen i senge og en ordentlig slikketur til hendes lille fine fisse . nu bliver hun virkelig tændt og nærmste presser sin fisse op i mit hoved. ren og velsmagende og naturlig våd. Jeg besøger lige hendes bagerste med tunge . det kunne hun lide hun drejer sig rundt så jeg rigtigt kan komme til at slikke hendes røvhul , mens jeg har en finger på fissen . Hun for fat i min pik med hånden først,  derefter munden. Hendes blowjob skils er ikke super , middel men fint og hun har go energi. 

For sagt at jeg vil kneppe hende og det er hun meget med på :-)  Trænger langsomt op i denne lille stramme meget våde fisse. For hurtigt at kneppe hende hårdt uden at være voldsom :-) Hvilket hun nyder.

Vi er rundt i flere stillinger og hun har den flotteste lille runde røv bagfra . Men afslutter i missioner mens jeg langsomt ryger ind og ud af hendes stramme fisse og kommer i en dejlig lang orgasme.

Sophie yder virkelig god og nærværende service . Vi små snakede lidt bagefter på fint engelsk. hun er fra munchien og er her til lørdag.

 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...