Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forleden på aftenbesøg hos Sexy-Rossa, havde læst nogle gode anmeldelser og tænkte at nu hvor hun, kører med 30 min til 500 kr, at jeg måtte lægge vejen forbi - nemt at få kontakt og lave en aftale med, hun holder til bag den blå dør, på Frederiksbergs velkendte adresse. 
 

da jeg ankommer er der kæmpe julefest på etagerne under og musikken flyder ud i gården, samtidig med jeg er spændt på hvem jeg skal møde, Rossa viser ingen ansigts billeder, men er blevet beskrevet som en flot køn pige - og sikket en overraskelse da hun åbnede døren. 
 

Fuck hun er køn, en spansk skønhed med et sødt smil og nogle øjne som kan få dig til at gøre næsten hvad som helst ( sådan virkede de på mig)

flot figur og en dejlig røv - dog er hun ikke fast som man ville kunne forvente af en 22 årige, men super dejlig blød og lækker - brysterne er ( for dem som det er vigtigt for) ikke så store og faste, som de ser ud til på billederne, når hun ligger på alle fire, så svinder fylden og man kan se at hun har fået børn, det gør ikke mig noget, elsker det naturlige og hader plastik  

Ærgerligt at jeg ikke lige havde brugt 200 mere på kys, ville gerne ha prøvet at kysse hende, men hun gav et dejligt blow uden, jeg gik ned på hende og hun “ kom på 30 til 40 sekunder” wauw det var godt nok hurtigt, men det trick virker dig ikke på mig,  så vi forsatte og kom rundt forskellige stillinger og hun tog imod uden problemer.

Kommer jeg igen, ja sikkert på et tidspunkt lige nu er der 3 som jeg har i kikkerten, to som holder til på en anden velkendt adresse på Nørrebro, en hvid kælder dør, der hvor Gigi og kan ikke huske hvad den anden hed, men de er nu på en fin adresse i indre by. 
 

Og den anden ved jeg endnu ikke hvor holder til, men er samme sted som Ava. 

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...