Hop til indhold

Recommended Posts

Tog selv turen. 

500kr. for en halv time med hj og måtte sutte hendes små bryster og fingerkneppe hende. 

Kvinden er lille, lidt buttet. Alder er svær at bedømme, men ikke ung. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 6 timer siden:

Tog selv turen. 

500kr. for en halv time med hj og måtte sutte hendes små bryster og fingerkneppe hende. 

Kvinden er lille, lidt buttet. Alder er svær at bedømme, men ikke ung. 

Det er i hvert fald ikke Mimi selv du har fået en tur hos ... Dels passer beskrivelsen ikke på Mimi, dels så har hun udlejet klinikken til to andre thaikvinder da hun selv er sygemeldt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mau skrev, 1 time siden:

Det er i hvert fald ikke Mimi selv du har fået en tur hos ... Dels passer beskrivelsen ikke på Mimi, dels så har hun udlejet klinikken til to andre thaikvinder da hun selv er sygemeldt. 

øhhh...

hvilken del af hans beskrivelse passer ikke på Mimi ? hun er lille - hun er ikke slank eller trænet ... og hun er bestemt heller ikke ung ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 59 minutter siden:

øhhh...

hvilken del af hans beskrivelse passer ikke på Mimi ? hun er lille - hun er ikke slank eller trænet ... og hun er bestemt heller ikke ung ;) 

 

Det er mimis søster, og ikke Mimi der er dernede... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
thomas 123 skrev, 1 time siden:

øhhh...

hvilken del af hans beskrivelse passer ikke på Mimi ? hun er lille - hun er ikke slank eller trænet ... og hun er bestemt heller ikke ung ;) 

 

Det med brysterne, passer ikke på Mimi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Tene skrev, for 8 timer siden:

Tog selv turen. 

500kr. for en halv time med hj og måtte sutte hendes små bryster og fingerkneppe hende. 

Kvinden er lille, lidt buttet. Alder er svær at bedømme, men ikke ung. 

Burde vel ligge under anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
mrboobsnow skrev, for 1 minut siden:

Er der nogen aktive annoncer? Eller andre måder at bestille tid? 

Kun igennem Facebook.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 2 timer siden:

øhhh...

hvilken del af hans beskrivelse passer ikke på Mimi ? hun er lille - hun er ikke slank eller trænet ... og hun er bestemt heller ikke ung ;) 

 

Hmm ... bevares hvis du betragter 32 som værende gammel ... men jeg vil heller ikke lige kalde Mimis bryster for små - nærmere tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mau skrev, for 8 minutter siden:

Hmm ... bevares hvis du betragter 32 som værende gammel ... men jeg vil heller ikke lige kalde Mimis bryster for små - nærmere tværtimod.

haha... 32  uhmm så siger vi det ...

jeg har knaldet mimi og fået blow job af hende og tror nu ikke den med 32 år i 2019 holder.... ;) 

ok... hun har ikke små patter det er da rigtig men alt andet i beskrivelsen passer nu meget godt på hende.... 

og hun er ikke 32 år gammel ... og hvis hun er .... så ser hun ret sørgelig ud af en dame på 32 ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
thomas 123 skrev, for 12 minutter siden:

haha... 32  uhmm så siger vi det ...

jeg har knaldet mimi og fået blow job af hende og tror nu ikke den med 32 år i 2019 holder.... ;) 

ok... hun har ikke små patter det er da rigtig men alt andet i beskrivelsen passer nu meget godt på hende.... 

og hun er ikke 32 år gammel ... og hvis hun er .... så ser hun ret sørgelig ud af en dame på 32 ... 

Du er heldig, for du er den eneste herinde , som har knaldet Mimi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mau skrev, for 5 timer siden:

Det er i hvert fald ikke Mimi selv du har fået en tur hos ... Dels passer beskrivelsen ikke på Mimi, dels så har hun udlejet klinikken til to andre thaikvinder da hun selv er sygemeldt. 

Har heller ikke skrevet at det var Mimi. Men bestilte tid ved Mimi på Facebook og hun ville give beskeden videre til kvinden. Der var kun en kvinde. 

Massagen var middel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i kontakt med Mimi, for at spørge hvorfor jeg kun fik en halv time massage, godt nok med hj, når jeg havde bestilt en hel time (500kr) med kun massage. Hun svarede, at hun henviste kun til dem der havde lejet hendes lokaler, så skulle klage til dem. 

https://annoncelight.dk/showad/284465 

Så det er hverken Mimi selv eller hendes søster der er på stedet. 

Så derfor der nok nogen der har fået fp. 

Mimi synes at jeg skulle finde et andet sted, hvis jeg ville have en god massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Tene skrev, den ‎02‎-‎12‎-‎2019 at 08:32:

Giver de en hård eller blød massage. 

Kan man få ekstra hos dem? 

Du kan få en lang næse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...