Visti-Vistisen 1900 Skrevet 2. December, 2019 Frodige Ida skrev, Lige nu: Jamen du er da for viderekomne . Hyg dig i din lille bobbel. ??? Jamen så forklar mig venligst hvorfor en der arbejder på stripbar, som sælger sex IKKE er en prostitueret? Hvis det udelukkende er fordi hun ikke er alene, så er JenniferRomantica foroven jo heller ikke prostitueret i dine øjne, for hun arbejder på en saunaklub hvor hun heller ikke er alene. Salg af sex = Prostitution. Hvad viderekommende er der ved det? Hvorfor vil du have denne gradbøjning af faget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 2. December, 2019 Visti-Vistisen skrev, for 1 time siden: ??? Jamen så forklar mig venligst hvorfor en der arbejder på stripbar, som sælger sex IKKE er en prostitueret? Hvis det udelukkende er fordi hun ikke er alene, så er JenniferRomantica foroven jo heller ikke prostitueret i dine øjne, for hun arbejder på en saunaklub hvor hun heller ikke er alene. Salg af sex = Prostitution. Hvad viderekommende er der ved det? Hvorfor vil du have denne gradbøjning af faget? Nu drejer det sig ikke om hvem der er prostitueret eller ej men om man ønsker at have beruset gæster. Det er sådan jeg læser overskriften. måske vi skriver forbi hinanden men overskriften er det jeg kommentere på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2985 Skrevet 2. December, 2019 Man skal da lige igennem en "hvor fuld er jeg" testen først 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 2. December, 2019 SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 8 minutter siden: Man skal da lige igennem en "hvor fuld er jeg" testen først Ahahahahaha sgu lige før at jeg gerne ville tages på den måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2985 Skrevet 2. December, 2019 Alle skal igennem denne test inden man bliver lukket ind i varmen i hele december måned og helt indtil påske. Julen plejer vare helt til påske... siger man Spøg til side. Jeg har oplevet en gang at personen var lille smugle påvirket af alkohol... ikke var fuld men som man siger "godt humør" så længe men opfører sig ordentligt og respektfuldt er det helt ok. Man kan lyn hurtigt vurdere om det er forsvarligt at lukke personen ind. Hvis personen skal støtte sig til dørkarmen inden man overhovedet kommer igennem dørtrinet så bliver man send hjem for at sove den ud med det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 2. December, 2019 SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 1 minut siden: Alle skal igennem denne test inden man bliver lukket ind i varmen i hele december måned og helt indtil påske. Julen plejer vare helt til påske... siger man Spøg til side. Jeg har oplevet en gang at personen var lille smugle påvirket af alkohol... ikke var fuld men som man siger "godt humør" så længe men opfører sig ordentligt og respektfuldt er det helt ok. Man kan lyn hurtigt vurdere om det er forsvarligt at lukke personen ind. Hvis personen skal støtte sig til dørkarmen inden man overhovedet kommer igennem dørtrinet så bliver man send hjem for at sove den ud med det samme. Altså jeg plejer da gerne at læne mig op af dørkarmen, for at se lidt lækker ud Du ved hængevom og slaskearme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 2. December, 2019 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Nu drejer det sig ikke om hvem der er prostitueret eller ej men om man ønsker at have beruset gæster. Det er sådan jeg læser overskriften. måske vi skriver forbi hinanden men overskriften er det jeg kommentere på. Og det er så sandelig også det jeg har kommenteret på I mit første indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. December, 2019 Er jeg bare den eneste der troede de ikke gjorde sådan noget på stripklub.. Især eftersom jeg har en veninde der arbejder på en og jeg selv har været på forskellige klubber flere gange med en gæst fra saunaen hvor stripperne bestemt ikke skulle med tilbage til hotellet.. Og bestemt ikke var interesseret i noget som helst.. Men det kan da være fordi de ikke måtte forlade stedet.. Min veninde siger det godt kan ske men så det en der har købt meget champagne og betalt rigtig mange penge og været der i mange timer med pigerne.. Jeg må indrømme at jeg synes det virker som en pengemaskine de der klubber.. Der har aldrig været særlig god service de steder vi har været og prisen er total voldsom.. Det ene sted betalte gæsten 6000 for en champagne med to piger til.. Vi var selv i forvejen 3 mennesker i rummet så 5 mennesker om en enkel champagne og lige så snart flasken var tom (flasken ikke glassene) skulle pigerne forlade rummet.. Jeg ved ikke om det er standard.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 3. December, 2019 JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Er jeg bare den eneste der troede de ikke gjorde sådan noget på stripklub.. Især eftersom jeg har en veninde der arbejder på en og jeg selv har været på forskellige klubber flere gange med en gæst fra saunaen hvor stripperne bestemt ikke skulle med tilbage til hotellet.. Og bestemt ikke var interesseret i noget som helst.. Men det kan da være fordi de ikke måtte forlade stedet.. Min veninde siger det godt kan ske men så det en der har købt meget champagne og betalt rigtig mange penge og været der i mange timer med pigerne.. Jeg må indrømme at jeg synes det virker som en pengemaskine de der klubber.. Der har aldrig været særlig god service de steder vi har været og prisen er total voldsom.. Det ene sted betalte gæsten 6000 for en champagne med to piger til.. Vi var selv i forvejen 3 mennesker i rummet så 5 mennesker om en enkel champagne og lige så snart flasken var tom (flasken ikke glassene) skulle pigerne forlade rummet.. Jeg ved ikke om det er standard.. Det er rent optrækkeri... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. December, 2019 Tja jeg holder købesex og alkohol stærkt adskilt, også fordi bilen skal køre fornuftigt...så adru før besøg, ofte og især ved besøg hos trine meget opstemt/beruset af oplevelsen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1305 Skrevet 3. December, 2019 Både og er man i godt humør er man velkommen hos mig men er man pløre fuld tænker jeg tiden og hans penge er bedre brugt på en taxa hjem med hovedet i seng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. December, 2019 Kunne personligt Aldrig møde beruset op. Det ville være no go for mig. Men der er nok mange der lige har brug for em enkelt til at "stive" sig af på Og det er vel ok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 4. December, 2019 Forøvrigt vil jeg ikke bruge flere tusinde kroner på en glædes-pige og så være FOR beruset til at gennemføre noget. Det giver ingen mening og det er jeg i øvrigt også for nærig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 5. December, 2019 Helt ærligt Hvis man er pløre stiv, hvad skal man så med en GP???? På det tidspunkt kan man jo score hvem som helst og de ser alle sammen pisse godt ud 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milf tina 1 Skrevet 5. December, 2019 Gentlemand-Finn skrev, den 1/12/2019 at 22:07: Måske har det været vendt før. Tager I Glædes-piger i mod os mænd hvis vi er lettere beruset..? Jeg bliver altid meget kærlig når jeg er lettere 'overrislet' - og så skal jeg i øvrigt snart til noget jule-halløj Jeg modtager det har jeg intet problem med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 7. December, 2019 En lille beretning dugfrisk fra dagens vagt, om hvorfor jeg ikke tager påvirkede ind. Efter at have hygget med gæst1, afviste jeg gæstX der var tydeligt påvirket. Da han ikke kunne respektere Rygning forbudt skilte i venteværelset, tænkte jeg at han næppe heller kunne respektere mig, og det viste sig at holde stik. Han gik godt nok, da jeg bad ham om det, men kort efter ringede gæst2 og sagde, at han var blevet truet til at gå igen af en ubehøvlet fyr. Gæt selv hvem.... Gæst2 kom lidt efter, da der atter var fri bane. Mens jeg hyggende med gæst2 gik døren til venteværelset flere gange og da jeg var klar igen sad X i venteværelset, jeg bad ham igen om at gå. Efter en masse snak frem og tilbage om, at han var en flink fyr og jeg iøvrigt slet ikke var hans type, gik han så igen. Kun for at vende tilbage adskillige gange mens jeg hyggende med gæst3. På det tidspunkt var klokken ca 13 og han gav heldigvis op, det var meget ubehageligt for både mig og mine gæster at have ham rendende. På et bordel med tele og andre piger, kan det måske gå, men alene? Nej tak! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 176 Skrevet 8. December, 2019 Liv skrev, for 6 timer siden: En lille beretning dugfrisk fra dagens vagt, om hvorfor jeg ikke tager påvirkede ind. Efter at have hygget med gæst1, afviste jeg gæstX der var tydeligt påvirket. Da han ikke kunne respektere Rygning forbudt skilte i venteværelset, tænkte jeg at han næppe heller kunne respektere mig, og det viste sig at holde stik. Han gik godt nok, da jeg bad ham om det, men kort efter ringede gæst2 og sagde, at han var blevet truet til at gå igen af en ubehøvlet fyr. Gæt selv hvem.... Gæst2 kom lidt efter, da der atter var fri bane. Mens jeg hyggende med gæst2 gik døren til venteværelset flere gange og da jeg var klar igen sad X i venteværelset, jeg bad ham igen om at gå. Efter en masse snak frem og tilbage om, at han var en flink fyr og jeg iøvrigt slet ikke var hans type, gik han så igen. Kun for at vende tilbage adskillige gange mens jeg hyggende med gæst3. På det tidspunkt var klokken ca 13 og han gav heldigvis op, det var meget ubehageligt for både mig og mine gæster at have ham rendende. På et bordel med tele og andre piger, kan det måske gå, men alene? Nej tak! Det var godt du fik afvist denne klovn. Han havde sikkert en rest af en julefrokost siddende i kroppen. Men det ændrer ikke, at han bare skal afvises med det samme. Og stakkels kunde, der blev truet til at gå igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2888 Skrevet 8. December, 2019 Liv skrev, for 8 timer siden: En lille beretning dugfrisk fra dagens vagt, om hvorfor jeg ikke tager påvirkede ind. Efter at have hygget med gæst1, afviste jeg gæstX der var tydeligt påvirket. Da han ikke kunne respektere Rygning forbudt skilte i venteværelset, tænkte jeg at han næppe heller kunne respektere mig, og det viste sig at holde stik. Han gik godt nok, da jeg bad ham om det, men kort efter ringede gæst2 og sagde, at han var blevet truet til at gå igen af en ubehøvlet fyr. Gæt selv hvem.... Gæst2 kom lidt efter, da der atter var fri bane. Mens jeg hyggende med gæst2 gik døren til venteværelset flere gange og da jeg var klar igen sad X i venteværelset, jeg bad ham igen om at gå. Efter en masse snak frem og tilbage om, at han var en flink fyr og jeg iøvrigt slet ikke var hans type, gik han så igen. Kun for at vende tilbage adskillige gange mens jeg hyggende med gæst3. På det tidspunkt var klokken ca 13 og han gav heldigvis op, det var meget ubehageligt for både mig og mine gæster at have ham rendende. På et bordel med tele og andre piger, kan det måske gå, men alene? Nej tak! når jeg læser din beretning liv, bliver jeg lidt forvirret går man bare direkte ind i venteværelse fra gaden af ? troede når du var alene at hoveddør var låst indtil du var ledig, og selv hentede ny gæst ved hoveddør ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 8. December, 2019 sweetstone skrev, for 1 time siden: når jeg læser din beretning liv, bliver jeg lidt forvirret går man bare direkte ind i venteværelse fra gaden af ? troede når du var alene at hoveddør var låst indtil du var ledig, og selv hentede ny gæst ved hoveddør ? I Odense går man direkte ind i venteværelset fra gaden, næste dør er låst. Hos mig selv på Sjælland er hoveddøren låst, der skal man ha en aftale og jeg lægger 1/2 time mellem gæsterne, så I ikke kommer til at møde hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2888 Skrevet 8. December, 2019 Liv skrev, for 5 minutter siden: I Odense går man direkte ind i venteværelset fra gaden, næste dør er låst. Hos mig selv på Sjælland er hoveddøren låst, der skal man ha en aftale og jeg lægger 1/2 time mellem gæsterne, så I ikke kommer til at møde hinanden. ok så i odense kan man så være " heldig" at møde andre i venteværelset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 8. December, 2019 sweetstone skrev, for 2 timer siden: ok så i odense kan man så være " heldig" at møde andre i venteværelset. Ja, men det er nu sjældent det sker. De fleste smutter igen, hvis der allerede sidder en. Og de er jo ude i samme ærinde, kan man sige 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 8. December, 2019 Liv skrev, for 13 timer siden: En lille beretning dugfrisk fra dagens vagt, om hvorfor jeg ikke tager påvirkede ind. Efter at have hygget med gæst1, afviste jeg gæstX der var tydeligt påvirket. Da han ikke kunne respektere Rygning forbudt skilte i venteværelset, tænkte jeg at han næppe heller kunne respektere mig, og det viste sig at holde stik. Han gik godt nok, da jeg bad ham om det, men kort efter ringede gæst2 og sagde, at han var blevet truet til at gå igen af en ubehøvlet fyr. Gæt selv hvem.... Gæst2 kom lidt efter, da der atter var fri bane. Mens jeg hyggende med gæst2 gik døren til venteværelset flere gange og da jeg var klar igen sad X i venteværelset, jeg bad ham igen om at gå. Efter en masse snak frem og tilbage om, at han var en flink fyr og jeg iøvrigt slet ikke var hans type, gik han så igen. Kun for at vende tilbage adskillige gange mens jeg hyggende med gæst3. På det tidspunkt var klokken ca 13 og han gav heldigvis op, det var meget ubehageligt for både mig og mine gæster at have ham rendende. På et bordel med tele og andre piger, kan det måske gå, men alene? Nej tak! Selvfølgelig skal idioten ud. Selv om der tit bliver sat lighedstegn mellem indtagelse af alkohol og dårlig opførsel, er der stadig mænd (og kvinder) der kan finde ud af at opføre sig pænt. Jeg erkender naturligvis at faren for at opføre sig forkert, stiger proposionalt med mængden af alkohol. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 8. December, 2019 (edited) Gentlemand-Finn skrev, for 21 minutter siden: Selv om der tit bliver sat lighedstegn mellem indtagelse af alkohol og dårlig opførsel, er der stadig mænd (og kvinder) der kan finde ud af at opføre sig pænt. Jeg erkender naturligvis at faren for at opføre sig forkert, stiger proposionalt med mængden af alkohol. Det kan være svært på forhånd at afgøre, om personen er i stand til at opføre sig ordentligt, og ikke pludselig skifter adfærd. Plus hvor meget han har drukket, en øl og ti øl lugter omtrent ens. Husk også på, at der ofte kun er kort tid til at vurdere om man skal tage gæsten eller ej. Ham i går kom slet ikke ind, han blev afvist i venteværelset. Redigeret 8. December, 2019 af Liv Manglende ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 8. December, 2019 Liv skrev, for 18 minutter siden: Det kan være svært på forhånd at afgøre, om personen er i stand til at opføre sig ordentligt, og ikke pludselig skifter adfærd. Plus hvor meget han har drukket, en øl og ti øl lugter omtrent ens. Husk også på, at der ofte kun kort tid til at vurdere om man skal tage gæsten eller ej. Ham i går kom slet ikke ind, han blev afvist i venteværelset. Yes, det er ikke nemt..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 8. December, 2019 Liv skrev, for 5 timer siden: Det kan være svært på forhånd at afgøre, om personen er i stand til at opføre sig ordentligt, og ikke pludselig skifter adfærd. Plus hvor meget han har drukket, en øl og ti øl lugter omtrent ens. Husk også på, at der ofte kun er kort tid til at vurdere om man skal tage gæsten eller ej. Ham i går kom slet ikke ind, han blev afvist i venteværelset. Jeg vil sige jeg meget hurtigt kan fornemme på en gæst hvor fuld han er.. Godt nok ikke sådan at jeg kan vurderer hvor mange genstande præcis han har drukket men jeg kan godt fornemme om bølgerne er høje eller hvordan landet ligger.. Og forskellen på 1 øl og 10 plejer også at være til at føle på tænker jeg.. Jeg har endnu ikke - 7, 9, 13 - haft en dårlig oplevelse i denne branche selvom fulde mænd er okay i saunaen og jeg har været i branchen i 5 år.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg