Hop til indhold

Kondom

Featured Replies

Skrevet

Med mindre du kræver en speciel størrelse kondom, så plejer der at være nok beskyttelse på stederne. 

Skrevet

Selvfølgelig har de.

Hvis de ikke har, så ville det jo svare til at du selv skulle have boremaskine med til tandlægen.

Skrevet
Visti-Vistisen skrev, for 32 minutter siden:

Selvfølgelig har de.

Hvis de ikke har, så ville det jo svare til at du selv skulle have boremaskine med til tandlægen.

Jeg har nu altid min boremaskine med overalt ;)

Skrevet
Borende X skrev, for 1 time siden:

-og den er også fastmonteret, - den der ældre Bosch anno 1901, og den kan heller ikke udskifters med de nye typer uden ledning ;):P

Skrevet
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg troede egentlig at det var en fløjte du havde med overalt. Pigerne er jo glade for at spille Troubadour-Torbens kæmpehit "Mundgodt med Hvid Sovs" 

:P

Skrevet
Visti-Vistisen skrev, for 3 timer siden:

Selvfølgelig har de.

Det er nu ikke altid pigerne i Thailand har kondomer med selv - men de kigger lidt når jeg hiver dem frem fra køleskabet - men med 30 grader i skyggen synes jeg det er bedst. Ellers er der normalt ikke langt til den nærmeste 7eleven eller Familymart mv.

Skrevet

I min spæde start indenfor thai verdenen besøgte jeg en pige i det indre Århus. 

Hun havde ikke kondomer. Man skulle selv have med, ellers var det uden. I øvrigt skulle man også tage det brugte med. Hun pakkede det fint ind i en par stykker køkkenrulle, og så fik man det i hånden på vejen ud :mrgreen:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

I min spæde start indenfor thai verdenen besøgte jeg en pige i det indre Århus. 

Hun havde ikke kondomer. Man skulle selv have med, ellers var det uden. I øvrigt skulle man også tage det brugte med. Hun pakkede det fint ind i en par stykker køkkenrulle, og så fik man det i hånden på vejen ud :mrgreen:

Ja, men det er jo rigtig mange år siden.

Skrevet
Den flittige skrev, for 19 minutter siden:

Ja, men det er jo rigtig mange år siden.

Så så din unge fløs :D
--Men hun er faktisk i branchen stadigvæk, du har hun fravalgt det frække. En skam. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.