Hop til indhold
Skivefyren

Kondom

Recommended Posts

Selvfølgelig har de.

Hvis de ikke har, så ville det jo svare til at du selv skulle have boremaskine med til tandlægen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 32 minutter siden:

Selvfølgelig har de.

Hvis de ikke har, så ville det jo svare til at du selv skulle have boremaskine med til tandlægen.

Jeg har nu altid min boremaskine med overalt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg har nu altid min boremaskine med overalt ;)

-og den er også fastmonteret, - den der ældre Bosch anno 1901, og den kan heller ikke udskifters med de nye typer uden ledning ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg har nu altid min boremaskine med overalt ;)

 

Jeg troede egentlig at det var en fløjte du havde med overalt. Pigerne er jo glade for at spille Troubadour-Torbens kæmpehit "Mundgodt med Hvid Sovs" 

:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 3 timer siden:

Selvfølgelig har de.

Hvis de ikke har, så ville det jo svare til at du selv skulle have boremaskine med til tandlægen.

Det er nu ikke altid pigerne i Thailand har kondomer med selv - men de kigger lidt når jeg hiver dem frem fra køleskabet - men med 30 grader i skyggen synes jeg det er bedst. Ellers er der normalt ikke langt til den nærmeste 7eleven eller Familymart mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

I min spæde start indenfor thai verdenen besøgte jeg en pige i det indre Århus. 

Hun havde ikke kondomer. Man skulle selv have med, ellers var det uden. I øvrigt skulle man også tage det brugte med. Hun pakkede det fint ind i en par stykker køkkenrulle, og så fik man det i hånden på vejen ud :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

I min spæde start indenfor thai verdenen besøgte jeg en pige i det indre Århus. 

Hun havde ikke kondomer. Man skulle selv have med, ellers var det uden. I øvrigt skulle man også tage det brugte med. Hun pakkede det fint ind i en par stykker køkkenrulle, og så fik man det i hånden på vejen ud :mrgreen:

 

Ja, men det er jo rigtig mange år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 19 minutter siden:

Ja, men det er jo rigtig mange år siden.

Så så din unge fløs :D
--Men hun er faktisk i branchen stadigvæk, du har hun fravalgt det frække. En skam. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...