Hop til indhold

"Tag mig hårdt"

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fundet en rigtig dejlig elskerinde :D

Jeg er normalt til almindelig sex, men hun siger at jeg gerne må tage hende hårdt, med f.eks. smæk i numsen. Jeg er sgu ikke så erfaren inden for dette, og ville blot spørge om piger virkelig mener det? Et klask i rumpen kan hun da få, men forventer min dejlige tøs mere når hun siger sådan? Yderlighederne er måske sådan noget rape-agtigt noget, men går I så langt?

Hun er åben for at jeg sender hende links til frække film :D:D (er jeg ikke bare heldig?), men kan sgu ikke finde noget, som jeg ikke tror vil skræmme hende væk. Tøserne kommer jo næsten til skade på det jeg finder. Har I forslag?

Skrevet

Jamen er det da ikke en idealtilstand?

Hvis du er i tvivl om smæk, kunne du måske spørge SIO-Susanne. Hun er en pige, hvis erfaringer og meninger, jeg har den største respekt for.

Skrevet

Mange piger vil gerne holdes i et fast greb, når de bliver "taget"... :)

De nyder rollen som den lidt underdanige, der gerne lader sig tage med friske klap bagi.

Vis du er den styrende, og hold evt hendes håndled og hår i en fast position, så hun får fornemmelsen af at blive taget og styret.

Flere tænder på, at vi mænd bliver lidt dyriske under legen, og tager hvad vi selv mener at have krav på.

Derfra og så til direkte smerte, er der vist lang vej... ;)

God fornøjelse med den frække elskerinde.

Vh Ludvig.

Skrevet
  • Author

Guldkorn :) Lad dem fortsætte i en lind strøm:)

Links til undervisningsmateriale? Jeg er lidt fortabt :lol:

Skrevet

Spørg hende, hårdt kan være ét for mig, men noget andet for hende ;) Kvinder er forskellige, så spørg hvad hun vil ha, så går du ikke galt i byen :)

Skrevet
  • Author

Spørg hende, hårdt kan være ét for mig, men noget andet for hende ;) Kvinder er forskellige, så spørg hvad hun vil ha, så går du ikke galt i byen :)

Jep:O)

Men hvad ville være tilpas hårdt for dig personligt?

Skrevet

Jep:O)

Men hvad ville være tilpas hårdt for dig personligt?

Det svar kan du ikke rigtig bruge til noget, for jeg er jo ikke din kvinde ;) Der må overhovedet ikke tages hårdt på mig, din kvinde vil gerne tages hårdt, så du må spørge hvor hårdt hårdt er og bede hende uddybe hvad hun ønsker ;)
Skrevet

Guldkorn :) Lad dem fortsætte i en lind strøm:)

Links til undervisningsmateriale? Jeg er lidt fortabt :lol:

Jamen du er nødt til at spørge hende :)

Min faste pige Nonni - hun kan ikke få den hårdt nok i fissen og røven... jeg kan kneppe hende til jeg besvimer af udmattelse...

Men ak og ved hvis jeg klapper hende i røven eller niver hende eller tager fat i hendes hår eller andre form for dominante tiltag... det er hendes størtste turn-off

Nogle piger hader dominant adfærd - andre elsker det

Du er nødt til at spørge hende :)

Skrevet
  • Author

Heldigvis er hun til at tale med. Og heldigvis har hun en dejlig tilgang til sex :D:D:D :D

Skrevet

Heldigvis er hun til at tale med. Og heldigvis har hun en dejlig tilgang til sex :D:D:D:D

det er slet ikke så ringe et udgangspunkt. men jeg kan godt forstå dit spørgsmål - for hvad er at tag en pige hårdt.

dette er udelukkende set ud fra mit synspunkt - det er helt for egen regning så hvis du efterlever det og det ikke virker - så må du selv tage ballen :lol:

når jeg beder en fyr om at tage mig hårdt og vi vel at mærke ikke er sammen. eks på en sms eller mail eller tlf. så vil jeg gerne at næste gang vi ses. så går han direkte til makronerne. hiver tøjet af mig - vender mig om om tager et godt fast greb i hofterne og i en babs og gå til den - i en hurtig omgang hvor pulsen kommer godt op. eller at han knepper mig godt og grundigt stående -- på en måde som om han er død sulten og bare må æde mig med det samme...

hvis vi er igang med akten og jeg får lyst til han tager mig hårdt. så vil jeg gerne have han støder hårdt op i mig og holder godt ved mig..

i det hele taget når jeg gerne vil tages hårdt. så drejer det sig for mig om at kunne mærke ham - i mig - holde fast i og om mig som om han aldrig vil slippe igen - løfte mig -

giver det lidt mening... ;)

Skrevet

det er slet ikke så ringe et udgangspunkt. men jeg kan godt forstå dit spørgsmål - for hvad er at tag en pige hårdt.

dette er udelukkende set ud fra mit synspunkt - det er helt for egen regning så hvis du efterlever det og det ikke virker - så må du selv tage ballen :lol:

når jeg beder en fyr om at tage mig hårdt og vi vel at mærke ikke er sammen. eks på en sms eller mail eller tlf. så vil jeg gerne at næste gang vi ses. så går han direkte til makronerne. hiver tøjet af mig - vender mig om om tager et godt fast greb i hofterne og i en babs og gå til den - i en hurtig omgang hvor pulsen kommer godt op. eller at han knepper mig godt og grundigt stående -- på en måde som om han er død sulten og bare må æde mig med det samme...

hvis vi er igang med akten og jeg får lyst til han tager mig hårdt. så vil jeg gerne have han støder hårdt op i mig og holder godt ved mig..

i det hele taget når jeg gerne vil tages hårdt. så drejer det sig for mig om at kunne mærke ham - i mig - holde fast i og om mig som om han aldrig vil slippe igen - løfte mig -

Vel talt Sisse :) Jeg fik fed pik af læsningen. Men det var måske også meningen? Genkender situationen...bare køre pikke så hårdt op i kussen. Mums

risle

Skrevet

Vel talt Sisse :) Jeg fik fed pik af læsningen. Men det var måske også meningen? Genkender situationen...bare køre pikke så hårdt op i kussen. Mums

risle

*LOL* så vil du slet ikke vid hvad jeg kan finde på IRL

men nej - meningen var at skabe nogle billeder så vores spørger fik en fornemmelse af hvad en pige evt mener.... ;)

Skrevet
  • Author

Det gav så meget mening at jeg fik ståpik :lol:

Skrevet

Det gav så meget mening at jeg fik ståpik :lol:

ej sorry - det var ikke min mening. ville bare give et indblik i hvad det evt kan være hun mener. men kan jo kun tale på egne vegne også derfor jeg skriver at hvis du prøver min måde - må du tage skrallet hvis det ikke virker :lol:

Skrevet
  • Author

ej sorry - det var ikke min mening.

Nåå, så det var det ikke? :lol: :lol:

Skrevet
  • Author

Jeg fandt ud af at der næsten følger en manual med hende :) ... hun stønner når det er godt :D :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.