Hop til indhold
Guest GamerGutten

Inspiration til julegave - hjælp

Recommended Posts

Guest GamerGutten

Hej alle og god første december.

Det er et emner der har været oppe før tror jeg, men den tråd jeg læste havde faktisk forbløffende få konkrete gave ideer - og var mere en debat/diskussion om folk synes det med julegaver er en god ide i det hele taget. Julegave...
Så i stedet for at necro en gammel tråd fra sidste år, havde jeg håbet på denne tråd kunne blive lidt mere gave ides orienteret - og ikke bare om de skal gives eller ej. 

Nuvel, for kort at ridse "situationen op". Jeg har så en GP som jeg ærlig talt skal anstrenge mig meget for ikke at brænde helt fast på. Og som vi har brugt mere tid sammen, har vi også uddelt lidt gaver frem og tilbage - Jeg med nogle af de "klassiske" Chokolade / Blomster, åbenbart fordi jeg ikke har en original tanke i hovedet og hun har givet mig, lad os kalde det fritid sammen med hende.
Nu har jeg så haft fødselsdag for nyligt og hun havde godt nævnt at hun ville give mig en fødselsdag/julegave, og det skal jeg ellers love for jeg fik i (hvad jeg gætter er) ~800 krs omegn.
Det skal endelig ikke forstås som "blær" eller noget - men mere så I ved hvilken størrelseomfang vi har med at gøre.

Så her vi så - og jeg har kun én enkelt ide som ligger noget under hendes prisleje. Så om det bliver det + noget småt eller om I kan hjælpe mig med at blive inspireret til noget helt andet må tiden så vise.
Og selvfølgelig behøver prisen ikke matche 1:1 og denne tråd behøver heller ikke kun at omhandle min situation - alle kan forhåbentlig bruge denne tråd til inspiration.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du har brugt meget tid med hende har hun så ikke snakket om noget hun godt kunne lide/gik op i/havde værdi for hende?

Jeg gav en sugarbabe en bog jeg vidste hun ville blive glad for, fordi hun havde snakket meget om forfatteren - det var ikke en voldsom dyr gave, men den udgave jeg fandt, vidste hun havde krævet en indsats fra min side - det var ikke bare ned i bog og idé ;) den gestus vlrdsatte hun virkeligt. Hun lavede så en T-shirt til mig (T-shirts med skæve budskaber er min ting) den værdsatte jeg virkeligt fordi hun havde brugt lang tid på at syg den og lave trykket :)

Pointen er - glem prisen, køb noget der viser at du har været opmærksom på hvem hun er og hvad hun kan lide :)

Held og lykke med projektet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GamerGutten

Du har fuldstændig ret at de bedste gaver er dem som er personlige og viser man har lagt mærke til hvad personen interessere sig for.
Det opfylder min første gave faktisk, men som sagt ville jeg gerne give lidt mere - og det er så her jeg er blevet blank. 

Men fed ide med den bog og at det ikke bare var standard edition du havde fundet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 2 timer siden:

Hej alle og god første december.

Det er et emner der har været oppe før tror jeg, men den tråd jeg læste havde faktisk forbløffende få konkrete gave ideer - og var mere en debat/diskussion om folk synes det med julegaver er en god ide i det hele taget. Julegave...
Så i stedet for at necro en gammel tråd fra sidste år, havde jeg håbet på denne tråd kunne blive lidt mere gave ides orienteret - og ikke bare om de skal gives eller ej. 

Nuvel, for kort at ridse "situationen op". Jeg har så en GP som jeg ærlig talt skal anstrenge mig meget for ikke at brænde helt fast på. Og som vi har brugt mere tid sammen, har vi også uddelt lidt gaver frem og tilbage - Jeg med nogle af de "klassiske" Chokolade / Blomster, åbenbart fordi jeg ikke har en original tanke i hovedet og hun har givet mig, lad os kalde det fritid sammen med hende.
Nu har jeg så haft fødselsdag for nyligt og hun havde godt nævnt at hun ville give mig en fødselsdag/julegave, og det skal jeg ellers love for jeg fik i (hvad jeg gætter er) ~800 krs omegn.
Det skal endelig ikke forstås som "blær" eller noget - men mere så I ved hvilken størrelseomfang vi har med at gøre.

Så her vi så - og jeg har kun én enkelt ide som ligger noget under hendes prisleje. Så om det bliver det + noget småt eller om I kan hjælpe mig med at blive inspireret til noget helt andet må tiden så vise.
Og selvfølgelig behøver prisen ikke matche 1:1 og denne tråd behøver heller ikke kun at omhandle min situation - alle kan forhåbentlig bruge denne tråd til inspiration.

ja enten fik du en god parfume fx INVICTUS eller også "bare" en halv time gratis,,i hendes selskab ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...