Hop til indhold

Bella Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Jeg blev lokket af tidligere anmeldelse til at besøge Bella i aftes, men til min store skuffelse, så var besøget ikke helt, som jeg havde forventet. Bella holder til i Rødovre og stedet er relativ diskret. Hendes alder og billeder er retsvisende og ikke redigerede, som mange andre. Hun har en dejlig ungpige-krop, med de skønneste bryster - og en lille måtte forneden, hvilket ikke generede mig overhovedet. Man fornemmer hurtigt, at Bella er en sød og intelligent pige, men på trods af hendes charme, så virkede hele seancen, for mit vedkommende i hvertfald, overfladisk, kunstigt og distancerede. Der var ikke mange momenter af passion, lidenskab eller begejstring. 

Jeg bestilte 30 min med kys, og forventede at få 100 kr. tilbage, eftersom jeg gav hende 1.000 kr. Men da det ikke virkede til, at hun var i færd med at finde penge at give tilbage, spurgte jeg direkte ind til prisen, da jeg svagt huskede, at tillæg for kys er 100 kr.. Hun svarede at kys er 200 kr. - jeg tænkte ikke så meget over det, det kan være, at jeg huskede forkert, og samtidig ville jeg ikke skabe dårlig stemning (Det er jeg nok for sød til). Men da jeg så kommer hjem, opdager jeg, at kys tillæg ifølge hendes prisliste står til 100 kr.. Jeg kan ikke lide at blive snydt, uanset om det drejer sig om 10 kr. eller 1.000 kr.(Det kan de færreste sjovt nok :)). Alt i alt en middelmådig oplevelse. Kommer jeg igen? Et rugende nej - så er pengene meget bedre spenderet på den så skønne smukke Ava ;) eller andre.

Ungasiat

Redigeret af Ungasiat

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.