Hop til indhold
kkm39

Fjellerupvej harndrup

Recommended Posts

Da hun ikke opgiver sin alder i annoncen, er der jo i sig selv intet galt med at hun antagelsesvis er 50 år gammel. At hun så har nogle ekstra kilo, gør det jo kun bedre. Måske man skulle....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver sin lyst big3lover..

Billederligner ingen steder. Så hvis du tænder på stor vom og kæmpe røv og flade kæmpe skiver så værsgo men kom lige med din anmeldelse bagefter..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kkm39 skrev, for 5 timer siden:

Hver sin lyst big3lover..

Billederligner ingen steder. Så hvis du tænder på stor vom og kæmpe røv og flade kæmpe skiver så værsgo men kom lige med din anmeldelse bagefter..

 

Ja jeg tænder sgu på en ordenlig røv. Stor vom og kæmpe flade skiver er sikkert vildt overdrevet som det som oftest er, når I der er til skinny girls bliver skuffet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej former skal de satme have ellers knækker de bare når jeg går til den, og et parkæmpe kasser helst uden håndværker lim så jeg tændt bare de er lige lange... 

Meeeennnn der er sku lige en del for meget og forkert placeret ved hende... men igen hver sin lyst...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kkm39 skrev, for 24 minutter siden:

Nej former skal de satme have ellers knækker de bare når jeg går til den, og et parkæmpe kasser helst uden håndværker lim så jeg tændt bare de er lige lange... 

Meeeennnn der er sku lige en del for meget og forkert placeret ved hende... men igen hver sin lyst...

Nåja, hvis du antyder at det hele sidder på maven, så må jeg også vende tomlen nedad. Det lød ellers godt med den store røv....især hvis den strutter godt som de plejer på latinaer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fistlover

Ja det er åbenbart samme historie uanset hvem der er på vagt der så er de ikke den der er på vagt som på billederne... Har selv prøvet det... Så det er ikke et sted jeg vil anbefale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...