Hop til indhold
CUPIDO

odense, gavmild liderlig herre søges

Recommended Posts

set på annoncelight!!! 23 og 24 februar 2013

nogen der har været i kontakt med dette par, mest kvinden da det er hende der kan købes ydelser af???

Del dette indlæg


Link til indlæg

set på annoncelight!!! 23 og 24 februar 2013

nogen der har været i kontakt med dette par, mest kvinden da det er hende der kan købes ydelser af???

Ja jeg har, og de virker ret desperate og meget uprofessionelle... Fyren insisterer på at sidde i samme rum imens!! Og så bad de mig om ikke at sige noget til deres naboer??? Øøøhhh, jeg regnede da godt nok med at diskretion var en selvfølge ? Men hører da gerne hvis nogen vover sig til et besøg!! Jeg har ihvertfald lige slået bremsen i indtil videre....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randy

Ja, jeg skrev med dem og fik nogle fotos tilsendt af hende, og hun ser seriøst dejlig ud, og lige som en fræk nabopige;) Så det kunne jeg godt lide, men da de afslørede at prisen for alm. samleje i en ½ time var 1000. Og hvis jeg ville have samleje og blowjob i en halv time, så var det 1500,-

Det var ærligt talt lidt for dyrt til mig, så jeg måtte melde fra. Men de svarede prompte og udtømmende på mine spørgsmål, så jeg syntes faktisk ikke, at de virkede så uprofessionelle.

Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også modtaget billeder, og pigen er ret fræk og ligner naboens datter :) så helt tovligt er det ikke, men undrede mig bare over desperationen? De skrev også igår aftes kl. 23.15 og spurgte om ikke jeg kunne komme nu og besøge hende!! Men lækker det er hun da :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

er de danske?

der er flere nationaliteter i opgangen.

skrev sammen med dem i går, nok 30 sms inde det kom til aftale.

men efter dette her på siden ved jeg ikke rigtigt.

der er ikke muligt at få bad bagefter.

800 for blow og 69, også lidet i overkanten, af en amatør.

skal han være i rummet, så nej tak, hende klare jeg selv7 alene

har ikke set billeder, har i nogle ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

er de danske?

der er flere nationaliteter i opgangen.

skrev sammen med dem i går, nok 30 sms inde det kom til aftale.

men efter dette her på siden ved jeg ikke rigtigt.

der er ikke muligt at få bad bagefter.

800 for blow og 69, også lidet i overkanten, af en amatør.

skal han være i rummet, så nej tak, hende klare jeg selv7 alene

har ikke set billeder, har i nogle ??

Jeg har set billeder, hun er megafræk... en rigtig naboens datter, men tror det er meget på amatørstadiet ! Og han sagde til mig at han skulle være i rummet imens???

De ser meget danske ud, eller hun gør ihvertfald....

Del dette indlæg


Link til indlæg

holdt neden for adr, men fik kun svar de havde ingen aftale med mig, og havde ikke brug for mine 800 kr , så spild at tid og sms penge,

er der nogen der ved hvilken etage og til højre , venstre eller midt for de bor eller opholder sig.

mener det er 3. tv ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

da jeg holdt nedenfor, ringede og kunne se der blev lys i et vindue. kort tid efter telefonen havde ringet ud, blev lyset slukket i værelset. skrev en sms, og modtog derefter en sms med at vi ingen aftale havde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...