Varmemester 2045 Skrevet 1. December, 2019 Hej EG.. Hvad er det i jeres opsætning af tråde der gør at man IKKE kan slette et nickname?? Når jeg prøver bliver nicknamet ved med at være blåt og kan ikke slettes.. Hvorfor ikke???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4205 Skrevet 1. December, 2019 Varmemester skrev, for 4 timer siden: Hej EG.. Hvad er det i jeres opsætning af tråde der gør at man IKKE kan slette et nickname?? Når jeg prøver bliver nicknamet ved med at være blåt og kan ikke slettes.. Hvorfor ikke???? har haft samme problem især hvis folk har citeret noget fra min tekst så er det derefter umuligt at redigere / slette dette 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2045 Skrevet 1. December, 2019 Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden: har haft samme problem især hvis folk har citeret noget fra min tekst så er det derefter umuligt at redigere / slette dette Lige præcis.. Hverken på mobilen eller computeren kan jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2045 Skrevet 5. Januar, 2020 Rooster skrev, den 9.12.2019 at 11:44: @Administrator Fandt i egentlig ud af noget med det?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 985 Skrevet 5. Januar, 2020 Varmemester skrev, for 6 timer siden: Fandt i egentlig ud af noget med det?? Du må henvende dig til @Administrator. Jeg har som moderator intet med det tekniske at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2045 Skrevet 5. Januar, 2020 Rooster skrev, for 1 time siden: Du må henvende dig til @Administrator. Jeg har som moderator intet med det tekniske at gøre. Det prøver jeg så.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg