Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/277662

Jeg er helt ny bruger herinde. Jeg har af forskellige årsager, det sidste stykke tid været inde og tjekke siden ud. Og på et tidspunkt faldt jeg over Jennifer The Lady.  Hun opererer langt fra hvor jeg bor, men det føltes rigtigt og trygt, at det ikke lige var en i nabolaget.

Jeg fik ret hurtigt respons på den mail jeg sendte og vi aftalt at jeg skulle besøge hende d. 30.11.2019. Efterårets sidste dag . Og hvilken dag. Efter en tung grå dyne og det mest regnvåde efterår i dk nogensinde,  vågnede jeg op til en frostklar morgen med sol og blå himmel. Den smukkeste dag. Forventningsfuldt satte jeg kurs mod Fyn, Da jeg ankom til vejen hvor hun hører til, sendte jeg som aftalt en SMS og fik hurtigt de sidste anvisninger til mødestedet. Alt kommunikation med Jennifer var fin og uproblematisk.

Da Jennifer åbnede døren, åbenbarede sig en skønhed der gjorde at det hele turen værd. Hun er sød  smuk og imødekommende, tilbød lidt st drikke og derefter tog jeg en skyller under bruseren. Da jeg kom tilbage fra badet lå Jennifer indbydende klar på sengen. Hun har den lækreste slanke krop, de dejligste små bryster med smukke brystvorter der stivner let ved berøring, hendes krop indbyder til at gå på opdagelse og når man nærmer sig hendes lange slanke ben bliver man fristet af hendes duft der ligesom hendes smag er uimodståelig.

Jeg havde en time med Jennifer og kunne sagtens have brugt mere. Det var på alle måder en dejlig afsked med efteråret 2019. På en dag hvor vandet i det mindste ikke kom fra regntunge skyer. 
Hele turen hjem havde jeg glæde af Jennifer duft der stadig sad i næseborene. På vej ind i december -  julemåneden - sender jeg et ønske til julemanden et snarligt gensyn med Jennifer The Lady.

 

Redigeret af PietR
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
PietR skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/277662

Jeg er helt ny bruger herinde. Jeg har af forskellige årsager, det sidste stykke tid været inde og tjekke siden ud. Og på et tidspunkt faldt jeg over Jennifer The Lady.  Hun opererer langt fra hvor jeg bor, men det føltes rigtigt og trygt, at det ikke lige var en i nabolaget.

Jeg fik ret hurtigt respons på den mail jeg sendte og vi aftalt at jeg skulle besøge hende d. 30.11.2019. Efterårets sidste dag . Og hvilken dag. Efter en tung grå dyne og det mest regnvåde efterår i dk nogensinde,  vågnede jeg op til en frostklar morgen med sol og blå himmel. Den smukkeste dag. Forventningsfuldt satte jeg kurs mod Fyn, Da jeg ankom til vejen hvor hun hører til, sendte jeg som aftalt en SMS og fik hurtigt de sidste anvisninger til mødestedet. Alt kommunikation med Jennifer var fin og uproblematisk.

Da Jennifer åbnede døren, åbenbarede sig en skønhed der gjorde at det hele turen værd. Hun er sød  smuk og imødekommende, tilbød lidt st drikke og derefter tog jeg en skyller under bruseren. Da jeg kom tilbage fra badet lå Jennifer indbydende klar på sengen. Hun har den lækreste slanke krop, de dejligste små bryster med smukke brystvorter der stivner let ved berøring, hendes krop indbyder til at gå på opdagelse og når man nærmer sig hendes lange slanke ben bliver man fristet af hendes duft der ligesom hendes smag er uimodståelig.

Jeg havde en time med Jennifer og kunne sagtens have brugt mere. Det var på alle måder en dejlig afsked med efteråret 2019. På en dag hvor vandet i det mindste ikke kom fra regntunge skyer. 
Hele turen hjem havde jeg glæde af Jennifer duft der stadig sad i næseborene. På vej ind i december -  julemåneden - sender jeg et ønske til julemanden et snarligt gensyn med Jennifer The Lady.

 

@PietR  Tak for  en skøn skøn oplevelse.  :wub:

Redigeret af JenniferTheLady

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var heldig at få besøgt Jennifer igen d.27.12. 2019. Det var anden gang. Hun er så smuk, dejlig og fræk. Jeg kan bare ikke få nok af hende. At kysse hendes lækre brystvorter - trække sig lidt tilbage og nyde hvordan de glinser og funkler som de smukkeste diamanter. Jeg glæder mig til nye møder i 2020 <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
PietR skrev, den 28.12.2019 at 14:33:

Jeg var heldig at få besøgt Jennifer igen d.27.12. 2019. Det var anden gang. Hun er så smuk, dejlig og fræk. Jeg kan bare ikke få nok af hende. At kysse hendes lækre brystvorter - trække sig lidt tilbage og nyde hvordan de glinser og funkler som de smukkeste diamanter. Jeg glæder mig til nye møder i 2020 <3

Tak for komplimenterne.  Det er bestemt et dejligt sted at blive kysset, det går lige i...… ;)

Alle gæster og brugere på EG ønskes et rigtigt godt nytår.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Livet er uforudsigeligt :rolleyes: Heldigvis.

Som første gang da jeg besøgte Jennifer TheLady. Denne Helt mørke og meget smukke kvinde, hvor alt gik op I en højere og heldig enhed.

jeg er taknemmelig for de 2 oplevelser jeg har haft med hende.

Det er ikke længere en mulighed for mig at besøge hende, men til alle der læser dette og overvejer at besøge hende, kan jeg blot sige. Giv dig selv den oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som @PietR havde jeg også et dejligt besøg ved @JenniferTheLady.

alt kommunikation uden problemer, stedet lidt svært at finde i Odense NV, men meget diskret, og så var hun lidt forsinket i forhold til aftalte tid. Normalt har jeg ikke så meget tålmodighed, men ventede pænt idag, og det er jeg meget glad for. Jeg har jo også selv prøvet at hænge i trafikken.

hun er så sød en pige, og nem at snakke med, og vildt dejlig ser hun ud, endda endnu bedre end på billeder.
startede med et bad, og så ind og få lidt at drikke (hun har rigtigt dækket op med vin, vand og øl, samt nødder) så hyggeligt lige at snakke lidt inden vi lagde os på sengen. Jennifer er alle tiders “elskerinde” som både nyder hvad man gør ved hende, og så sandelig også yder med dejligt blow og sex. Det er så afslappet, at man næsten tror man er på date, og ikke har betalt penge for det.

måden man arrangere sit møde på, er anderledes end hvad jeg ellers er vant til. Bestilte tid, en uge før, og bekræftede igen nogle dage før, samt på dagen, hvor man så får mobil nr. hele den måde at booke på, gjorde mig faktisk lidt nervøs, og det må være forventningens glæde, da jeg normalt aldrig er nervøs inden et besøg.

kan jeg finde tiden og selvfølgelig pengene, er jeg 100 % sikkert en stamkunde.

Så tak Jennifer, for en lækker oplevelse, VI SES

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey @Mr1time

Tusind tak for din beskrivelse af vores hyggestund.  Jeg er glad for, at du tog ventetiden så pænt.  Ja proceduren omkring bekræftelse af aftale på dagen samt anvisningerne for at sikre at adressen beskyttes m.v. er lidt tung.  Det er desværre nødvendigt ved første besøg.  Hvis du vil besøge mig igen, så skulle det gerne blive lettere.  

For mit vedkommende var det også en skøn oplevelse :wub:

Knus

Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe Overvejet at besøge Jennifer. Jeg synes prisen er rimelig hvis man får hele pakken. Må hun tages i alle huller og er hun med på at sluge ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Hvis du skynder dig at læse annoncen skriver hun at hun ikke tilbyder anal, og slug. Hun tilbyder gfe og lignende i det blide univers. 

Hun får dog ros for hendes tilgang med de reviews jeg har læst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ tømrer skrev, for 28 minutter siden:

Hvis du skynder dig at læse annoncen skriver hun at hun ikke tilbyder anal, og slug. Hun tilbyder gfe og lignende i det blide univers. 

Hun får dog ros for hendes tilgang med de reviews jeg har læst. 


Jeg vælger på baggrund af mennesket, og forventer det samme, altså ikke pga. specielle enkelt ydelser. Så søger du en kvinde til anal, gagging, slug og den slags, så er det ikke mig.

Ok. Men jeg ved ikke om jeg skal læse det som om hun ikke tilbyder det som enkeltydelser, eller om hun tilbyder det i den samlede pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PietR skrev, for 9 timer siden:


Jeg vælger på baggrund af mennesket, og forventer det samme, altså ikke pga. specielle enkelt ydelser. Så søger du en kvinde til anal, gagging, slug og den slags, så er det ikke mig.

Ok. Men jeg ved ikke om jeg skal læse det som om hun ikke tilbyder det som enkeltydelser, eller om hun tilbyder det i den samlede pakke.

Ja præcis det der var mit spørgsmål .. øh @JenniferTheLady  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg læser teksten lige ud af landevejen - og ikke tolker videre over det jeg læste, forstår jeg det sådan, at de nævnte ydelser IKKE tilbydes....Men ja, det kan den skønne meget bedre selv rede gøre for :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbyder intime og intense GFE oplevelser med masser af tungekys,  kram. og indlevelse.  Jeg tilbyder ikke analsex og jeg sluger ej heller. hvis hygiejnen er god er orale ydelser uden. penetrering er altid med kondom.  

Jeg modtager ikke særligt mange gæster, hvorfor jeg siger nej til mange.  Det kan være fordi de er mere fokuseret på diverse enkelt ydelser end på samværet med mig.  Det kan også skyldes, at de tror at bare fordi de har pengene, så er de pr. automatik kvalificeret til et besøg.  Jeg skriver i min annonce, at jeg nøje udvælger de få, og det kræver selvfølgelig en passende dialog. Da jeg kun tilbyder mit koncept lejlighedsvis kræver det ligeledes, at man kan planlægge sin tid, da man ikke kan lave en aftale på selve dagen. Det kan sikkert godt virke lidt omstændigt, men formålet er jo at give hinanden det bedste udgangspunkt for en god og gensidig oplevelse.

Jeg har droppet at tilbyde en ½ time, da jeg hurtigt opdagede at tiden var for kort til en god GFE oplevelse. Mine priser inkludere hvad gæsten og jeg aftaler, der er altså ikke noget der koster ekstra. 

jeg er glad for den positive omtale, men lad nu være med at kontakte mig bare fordi man fordi man har læst om en god GFE oplevelse, og man reelt bare ønsker at tage en mørk kvinde hårdt i alle huller. jeg er ikke en vare til fri afbenyttelse, og den slags forbinder jeg ikke med GFE. Det burde ikke være nødvendigt at skrive det, men jeg modtager virkelig mange henvendelser, der klar viser at man ikke har forstået mit koncept.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 32 minutter siden:

Det lyder og ligner meget den nu stoppede TheladyMylena <3

Hej @Aarhuselsker

Jeg kan med sikkerhed sige at TheLadyMylena og JenniferTheLady ikke er den samme pige. Jeg har besøgt dem begge, og ja, der en grad af sammenfald - de er begge smukke og nærværende, og giver dejlige intense oplevelser.

Så vidt vides er TheLadyMylena ikke aktiv GP længere og hvis du ønsker en service og oplevelse på samme niveau, kan jeg klart anbefale JenniferTheLady :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
bigfoot skrev, for 54 minutter siden:

Hej @Aarhuselsker

Jeg kan med sikkerhed sige at TheLadyMylena og JenniferTheLady ikke er den samme pige. Jeg har besøgt dem begge, og ja, der en grad af sammenfald - de er begge smukke og nærværende, og giver dejlige intense oplevelser.

Så vidt vides er TheLadyMylena ikke aktiv GP længere og hvis du ønsker en service og oplevelse på samme niveau, kan jeg klart anbefale JenniferTheLady :wub:

Nej, jeg kan godt se de er forskellige, det slog mig bare hvor meget de ligner hinanden. Også i sprog og set-up. Men My ville aldrig få trukket krøllerne så glatte :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Nej, jeg kan godt se de er forskellige, det slog mig bare hvor meget de ligner hinanden. Også i sprog og set-up. Men My ville aldrig få trukket krøllerne så glatte :D

Og Jennifer anslår selv sin alder til 34, mens My var oppe i 40'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, Lige nu:

Og Jennifer anslår selv sin alder til 34, mens My var oppe i 40'erne.

Jep, men det med alder :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den oplyste alder. :)  Mine billeder har ikke været en tur igennem photoshop.  De er blot beskåret.  Det man ser er også det man møder.  Det ville jo ikke give mening, hvis jeg var uærlig i min annoncering, når jeg  forventer at folk i deres henvendelser er ærlige.  

Jeg kender ikke den kvinde der nævnes, men tænker at hun var populær 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...