Hop til indhold

Recommended Posts

Først lige et Link: Sweet Deer
 

Mødte Deer lidt over frokost i en villa i nærheden af Macdonald i rødovre. Nemt at finde og parkere. Relativt diskrete hvis det betyder noget.

Og lad mig sige med det samme, det er hende på billederne; Store faste patter, ultra slank krop og en røv som vrikker så man bliver forvirret. Det er som at have sex med en manga figur eller hende fra overwatch.

Brugte en time hos hende og fik lækkert blowjob, fint body-to-body og så en lang og meget fræk massage og slikketur af mit hul. 
 

Fint sted, rent og pænt. Gode  bade faciliteter. Eneste minus ved oplevelsen, der var for koldt i værelset. Både hun og jeg havde kolde hænder og fødder hvilket bare er øv - specielt i denne vintertid.

Kommer jeg igen - måske - er nok til de mere “kvindelige” modeller end nips - Men igen, behandlingen og øje-guf af høj klasse såååå...

 

JB

 

Redigeret af JohnBlow
Stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
JohnBlow skrev, for 11 timer siden:

Først lige et Link: Sweet Deer
 

Mødte Deer lidt over frokost i en villa i nærheden af Macdonald i rødovre. Nemt at finde og parkere. Relativt diskrete hvis det betyder noget.

Og lad mig sige med det samme, det er hende på billederne; Store faste patter, ultra slank krop og en røv som vrikker så man bliver forvirret. Det er som at have sex med en manga figur eller hende fra overwatch.

Brugte en time hos hende og fik lækkert blowjob, fint body-to-body og så en lang og meget fræk massage og slikketur af mit hul. 
 

Fint sted, rent og pænt. Gode  bade faciliteter. Eneste minus ved oplevelsen, der var for koldt i værelset. Både hun og jeg havde kolde hænder og fødder hvilket bare er øv - specielt i denne vintertid.

Kommer jeg igen - måske - er nok til de mere “kvindelige” modeller end nips - Men igen, behandlingen og øje-guf af høj klasse såååå...

 

JB

 

Slikkede hun dig i røven ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

Det virkede til at Deer er taget på ferie kort efter denne anmeldelse blev skrevet. Nogen der ved hvor længe hun er væk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten
Mikael48 skrev, for 23 minutter siden:

Hej! Har hört att polisen är på hugget så det blir nog en lång semester.........

Kan du uddybe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det är inte första gången polisen går in och tar tjejerna som jobbar.

September grep de 5st har jag för mig, nu vet jag inte hur många de grep men jag vet att det var nu i veckan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikael48 skrev, for 2 timer siden:

Det är inte första gången polisen går in och tar tjejerna som jobbar.

September grep de 5st har jag för mig, nu vet jag inte hur många de grep men jag vet att det var nu i veckan.

Why are the police taking girls? And where?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
rockett skrev, for 8 timer siden:

Why are the police taking girls? And where?

Manglende arbejdstilladelser - og evt. også manglende opholdstilladelser...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...