Hop til indhold

Recommended Posts

Hey, 

Hvad er jeres erfaring med om thaimassøserne tilbyder økoblow og hvad koster det evt? 

Tænker i forlængelse af en massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 6 minutter siden:

Hey, 

Hvad er jeres erfaring med om thaimassøserne tilbyder økoblow og hvad koster det evt? 

Tænker i forlængelse af en massage. 

min egen erfaring er, at ca 2 ud af 10 tilbyder økoblow.

og selv om de i annoncer skriver superfransk, kan du ikke regne med du for det.

tror mange af dem ikke helt forstår hvad de forskellige ydelser betyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har enlig samme spm men ikke kun øko men også mega! 
Ved at Grace i Rødovre har tilbudt dette tidligere men vil gerne prøve en ny ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, 1 time siden:

Jeg holder mig langt væk fra øko-blow, og tager kun med gummi! Men sådan er vi så forskellige..!

Hvordan kan det være? Det siges jo at oralsex ikke kan smitte på pikken :)

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 19 minutter siden:

Hvordan kan det være? Det siges jo at oralsex ikke kan smitte på pikken :)

Jeg ved ikke hvem der lige skulle have sagt det men tydeligt ikke en der ved noget om det:P..

Chancen er lille men den er der uanset.. Og chancen er jo også kun så og så lille når man giver så mange blowjobs på en arbejdsdag som vi piger generelt gør.. Lidt ligesom at chancen er større for at kører galt hvis man kører bil tit..

Man kan være heldig at det ikke sker men man kan også være uheldig og få evt hiv eller kondylomer eller hpv virus eller nogle af alle de mere gængse.. 

Men jeg håber at du finder hvad du søger og jeg tænker vi alle herinde er voksne mennesker der træffer sine egne valg så ingen moral prædiken herfra.. 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg ved ikke hvem der lige skulle have sagt det men tydeligt ikke en der ved noget om det:P..

Chancen er lille men den er der uanset.. Og chancen er jo også kun så og så lille når man giver så mange blowjobs på en arbejdsdag som vi piger generelt gør.. Lidt ligesom at chancen er større for at kører galt hvis man kører bil tit..

Man kan være heldig at det ikke sker men man kan også være uheldig og få evt hiv eller kondylomer eller hpv virus eller nogle af alle de mere gængse.. 

Men jeg håber at du finder hvad du søger og jeg tænker vi alle herinde er voksne mennesker der træffer sine egne valg så ingen moral prædiken herfra.. 

Er der ikke her tale om en risiko i stedet for en chance?

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 2 timer siden:

Hvordan kan det være? Det siges jo at oralsex ikke kan smitte på pikken :)

Der siges så meget. Jeg forstår ikke at folk løber chancen. Du kan få diverse "minder", men mange løber tydeligvis risikoen..! Jeg gør bare ik'..!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg ved ikke hvem der lige skulle have sagt det men tydeligt ikke en der ved noget om det:P..

Chancen er lille men den er der uanset.. Og chancen er jo også kun så og så lille når man giver så mange blowjobs på en arbejdsdag som vi piger generelt gør.. Lidt ligesom at chancen er større for at kører galt hvis man kører bil tit..

Man kan være heldig at det ikke sker men man kan også være uheldig og få evt hiv eller kondylomer eller hpv virus eller nogle af alle de mere gængse.. 

Men jeg håber at du finder hvad du søger og jeg tænker vi alle herinde er voksne mennesker der træffer sine egne valg så ingen moral prædiken herfra.. 

Jeg havde ellers regnet med at jeg skulle have et godt blæs indenfor de næste par dage men nu ved jeg sgu ikke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 7 minutter siden:

Jeg havde ellers regnet med at jeg skulle have et godt blæs indenfor de næste par dage men nu ved jeg sgu ikke... 

Du kan sagtens få et godt blæs med gummi (i mine øjne)..! Sæt i gang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 2 minutter siden:

Du kan sagtens få et godt blæs med gummi (i mine øjne)..! Sæt i gang :-)

Jeg kommer bare meget lettere uden gummi :/ men må vel øve mig på med gummi :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anderss skrev, for 20 minutter siden:

Jeg kommer bare meget lettere uden gummi :/ men må vel øve mig på med gummi :/

- Up to you..!

Det er jo op til dig og den glædes-pige du er sammen med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke hvem der lige skulle have sagt det men tydeligt ikke en der ved noget om det:P..

Chancen er lille men den er der uanset.. Og chancen er jo også kun så og så lille når man giver så mange blowjobs på en arbejdsdag som vi piger generelt gør.. Lidt ligesom at chancen er større for at kører galt hvis man kører bil tit..

Man kan være heldig at det ikke sker men man kan også være uheldig og få evt hiv eller kondylomer eller hpv virus eller nogle af alle de mere gængse.. 

Men jeg håber at du finder hvad du søger og jeg tænker vi alle herinde er voksne mennesker der træffer sine egne valg så ingen moral prædiken herfra.. 

Det må vel være risikoen og ikke chancen der er lille ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...