Hop til indhold
KnudSan

Top massage, Gorn Velvære Studio, Wan

Recommended Posts

Havde haft lyst til at besøge denne Wan i Gorn Velvære Studio, gennem nogle uger, ja lige siden hun poppede op for mig herinde på EG.

Vil skrive at hvis I er til Thai piger under de 35/40 år så skal du ikke læse mere, for ifølge troværdige kilder handler denne anmeldelse om en 70+ årig thai massøse, ja du læste rigtigt, men hvilken en.

Vil skrive tak til dem som gjorde mig opmærksom på at hun fandtes, da hun ikke bruger andre annonce måder end de gode anmeldelser her på EG. Tak til @Diskusprolaps @PeeHairy @levemand80 hun holder meget af dig Levemand80 :) @Thaiuser og @Bananas

Jeg ville give mig en tur med Wan i december gave, ringede for at bestille tid, men hun var næsten på vej ud af døren til en lille ferie i Thailand, så jeg lavede en aftale om et besøg i dag og det var et klasse besøg. Blev modtaget med et stort kram, jeg havde en lille gave med til Wan, så fik jeg lige et kys også.

Ind i et hyggeligt, varmt og rent massagerum, med en stor massageseng, fik lige en vand og så tog jeg tøjet af og ventede på wan kom ind inden jeg lagde mig og der var lige et kram til min ven også.

Hun skrives til at være 70+ men hvis jeg skal bedømme hende så vil det blive til omkring de 50, men ved godt det er svært at se hvor gamle Thai ladys er, men hun har et pænt ansigt, flot smil og kønne øjne. Hun giver en massage der virker, det er noget hun kan. Jeg blev spurgt om det skulle være medium, soft eller hård massage, jeg valgte medium og det passede fint i dag, næste gang tror jeg det bliver hård massage.

Wan pirrer godt undervejs, men har stadig fokus på massagen, der var også tid til smil og til at sludre lidt og hvad vi ellers kunne finde på.

Som andre også har skrevet, så får man lov og se hende i naturlighed, hun er flot, mange thai piger ville være misundelige på hendes bryster, der skal noget til at følge med dem og jeg har set mange par thai bryster;)

Hendes numse er dejlig, skønne lår, lidt mave og hendes Thai Lady mis er den ægte varer og så er der hendes bryster, smukke.

Efter cirka 90 minutter, så var massagen af det hele slut og så tog jeg tøjet på igen og vi talte lidt mere og så gik jeg ud på Frederiksberg i det flotteste solskinsvejr og med et meget stort smil på læben.

Jeg skal besøge Wan igen næste år.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, henviser da gerne en hulbror til en dejlig oplevelse, vi bruger vist samme model i thai.

Husker stadig dit tip med Jaw fra Siamspa i Prag, hun virkede så rar ;)

Dejligt at høre du blev glad hos Wan og at hun har fået ryddet op, datteren har nok været forbi. Omkring et halvt år siden at jeg fik et stykke med Wan, tror snart bilen skal finde ned i Kingosgade igen.

Super anmeldelse, fin beskrivelse uden at udlevere den serviceydende, sådan :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he, jeg kunne ikke huske at det var dig @Diskusprolaps som nød glæden ved Jaw, men det er dejligt at vide og ja vi bruger samme model i Thai ;)

Jeg glemmer aldrig Jaw, hun dukker frem i min erindring flere gange om året. Så dejligt du lige fik hende nævnt ;)

Det er lidt sjovt at det var dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 1 time siden:

.... Husker stadig dit tip med Jaw fra Siamspa i Prag, hun virkede så rar ;)

Jaw? Her ville jeg ikke vove et BJ :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
levemand80 skrev, for 4 timer siden:

Har lige talt med Wan i dag, og hun oplyste at hun var bortrejst og først er tilbage 15.december så vidt jeg forstod på hende

Tak for information, så må jeg have hende tilgode til 2020, tegner til at blive et godt år ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 timer siden:

Jaw? Her ville jeg ikke vove et BJ :D

Tror du associerer for meget til en gammel 007 film, den tjekkiske/thailandske Jaw kan du roligt lægge pølse til :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, 1 time siden:

Tror du associerer for meget til en gammel 007 film, den tjekkiske/thailandske Jaw kan du roligt lægge pølse til :-o

Nej, det er en film fra midt-70'erne med en grim haj :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 17 timer siden:

Jaws

Havde helt glemt Dødens gab, jeg tænkte på lejemorderen Jaws fra James Bond filmene Moonraker og Spionen der elskede mig. Mit pølseskind ville i alle tilfælde være for ømskindet til sådanne nogle bisser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige skrive, at ud fra Wans oplysninger til mig, da jeg var på besøg, så skulle hun være på Frederiksberg igen og klar med hendes gode massage og måske lidt ekstra jule krydderi.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombo skrev, for 4 timer siden:

Jeg håber bare datteren en dag kommer på visit 

Er det noget der sker engang imellem? At datteren er på Gorn Studio

Som jeg har forstået så er hun på Fyn og i et andet erhverv end massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, den 2.12.2019 at 21:47:

Nej, det er en film fra midt-70'erne med en grim haj :)

Ja JAWS en kæmpe haj der holder ædegilde i et strandmiljø..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombo skrev, for 10 timer siden:

Jeg håber bare datteren en dag kommer på visit 

Det skal du desværre ikke regne med mere, udover et socialt visit, hun arbejder i dag i restaurationsbranchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
KnudSan skrev, for 5 timer siden:

@Diskusprolaps og @Alkoholikeren så er der Jaws i fjerneren :lol:

Godt nytår 

Tak @KnudSan jeg pakker og pakkede i går de mest vigtige ting ned og i morgen kommer der raske flyttetfolk og pakker resten ned og flytter så TV kan jeg ikke prioritere godt 2020 til dig 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 9 minutter siden:

Tak @KnudSan jeg pakker og pakkede i går de mest vigtige ting ned og i morgen kommer der raske flyttetfolk og pakker resten ned og flytter så TV kan jeg ikke prioritere godt 2020 til dig 

Alko

Ønsker dig en god flytning.

Jeg kan ikke sende brød, salt og små mønt, men måske andre kommer forbi med det til dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 1.1.2020 at 11:10:

@Diskusprolaps og @Alkoholikeren så er der Jaws i fjerneren :lol:

Godt nytår 

Tak i lige måde, men det “kære” YouSee har snuppet en del kanaler her ved årsskiftet og hænger lidt i bremsen med at sætte nye kanaler ind i pakken.

Familietraditionen går på brætspil på årets første dag og med alderen larmer terningerne ikke så meget mere. Hvorvidt det skyldes svigtende hørelse eller mindre alkoholindtagelse nytårsaften voterer juryen stadig om ;)

Jeg bruger aldrig nytårsforsætter,da jeg ingen laster eller dårlige vaner har. Denne sætning skal nok tages med et vist forbehold :rolleyes: Dog vil jeg fortsætte med at dykke længere ind i thaiverdenen, både i ind- og udland. Håber som altid at få mere tid herinde, til anmeldelser og udveksling af erfaringer.

Vil da også gerne benytte lejligheden til at takke og ønske alle dem der skriver interessante og sobre indlæg herinde godt nytår.

 

 

Redigeret af Diskusprolaps
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...