Hop til indhold
kingkunta

Inspiration - Slagelse området.

Recommended Posts

Leder efter en god oplevelse i nærheden af Slagelse, om det er Thai / GP, doesn't matter!

Er åben for det meste, syntes bare jeg har stirret mig blind på det, og kan mærke trangen er kommet tilbage :)
 

Håber i kan hjælpe!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingkunta skrev, for 5 minutter siden:

Leder efter en god oplevelse i nærheden af Slagelse, om det er Thai / GP, doesn't matter!

Er åben for det meste, syntes bare jeg har stirret mig blind på det, og kan mærke trangen er kommet tilbage :)
 

Håber i kan hjælpe!

 

Hvis det er thai klinikker du tager til, så er der minimum HJ (alle steder vil jeg mene i selve Slagelse by), hvad der ellers kan komme på, det er meget op til kemi og ja dags-formen.

Held og lykke med projektet og læs lidt herinde og husk at give bare lidt retur om hvad der nu kan skrives om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 28 minutter siden:

Hvis det er thai klinikker du tager til, så er der minimum HJ (alle steder vil jeg mene i selve Slagelse by), hvad der ellers kan komme på, det er meget op til kemi og ja dags-formen.

Held og lykke med projektet og læs lidt herinde og husk at give bare lidt retur om hvad der nu kan skrives om.

Will do, kigger selfølgelig med herinde, men tænkte det var et forsøg vær :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jævnligt udenlandske piger der annoncerer. De holder som regel til ved Stop 39.
Det er ok frikadellesex - der opfylder formålet.
Lidt fra Slagelse (mellem Sorø og Fjenneslev/Ringsted) er Eventyrpigerne. Afhængig af hvem der er på vagt, kan det være ganske godt.
I Fuglebjerg (mellem Slagelse og Næstved) er der også en Thaimassage - hvor det er sex der er i højsædet.
 

Venligst
NT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
kingkunta skrev, for 3 timer siden:

Leder efter en god oplevelse i nærheden af Slagelse, om det er Thai / GP, doesn't matter!

I nærheden af Slagelse - Høng er lidt nord for og der er en udemærket thai-massage, søg lidt herinde og du vil finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 20 minutter siden:

Der er jævnligt udenlandske piger der annoncerer. De holder som regel til ved Stop 39.
Det er ok frikadellesex - der opfylder formålet.
Lidt fra Slagelse (mellem Sorø og Fjenneslev/Ringsted) er Eventyrpigerne. Afhængig af hvem der er på vagt, kan det være ganske godt.
I Fuglebjerg (mellem Slagelse og Næstved) er der også en Thaimassage - hvor det er sex der er i højsædet.
 

Venligst
NT

Eventyrpigerne ser meget godt ud, har du erfaring med nogen af pigerne? Hvad med prisleje osv? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingkunta skrev, for 32 minutter siden:

har du erfaring med nogen af pigerne?

Ja, men det ser ikke ud til de er der lige nu. http://www.eventyrpigerne.dk/

kingkunta skrev, for 33 minutter siden:

Hvad med prisleje osv? 

Priserne er lidt i den høje ende - men med den rigtige pige er det det værd :) 
Generelt syntes jeg de yder en god service - du går ikke helt galt i byen der.
For mig er det nødvendigt med den berømte kemi hvis det skal helt op at ringe - og det kan jo aldrig garanteres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...