Hop til indhold
Hangaround

Et godt alternativ til Tesla-burgeren “Jyde-delen”

Recommended Posts

Da jeg, i forbindelse med en julefrokost, skulle kører fra Vestjylland til København, i min elbil. Tænkte jeg at i stedet for at spise en burger mens man lader lige så godt kunne finde på et andet alternativ, der ikke indeholdte så mange proteiner(For mig :rolleyes:) samt kulhydrater. 
 

første stop var i Vejle. Her havde jeg allerede gjort mit forarbejde, så havde booket en tid til en omgang massage tæt ved en ladestation. 
 

Valget faldt på Ten, https://annoncelight.dk/showad/274117 hvor jeg på forhånd havde booket en halv time, til en omgang hurtig pirringsmassage inkl. anal. Mødte op som aftalt, Ten havde ladet døren stå på klem, så man bare kunne gå ind i stedet for at stå og triumfere på gaden. 

Efter en hurtig dush, smed jeg mig på briksen og Ten gik igang. Som en del nok allerede har erfaret, så er Ten meget ihærdig med sin prostatamassage, på et tidspunkt lå jeg og overvejede om hun havde misforstået min bestilling, på anal til hende.
 

Mens Ten havde gang i en meget god og glidende håndtold sammen hendes anal stimulering, røg tankerne hen på om bilen ikke snart var færdig med at lade. Konklusionen blev at, det var den nok snart, så derfor vendte jeg mig resolut om Og trak toppen af Ten. 
 

hun forstod åbenbart budskabet, gad vide om hun også var klar over hvor hurtig man kan lade en elbil? Ten gik igang med et meget godt Blow og jeg begyndte at varme op til den anale del. Desværre var Ten meget sikker på at DET ikke ville være muligt. Jeg kiggede ned og kunne godt se at min tro følgesvend, sjældent havde stået så pragtigt. Den var hård som et baseball bat og klar på leg. Jeg forsøgte selvfølge at overbevise Ten om, at det hun så bare var synsbedrag på grund af den skæve belysning. Men et nej forblev et nej. Jeg tænkte what to fuck, bilen er jo alligevel klar, så jeg lod hende blow med dertilhørende anal pirring færdigt. 
 

Jeg har ikke en eneste dårligt ord, at sige om Ten, hun sørgede for at det var behageligt at være i hendes selskab og leverede også en god forløsning til mig, og er man utilfreds med de ting hun gør ved en kan man jo bare bede om en anden behandling. 
 

nå men jeg havde en julefrokost samt et ladestop mere der ventede forude, så det var vigtigt ikke at komme bagud i den stramme tidsplan. Tog et bad mere betalte Ten+tips fik et kram og blev lukket ud af bagdøren, her strøg tanken mig, hvorfor pokker hun ikke bare havde lokket mig ind ad bagdøren, når det nu var det jeg havde bestilt:D. Efter en tur ud ad den forkerte port, fandt jeg endelig gaden igen. Så bar det bare at iklæde sig køre handskerne og komme afsted. 
 

jeg havde ikke planlagt nogle stop på Fyn. Da min viden omkring Fyn er begrænset til den eneste by jeg har set på denne Ø og jeg må værre ærlig at sige. Kildebjerg er nærmere bare en tankstation end en by, men hvad ved jeg om hvad fynboerne definere som en by. Jeg ved i hvertfald at der er langt imellem GPerne ved Kildebjerg. 
 

derfor skal man hoppe over i Sjællandsafdelingen for at få fortsættelsen. Altså hvis man vil hører fortsættelsen. 
 

 

Redigeret af Hangaround

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...