Hop til indhold
Leif1

Tips om GP m.m. i Krakow?

Recommended Posts

Hei, jeg har nå bestemt at det blir en tur til Krakow, da jeg hørt at pikene der er pene og rimelige, og det finnes godt utvalg av piker. Er det noen som har noen ytterligere tips om hva man skal tenke på når man er der? Eller om noen har tips på noen god pike som man bør besøke?

/Leif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Leif

Har været i Krakow flere gange de seneste år... Først vil jeg anbefale noget fremragende erotisk massage med very happy end...

Studio Dewi først og fremmest med særdeles nydelige piger :-) Tantra Room er også værd at besøge. bemærk at begge har afdelinger andre steder i Polen, så kig under Krakow på hjemmesiderne. Begge steder ligge tæt på centrum.

Hvis det skal være mere end det så benytter jeg ODLOTY .... min oplevelse er at der er en rimelig chance for at møde pigerne på billederne... det kan dog være svært at ringe med udenlandsk nummer.... da telefonen ofte ikke tages... eller der lægges på så snart man begynder at snakke engelsk :-( Lidt ihærdighed plejer nu at give gode resultater. Et lokalt talekort/sim er muligvis en god ide. Et problem kan være at forstå adressen på Polsk... hav evt. en taxi klar så kan pigerne forklarer hvor du skal hen.

Et sidste tip... i området vest/nordvest for hovedbanen er det et lidt mere "skummelt" område hvor der findes massage klinikker som er tydeligt skiltet på gaden... sågar med neonskilte, m.m. De er ofte et slet skjult dække for egentligt bordelvirksomhed...  værd at prøve

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PThomsen skrev, den 1/12/2019 at 19:36:

Hey Leif

Har været i Krakow flere gange de seneste år... Først vil jeg anbefale noget fremragende erotisk massage med very happy end...

Studio Dewi først og fremmest med særdeles nydelige piger :-) Tantra Room er også værd at besøge. bemærk at begge har afdelinger andre steder i Polen, så kig under Krakow på hjemmesiderne. Begge steder ligge tæt på centrum.

Hvis det skal være mere end det så benytter jeg ODLOTY .... min oplevelse er at der er en rimelig chance for at møde pigerne på billederne... det kan dog være svært at ringe med udenlandsk nummer.... da telefonen ofte ikke tages... eller der lægges på så snart man begynder at snakke engelsk :-( Lidt ihærdighed plejer nu at give gode resultater. Et lokalt talekort/sim er muligvis en god ide. Et problem kan være at forstå adressen på Polsk... hav evt. en taxi klar så kan pigerne forklarer hvor du skal hen.

Et sidste tip... i området vest/nordvest for hovedbanen er det et lidt mere "skummelt" område hvor der findes massage klinikker som er tydeligt skiltet på gaden... sågar med neonskilte, m.m. De er ofte et slet skjult dække for egentligt bordelvirksomhed...  værd at prøve

 

 

Hei Pthomsen, takk for hyggelig og godt innlegg. Det setter jeg stor pris på. 

Når det gjelder websider syns jeg Roksa.pl virker litt bedre enn Odloty. Hva er din syn på roksa?

Takk igjen!

Leif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...