Hop til indhold
Casten

YourDreamBaby20, Odense

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=YourDreamBaby20

Hun har været på SD i nogle år med forskellige profilnavne. En speciel - og måske lidt screwy - pige. Jeg har skrevet lidt med hende, men pga geografien ikke haft mulighed for at møde hende RL.

Nu har jeg imidlertid et ærinde på hendes kanter, og hvis nogen her har mødt hende, hører jeg meget gerne om jeres indtryk af hendes person.

 

Redigeret af Casten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Du har ret, hun er lidt spøjs, har aldrig nået til at møde hende, er altid blevet blokket efter 1-2 besøg på hendes side, i alt fald før 3. Skriv gerne hvis det lykkes dig at møde hende, evt. pm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået PM fra én, som faktisk har været sammen med hende. Så det kan altså lade sig gøre.

Han fortalte ikke noget, som fratog mig lysten til at forsøge at få en date med hende.

Jeg har lige et par ting, der skal falde på plads, før jeg tager til Odense, men så gør jeg forsøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold dig langt væk fra hende hun mega skæv ryger til tre bonghovder  på et par timer. Hun bliver hurtigt meget hidsig og meget ustabil.  Forvent ikke den store oplevelse. Det stænket af katte har tre katte i en et værelses lejlighed. 

Redigeret af Glimt i øjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheBoss skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor 2 profiler mon?

Hun leger. Hvem reagerer på Dream Baby, og hvem er mest fristet af Cock Sucker ? 

Konen er "mærkelig", men bestemt ikke uinteressant for dem, der søger mere end blot dyt båt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 3 timer siden:

Hun leger. Hvem reagerer på Dream Baby, og hvem er mest fristet af Cock Sucker ? 

Konen er "mærkelig", men bestemt ikke uinteressant for dem, der søger mere end blot dyt båt.

 

Det vil sige; du fik mødt hende?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 14 timer siden:

Det vil sige; du fik mødt hende?!

Fik skrevet noget frem og tilbage, men så blokerede hun mig. Jeg ved ikke hvorfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...