Casten 861 Skrevet 30. November, 2019 (edited) https://sugardaters.dk/show?alias=YourDreamBaby20 Hun har været på SD i nogle år med forskellige profilnavne. En speciel - og måske lidt screwy - pige. Jeg har skrevet lidt med hende, men pga geografien ikke haft mulighed for at møde hende RL. Nu har jeg imidlertid et ærinde på hendes kanter, og hvis nogen her har mødt hende, hører jeg meget gerne om jeres indtryk af hendes person. Redigeret 30. November, 2019 af Casten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 30. November, 2019 Du har ret, hun er lidt spøjs, har aldrig nået til at møde hende, er altid blevet blokket efter 1-2 besøg på hendes side, i alt fald før 3. Skriv gerne hvis det lykkes dig at møde hende, evt. pm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 30. November, 2019 Jeg har fået PM fra én, som faktisk har været sammen med hende. Så det kan altså lade sig gøre. Han fortalte ikke noget, som fratog mig lysten til at forsøge at få en date med hende. Jeg har lige et par ting, der skal falde på plads, før jeg tager til Odense, men så gør jeg forsøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glimt i øjet 0 Skrevet 18. Januar, 2020 (edited) Hold dig langt væk fra hende hun mega skæv ryger til tre bonghovder på et par timer. Hun bliver hurtigt meget hidsig og meget ustabil. Forvent ikke den store oplevelse. Det stænket af katte har tre katte i en et værelses lejlighed. Redigeret 18. Januar, 2020 af Glimt i øjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBoss 2 Skrevet 18. Januar, 2020 https://sugardaters.dk/show?alias=TheCockSucker20 I kan jo lige kigge på denne profil .. samme tekst, men andre billeder. Hvorfor 2 profiler mon? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 18. Januar, 2020 TheBoss skrev, for 2 timer siden: Hvorfor 2 profiler mon? Hun leger. Hvem reagerer på Dream Baby, og hvem er mest fristet af Cock Sucker ? Konen er "mærkelig", men bestemt ikke uinteressant for dem, der søger mere end blot dyt båt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 19. Januar, 2020 Casten skrev, for 3 timer siden: Hun leger. Hvem reagerer på Dream Baby, og hvem er mest fristet af Cock Sucker ? Konen er "mærkelig", men bestemt ikke uinteressant for dem, der søger mere end blot dyt båt. Det vil sige; du fik mødt hende?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 19. Januar, 2020 Snadremanden skrev, for 14 timer siden: Det vil sige; du fik mødt hende?! Fik skrevet noget frem og tilbage, men så blokerede hun mig. Jeg ved ikke hvorfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg