Hugolm 17 Skrevet 29. November, 2019 Forstår ikke alt det ståhej omkring Black friday, i Jylland har vi handlet sort i mange år 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Au2mek Skrevet 29. November, 2019 Jylland - Landet uden moms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6818 Skrevet 29. November, 2019 (edited) Hugolm skrev, for 53 minutter siden: Forstår ikke alt det ståhej omkring Black friday, i Jylland har vi handlet sort i mange år - hvis det så var det eneste?!?!? - - alle jyder ved også hvilken retning de skal køre hvis de skal over "a grenze". Anhængertrækket (en jydekrog) er opfundet af en nordjyde. Der er også en årsag til at motorvejsnettet i Jylland er som et træ med grene til alle sider!?!?! - så kan alle komme hurtigt afsted - - - mod syd Redigeret 29. November, 2019 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. November, 2019 Hugolm skrev, 1 time siden: Forstår ikke alt det ståhej omkring Black friday, i Jylland har vi handlet sort i mange år Ja, jeg forstår heller ikke, at vi skal have dette amerikanske købsvanvid inden for vore normalt ellers velafbalancerede døre. Jeg så TV2's morgenflimmer her i dag, og her blev (non)begivenheden hævet op til nærmest ren hysteri. Utroligt, at en sådan (manglende) begivenhed, som kræmmerne dygtigt har fået indført her i landet – med beviseligt svindel og fup – kan få folk til at gå sådan amok i en selvbedragerisk spare/køberus. Jeg "fejrede" bevidst dagen ved at sidde hjemme og skrive videre en boganmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. November, 2019 Det man måske skulle tænke lidt over er jo både om det egentlig er et godt tilbud og måske også hvor stor en avance visse butikker må have til hverdag, hvis de kan sætte priserne ned med i visse tilfælde op til 80 %, for jeg tænker ikke at de sætter penge til 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 29. November, 2019 Au2mek skrev, for 2 timer siden: Jylland - Landet uden moms Tænkte sku nok at den lokale Rema 1000 snød mig. På kvitteringen står der at de opkræver moms, men afregner den ikke kan jeg forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 29. November, 2019 Som hvid blegfed dansker føler jeg mig, ærlig talt diskrimineret, hvorfor er det kun negere der får rabat. Brun Friday, Gul Friday, Sort Friday, Muhamedaner Friday, Katolik Friday, Marcus Knuth Friday. Fordel det over hudfarver og religioner ......... så slipper vi for National stress Har tøj-branchen ikke gjort dette i årtier, og opretholdt en avance på flere hundrede procent, og holdt udsalg 1 - 2 gange om året og alligevel formået at tjene penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 30. November, 2019 Ja, gad vide hvem Turkis Friday, som Skousen har startet op, så er for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 30. November, 2019 Borende X skrev, for 11 timer siden: Ja, jeg forstår heller ikke, at vi skal have dette amerikanske købsvanvid inden for vore normalt ellers velafbalancerede døre. Jeg så TV2's morgenflimmer her i dag, og her blev (non)begivenheden hævet op til nærmest ren hysteri. Utroligt, at en sådan (manglende) begivenhed, som kræmmerne dygtigt har fået indført her i landet – med beviseligt svindel og fup – kan få folk til at gå sådan amok i en selvbedragerisk spare/køberus. Jeg "fejrede" bevidst dagen ved at sidde hjemme og skrive videre en boganmeldelse. Jeg fejrede dagen med et besøg hos Morten Børupsgade 16 Århus til en fin pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6818 Skrevet 30. November, 2019 (edited) Borende X skrev, for 19 timer siden: Ja, jeg forstår heller ikke, at vi skal have dette amerikanske købsvanvid inden for vore normalt ellers velafbalancerede døre. Jeg så TV2's morgenflimmer her i dag, og her blev (non)begivenheden hævet op til nærmest ren hysteri. Utroligt, at en sådan (manglende) begivenhed, som kræmmerne dygtigt har fået indført her i landet – med beviseligt svindel og fup – kan få folk til at gå sådan amok i en selvbedragerisk spare/køberus. Jeg "fejrede" bevidst dagen ved at sidde hjemme og skrive videre en boganmeldelse. - - – kan få folk til at gå sådan amok i en selvbedragerisk spare/køberus. Som lemminger, - drøne afstand efter hinanden "med hoved under armen". Redigeret 30. November, 2019 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg