Hop til indhold
Soothsayer

Doll House åbner den 2. december i Vissenbjerg på Fyn.

Recommended Posts

Soothsayer skrev, for 53 minutter siden:

Var sgu lige ved at tabe underkæben, da jeg så denne her annonce...Og så de priser!

Ved godt at det er et fænomen i Japan, men hvis det her er fremtiden inden for prostitution, tror jeg at jeg lader mig pensionere som kunde i en tidlig alder.

https://annoncelight.dk/showad/287597

Seriøst!!! Så knalder jeg sgu hellere en af exerne :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Det kan vel være et rigtigt godt - og lovligt - alternativ for dem der tænder på nekrofili :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Det kan vel være et rigtigt godt - og lovligt - alternativ for dem der tænder på nekrofili :D

Nice :blink:

Det gav sgu lige billeder på nethinden :huh:

Men nu slipper jeg i det mindste for at spille pik igen i dag :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Soothsayer skrev, for 14 timer siden:

Var sgu lige ved at tabe underkæben, da jeg så denne her annonce...Og så de priser!

Ved godt at det er et fænomen i Japan, men hvis det her er fremtiden inden for prostitution, tror jeg at jeg lader mig pensionere som kunde i en tidlig alder.

https://annoncelight.dk/showad/287597

"Russiske Jane på 170 cm, M skål, 38 kg, og lang blond hår" så kan Linse sq godt pakke sammen :D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arne Jensen skrev, for 3 timer siden:

"Russiske Jane på 170 cm, M skål, 38 kg, og lang blond hår" så kan Linse sq godt pakke sammen :D:D:D

Afrikanske Abeni på på 160 cm, G skål, 40 kg og afrikanske former
Abeni lige en væske ægte afrikansk kvinde med stor bagdel, lille talje og store bryster

...For mig ligner den lidt en racistisk gammel tegneseriefigur fra det 19. århundrede blandet med lidt blaxploitation ...Men så er der så meget ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

kunne være spændende at prøve :wub:

har kun erfaring fra midt firserne, med en discount dukke til 198 kr indkøbt i Istedgade.

mener at huske, hun hurtigt tabte pusten.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 53 minutter siden:

kunne være spændende at prøve :wub:

har kun erfaring fra midt firserne, med en discount dukke til 198 kr indkøbt i Istedgade.

mener at huske, hun hurtigt tabte pusten.:(

Det eneste jeg har brugt sådan en dukke til, var at hænge den op i flagstangen på en skole jeg gik på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...