Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan se, at Lille Lilly er på i arbejde dag, så I får lige en kort anmeldelse af:

Hele weekenden!!! TILBUD med gudinde på ØSTERBRO❤

https://annoncelight.dk/showad/285991

Lilly leverer præcis det jeg forventede.

Alt med gummi. Aftørring af hænder og pik og så gummi på. Hygiejnen i top.

Det kunne være hende på billederne. Lidt rundere et hun vist nu. Fantastisk flotte bryster med fyld, der passer perfekt til hende og sidder superflot. Lækker hvid hud. Wow :-) 

Lidt dukkeagtigt ansigt. Lille rund og fast røv. Lille pige, 150 cm skal nok passe.

God øjenkontakt. 

Stedet er en oplevelse. Ikke gennemsnitligt. Men fedt for mig. Meget privatagtigt. Det kan jeg godt lide :-) 

Tiden er afmålt. Så spild den ikke. Fyld den ud med den dejlige kvinde.

I forhold til prisen er det et fint tilbud. Jeg tog 20 min/500 kr., men jeg burde nok have taget 30 min/800 kr. Det blev en kende forhastet efter min smag. Og jeg var (indrømmet) dig heller ikke selv i hopla.

Er du klar med stiv pik er 20 min fint. Og med nysgerrighed og lyst til en ung (21-25 år vil jeg sige), blød pige med helt hvid hud, er hun et godt valg. 

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder som en attraktiv ung pige, der bestemt fortjener et visit. Minimum 30 minutter vil jeg sige, hvis det ikke skal være at for forhastet. En time ville være perfekt, men det kommer så også til at koste en del ekstra. Danske piger er ofte noget dyrere end de udenlandske piger, men de plejer altid at være et sikkert valg hvis man vil have en god oplevelse. Og så er der ingen problemer med kommunikationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Erkendelse: Jeg skrev, at det kunne være hende på billederne.

Men nogle vil nok med lige så stor ret kunne sige, at det ikke er hende på billederne.

Det er nemlig ikke en pige, der præcis ser ud som hende på billederne, der åbner døren. Fx har hende, der åbner døren, pandehår og glat hår. En paryk måske, som er uden på hendes rigtige hår?

Jeg kan få en del ting på billederne til at passe med hende. Og taget i betragtning at hun er dansk, kan jeg godt forstå, hvis hun ikke bruger helt up-to-date billeder.

Så derfor en opfordring til jer der besøger hende:

Kunne i ikke tjekke, om hun har den tatovering, pigen på billederne har på højre arm, og som på billederne er streget over med en tynd sort streg?

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der stod i annoncen, at hun var på her i weekenden.

Hun virkede som en, der er på, når hun har lyst og brug for monedos.

Der var tydeligvis en det stod udenfor på gaden og skulle lukkes ind, da jeg gik. Så måske hun har fået nok for i dag :-)

Jeg gætter på, at hun er på igen i morgen.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...