Leif1 25 Skrevet 29. November, 2019 Hei, Jeg tenker meg en utenlandstur i januar. Hvilke land i Europa er det best å finne gode GP-opplevelser til godt pris? Poland Leif Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2764 Skrevet 29. November, 2019 Du har virkelig gjort dig umage med den overskrift! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leif1 25 Skrevet 29. November, 2019 lille_peter skrev, for 12 minutter siden: Du har virkelig gjort dig umage med den overskrift! Ok? Jeg er ikke så god på dansk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2764 Skrevet 29. November, 2019 Leif1 skrev, for 16 minutter siden: Ok? Jeg er ikke så god på dansk... Okay. Hvis nu der bare stod " Tips til GP i Europa " Så har man mulighed for at se hvad indlægget drejer sig om : ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 29. November, 2019 Leif1 skrev, for 8 timer siden: Ok? Jeg er ikke så god på dansk... Om det er på dansk eller ikke, betyr ikke noe for innholdet. Det er lige greit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bombadilla 159 Skrevet 3. December, 2019 Leif1 skrev, den 29.11.2019 at 08:50: Hei, Jeg tenker meg en utenlandstur i januar. Hvilke land i Europa er det best å finne gode GP-opplevelser til godt pris? Poland Leif Østover er prisniveauet behageligt lavt, men sprogbarrieren også højere. Service er vanskeligt å ha nogen formening om, med mindre du tager langt øst, til Thailand og omkringliggende lande. Jeg har gode oplevelser i de store byer i Baltikum, Poland, Romania og Ungarn. Engelsk fungerer bedst til Estonia, Latvia, Poland og Romania, mens tysk er bedst i Lithuania og Ungarn. Jeg er svag for piger fra de tidlige øst-blok lande, hvor det er nemt at finde flotte piger til en relativt lav pris. Mine oplevelser er 8-10 år tilbage, men min erfaring, er at man får meget tilbage hvis man booker lidt tid med pigen. Husk kondom, uanset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg