Hop til indhold
Proxy

Cassandra , Finkenstrase 6

Recommended Posts

Havde egentlig udset mig Patrizia, kom også ind, men da hun ikke ville tage imod DKK så måtte jeg fortrække til modsatte side af opgangen !

Det blev så Cassandra der tog pænt imod. Billederne passer meget godt, hun er ikke specielt fyldig og hendes klare fordel er et par pænt store ægte bryster som man ikke kan holde fingrene fra lang tid af gangen. En halv time 400 kr.

Starter med fransk med men ikke lang tid for hun var til tandlæge igår siger hun ! :D Hun er ellers ret god til det.

Indlevelse er der ikke meget af fra hende men jeg er ret sulten så det bekymrer mig ikke.. Det bliver 4-5 stillinger og tiden går helt ud, kan mærke at jeg bliver godt tømt i en stor ladning så var faktisk rigtig godt tilfreds..

Stedet 7 (De fleste kender Finkenstrase 6, fint diskret sted med parkering lige uden for døren) men det trækker lidt ned at det er så lille og kompakt et sted.

Pigen 7 Pæn krop (dog lidt for tynd efter min smag) og nogle gode store naturlige bryster. Men manglende indlevelse og humør trækker ned.

Sex 7 Ganske gennemsnitlig oplevelse, ikke den store GF oplevelse men alligevel muligheden for at give den gas i flere stillinger %cowgirl. Ingen extras udover lidt kys på kroppen og bollenusseri.

Pigen er halvt tysk/polsk , kommunikationen gik fint.

Nok ikke en pige jeg kører efter igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...