Hop til indhold

Kom til rigtig Thaifest i Herlev Thaiwellness, den 9. marts

Featured Replies

Skrevet

Vi har fødselsdag. Det fejrer vi med en hyggelig fest, for både nye og gamle kunder. Vi har almindelig åbent i løbet af dagen - men fra kl. 17.00, er der fest!

Både vi der arbejder her til daglig - og alle vores smukke veninder - hygger om dig og hinanden. Fra kl. ca. 18.00 er der lækker thaimad og drikkevarer. Måske kan man også købe en massage i løbet af aftenen, det må tiden vise.

Til vore stamkunder er der gratis mad og drikke. ALLE er velkomne, hvis de vil hygge, have det sjovt og opføre sig ordentligt! :-)

Tilmeld dig ved at ringe til os på telefon 50383079 eller skrive en email [email protected].

http://www.doksomsitong-thaimassage.dk/108155070

Skrevet

Det er et flot initiativ, I har taget.

Held og lykke med det.

Skrevet

Hej Nikki

Rigtig godt initiativ og sjovt påfund, men jeg tvivler på at de fleste der skriver herinde vil dukke op til fest :D:D:D men det er da beundringsværdigt ;)

Glæder mig til at besøge dig/jer igen, det var virkelig en god og dejlig omgang sidst ;)

Skrevet

Hej Nikki Rigtig godt initiativ og sjovt påfund, men jeg tvivler på at de fleste der skriver herinde vil dukke op til fest

Måske ikke "de fleste", men hvis blot 5% af Eroguides brugere dukker op, så kommer der 100 gæster! 8-) :D

Skrevet

Måske ikke "de fleste", men hvis blot 5% af Eroguides brugere dukker op, så kommer der 100 gæster! 8-):D

Skrevet
  • Author

Hej Nikki

Rigtig godt initiativ og sjovt påfund, men jeg tvivler på at de fleste der skriver herinde vil dukke op til fest :D:D:D men det er da beundringsværdigt ;)

Glæder mig til at besøge dig/jer igen, det var virkelig en god og dejlig omgang sidst ;)

Skrevet

Hej Nikki

Dejligt du citerer mig, men glemte du ikke at komme med en kommentar :lol: eller var det bare for mine gode reklame :lol: :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg var til festen i aftes, alletiders fest, mange sexede og smukke Thai piger i alle aldre og størrelser, som virkelig havde taget festtøjet på, meget sexet påklædning. De havde tilberedt noget god Thai food .

Jeg sluttede af med en halv times Tantra massage af ejeren NIK eller NICK (ikke sikker på bogstaveringen) alletiders, det var hun super til, kan helt sikkert anbefales. Om jeg kommer igen ja helt sikkert. Prisen var rimelig. Hilsen til jer alle derude fra Leif

• 2 weeks later...
Skrevet

Det var synd, jeg først så tråden nu, da det havde været sjovt at være med til.

Måske en sommerfest? :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.