Hop til indhold
alsfyr

Er hotmulat i Sønderborg et besøg vær?

Recommended Posts

jeg tænker på at besøge hende: http://massage.side6.dk/hotmulat

Nogen der ved om hun er et besøg vær?

Jeg må på det kraftigste advare dig!

Jeg besøgte hende i efteråret 2011, da jeg havde et ærinde i Sønderborg, og det er simpelthen det ringeste eller næstringeste, jeg har oplevet i min tid som aktiv i branchen :!:

Stedet er såmænd diskret nok, og pigen er en rigtig flot negerpige fra Jamaica, netop lige min stil :!: Hendes Jamaicadialekt kan være svær at forstå. Det kan man nok leve med, men ydelsen var under al kritik.

Jeg betalte – forud – en pris, jeg skammer mig ved at gengive her relativt til ydelsen. Jeg fik en slap og helt uengageret sutter – netop en sutter (heldigvis med kondom) – og ikke andet, selvom jeg mente at have bestilt og betalt for hele pakken.

Hun nægtede kategorisk at tage tøjet af, så jeg fik aldrig set, endsige fat i de store fristende bryster hun har, og efter 20 minutter var det ud igen.

Resultatet var, at jeg intet fik ud af det ud over en meget flad fornemmelse. Jeg gik tilbage til mit hotelværelse og legede spillemand, mens jeg kiggede ud ad vinduet. Det havde jeg sgu' meget mere ud af.

Så hold dig langt væk :!:

Er du i Sønderborg, findes der en thai-klinik, hvor der efter sigende er god betjening. Så vidt jeg husker ligger den på Grundtvigsvej. Det var egentlig mit førstevalg, men jeg kunne ikke få tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Blander mig lige lidt... Hende her 'https://annoncelight.dk/annonce/38194/saa-bli-det-ikke-bedre' har huseret i Flensborg indtil fornylig. Hun hedder Malou tror jeg. Var at finde på Feldstrasse 18. Hun er der vist ikke mere, men kan være hun er rykket videre til Husum, eller andet sted. Men sød ser hun ud ;-)

Luskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...