Hop til indhold
deralte

miss X Aalborg

Recommended Posts

Hvor holder hun til nu? Selvfølgelig ikke præcis adresse, men omtrentlig. Jeg har tidligere besøgt hende i nærheden af Nordkraft på 4 -5 sal. Jeg har forstået, at hun ikke er der mere, men nogenlunde hvor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 4 timer siden:

Hvor holder hun til nu? Selvfølgelig ikke præcis adresse, men omtrentlig. Jeg har tidligere besøgt hende i nærheden af Nordkraft på 4 -5 sal. Jeg har forstået, at hun ikke er der mere, men nogenlunde hvor?

Nu hedder hun jo godt nok ikke længere Miss x...

Men for et års tid siden besøgte jeg hende i Vodskov.

Fin oplevelse. Lidt hårde silikonebryster, men alt andet var som det skulle være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Der er en der annoncerer på annoncelight under Nordjylland der kalder sig Laura Lux. Hun bruger Miss X´s billeder og tekst og jeg er rimelig sikker på det er den samme, der bare har skiftet navn. Jeg kan pt ikke lige finde linket til hende, men hun har annonce i flere gange om ugen og holder så vidt huskes, til i vestbyen i Ålborg. Hun er som Brian F skriver et rigtig godt knald, som jeg snart skal besøge.

 

Her kommer lige en redigering, - linket dukkede op i en anden tråd: https://annoncelight.dk/showad/282325

Redigeret af Token

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Brian F og Token for jeres respons.

Jeg kan se, at alt håb er ude for et besøg ved kvinden. Hun skriver maks 45 år. Så sådan en "aldersfacist"  er jeg heller ikke interesseret i. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
deralte skrev, for 25 minutter siden:

Tak Brian F og Token for jeres respons.

Jeg kan se, at alt håb er ude for et besøg ved kvinden. Hun skriver maks 45 år. Så sådan en "aldersfacist"  er jeg heller ikke interesseret i. :(

Ja, men det er da helt nyt at hun skriver det, - så må jeg se efter et andet sted og dyppe vandrotten og lægge mine tusindekronesedler. Synd for Miss X men godt for de andre!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, for 2 timer siden:

Ja, men det er da helt nyt at hun skriver det, - så må jeg se efter et andet sted og dyppe vandrotten og lægge mine tusindekronesedler. Synd for Miss X men godt for de andre!!

Hvorfor er det synd for hende? Hun har overskud til at sætte en grænse for noget hun ikke har lyst til. 

Jeg synes det er mere synd for andre, der muligvis ikke er i stand til at gøre det samme. 

Jeg er selv spærret af hendes alderskrav, men egentlig win/win, da jeg heller ikke ønsker en seance hvis jeg fornemmer at aldersforskel er et problem for sælger (trods det åbentlyst ikke er for mig). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
autobahn skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor er det synd for hende? Hun har overskud til at sætte en grænse for noget hun ikke har lyst til. 

Jeg synes det er mere synd for andre, der muligvis ikke er i stand til at gøre det samme. 

Jeg er selv spærret af hendes alderskrav, men egentlig win/win, da jeg heller ikke ønsker en seance hvis jeg fornemmer at aldersforskel er et problem for sælger (trods det åbentlyst ikke er for mig). 

Nej, det er da ok, - og det er helt hendes eget valg. Det der undrer mig er at hun pludselig har en sådan politik. Jeg er selv over 45 og har besøgt hende jævnligt i flere år, - og tror faktisk jeg hver gang har været over 45. Hun har altid været superhot og jeg har haft den i alle de huller den kunne gå i hos hende. Og hun har da altid set ud til at nyde det. Det der frustrerer mig er at jeg har prøvet at kontakte hende for at høre om gæster der tidligere har været hos hende, og er over 45, stadig er velkommen hos hende. Men hun har ikke været mulig at få kontakt til, - måske der er andre i forrummet der ved noget?? - Alt andet lige vil jeg komme til at savne hende og være dødmisundelig på alle dem under 45, der nu har denne superlækre krop og fisse (og ikke mindst et dejligt stramt numsehul!!) at boltre sig med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
fyr9000 skrev, for 23 minutter siden:

hun er super flot og fræk og har store bryster men man må næsten ikke røre ved dem. synd for hun er ellers mega hot

Jeg har nu æltet, slikket og kørt pikken af i hendes bryster flere gange og med stor glæde sprøjtet ud over dem. og ja, - hun er superflot og jeg har tidligere skrevet om hende at hun har Ålborgs flotteste pigekrop, - hvilket jeg stadig mener. Er der nogen der ved hvor hun ca. holder til nu?? - sidst jeg besøgte hende var i Vodskov?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...