Hop til indhold

Recommended Posts

Sidst jeg var der kom spørgsmål om sex allerede inden jeg fik smidt tøjet.. så det nærmer sig da ihvertfald. 

Kommer ik igen forløbigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige snakket med dem i tlf. De har 3 piger på 25, 27 og 29 år... Og det skulle være med fuld gas :) 

Redigeret af Averel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der, men gik igen.. De ville have penge forud, og det vil jeg ikke.
For det første ved jeg jo ikke hvor meget jeg vil have, og hvis de få pengene først, er det svært at få det man har betalt for,hvis de er i det hjørne.

Jeg har været der mange gange, og derfor undre det mig, at det lige pludselig er pengene på forskud.

Jeg kan i forhold til ovenstående fortælle, at der ganske rigtigt var tre piger, men gennemsnitsalderen er ikke i nærheden af 27 :smile:

 

Redigeret af Den glade murer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den glade murer skrev, for 43 minutter siden:

Har lige været der, men gik igen.. De ville have penge forud, og det vil jeg ikke.
For det første ved jeg jo ikke hvor meget jeg vil have, og hvis de få pengene først, er det svært at få det man har betalt for,hvis de er i det hjørne.

Jeg har været der mange gange, og derfor undre det mig, at det lige pludselig er pengene på forskud.

Jeg kan i forhold til ovenstående fortælle, at der ganske rigtigt var tre piger, men gennemsnitsalderen er ikke i nærheden af 27 :smile:

 

Så er det ikke der man skal sætte sine ben mere. Husker der var en pige der hed Sali, er hun der stadig eller kom du ikke så langt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den glade murer skrev, for 6 minutter siden:

Det var Ladyboy der tog telefonen, og så var der en der hedder Lisa. Sali ved jeg ikke hvem er!

Ok :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...