Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har fået thai massage et par gange på Bispensgade i Hjørring, de første par gange fik jeg en god massage og et HJ, ganske udemærket. Sidste gang jeg var der spurgte jeg efter body to body, og full massage, og hun sagde ok. Efter en meget dårlig massage, fik kun lidt på ryggen og det ene ben, bad hun mig vende mig om, og begynte at spille pik. Jeg spurgte til full massage, men hun sagde at hun havde menstraution, så det blev kun til HJ..

Næste gang besøger jeg nok Skolegade i Hjørring, der har jeg fået en dejlig massage, og hun var med på at dyrke sex, det var rigtigt godt, det eneste minus var de tynde vægge ind til personen ved siden af. Men lidt frækt at høre han også var i gang med at kneppe sin massage pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter hvad jeg ved, er det nogen gange de samme personer man kan finde på Skolegade og Bispensgade i Hjørring, jeg har set den samme ladyboy begge steder.

En anden mulighed kan være Siam massage, Kirkegade 1 i Frederikshavn, det tidligere Sabay Thaimassage, se mit tidligere indspark om Thai massage i Nordjylland. Jeg ved min vurdering den gang var lidt negativ, men jeg har nu prøvet en ny massør der, to gange.

Hun hedder noget lignende Bo og er en lille størrelse med naturlige bryster på ca 150 cm vil jeg tro. Første gang bad jeg om olie massage, koster 350. Da jeg er høj og stor nærmest kravlede hun rundt på mig, så der var nærkontakt. Det sammen med de sædvanlige strejf mens jeg lå på maven gjorde at jeg kom i stemning. Efter jeg kom om på ryggen fik jeg tilbud og tog et HJ. Samlet pris 750 og jeg måtte gerne røre hende. Hun fortalte efter vi var færdige, at BJ eller hele vejen kostede 1000 kr.

Næste gang jeg kom der bad jeg om olie massage samt BJ for 1000 kr. Da jeg vidste han hun ville kravle rundt på mig spurgte jeg hvad det ville koste hvis hun gav mig massage nøgen. Det kostede 200 mere, så det sagde jeg ja til. Mens jeg lå på ryggen sad hun med knæ på briksen ved siden af mig og hun sørgede for at sidde så jeg kunne røre hvor jeg ville. Efter maven kom jeg over på ryggen og der efter gik hun hurtigt i gang med BJ, dog stående så jeg stadig kunne rører. Dermed blev det heller ikke til meget massage på forsiden. Da jeg rørte hende for neden mens jeg fik BJ blev hun ret hurtig våd, så jeg tror hun godt kan lidt sex, hun snakker sådan. ;)

Alt i alt kan jeg kun anbefale Bo hvis man vil have ekstra. Jeg hørte på et tidspunkt en anden kvinde på stedet snakke med Bo men har ikke set hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg har ligesom mange andre, inden de fik sig en brugerprofil, kikket godt og grundigt på siden. Og den er jo ganske underholdende og informativ.

Vedr. denne link kan jeg fortælle at jeg er kommet begge ovennævnte steder.

Har aldrig spurgt om mere end HJ nogen af stederne, men vil da gerne vide hvad man kan få mere og priserne begge steder.

Jeg har begge de gange jeg har været i Skolegade, oplevet at være meldt færdig lang tid før den købte tid var til ende, og det syntes jeg ikke er i orden.

I Bispensgade kan det godt være lidt rodet at komme ind uden en masse kigger, men når man først er inde, er de mægtig søde og giver, syntes jeg, en ok massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super sted der i Skolegade:)

Og kan helt sikkert anbefale deres ladyboy.. Hun giver den dejligste massage og det bedste og mest intense sex bagefter..

Hun ved præcis hvordan en pik skal behandles og har selv en dejlig en hehe..

600 inkl alt.. Så er man glad og tilfreds.. Det vil jeg skrive under på:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super sted der i Skolegade:)

Og kan helt sikkert anbefale deres ladyboy.. Hun giver den dejligste massage og det bedste og mest intense sex bagefter..

Hun ved præcis hvordan en pik skal behandles og har selv en dejlig en hehe..

600 inkl alt.. Så er man glad og tilfreds.. Det vil jeg skrive under på:)

600,00 inkl. alt, Hvad indebære det og hvad med tiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i Bispensgade i Hjørring i går.

Det var den samme der efterhånden har været der et halv års tid.

Hun giver normalt en ganske god massage, men i går virkede meget engageret, så det blev til noget sjaskværk.

Da jeg spurgte til et BJ ville hun have 700 kr. og det er altså lige i overkanten for en nordjyde. Så skulle det være uden tøj sagde jeg, men så steg prisen yderligere 100 (hun har vist været for længe i Nordjylland den pige :P). Så i stedet endte det med et ganske udmærket hj. :D ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været i Bispensgade igen

De har fået ny pige. Midt i 30 tror jeg..

Hun giver noget ganske godt massage, men har problemer med at fylde hele timen ud, hvilket irritere mig lidt.

Til gengæld giver hun et super godt hj.

Jeg kan fortælle at Lady boy er tilbage i butikken igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound

Jeg var i Bispensgade i dag.

Jeg bad om en massage, men efter 5 min massage spørgede hun om jeg ville have body to body massage. Det sagde jeg selvfølgelig ja til og hun blev godt og grundig kneppet i røven, som hun selv valgte og så fik jeg lov at sprøjte ind i hendes røv :)

Men nu har jeg lige ringt til skoledage og der fik jeg at vide at det var ikke med afslutning ?!?!? Nogen der kender til det svar ?

scaricare musica gratis - go to website

paginas para descargar musica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound

Det kan jeg svare på.

Der er mulighed for hele pakken hvis du ønsker det.

Hvad måtte du slippe for den omgang du var udsat for?

1000kr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været i Bispensgade her i formiddag.

Der er kommet en ny pige midt i 30erne, men ser ikke dag ældre ud end 30.

God hård massage og et godt hj som afslutning.

Hun kalder sig Lisa for nemhedens skylds. Thai navnet var ganske umuligt at huske ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej murer.

 

"Nystartede piger" - det skal du ikke tage for pålydende. Den beskrivelse kan "fint" anvendes i annoncer i månedsvis. I hvert fald har der ikke været nystartede piger på stedet de sidste 2 gange, jeg har været der, og det er henholdsvis 3 måneder og ca. 14 dage siden!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej murer....

De sidste par gange, jeg har ringet til dem og efterfølgende kørt op til dem, har det udelukkende været en ladyboy, som talte godt danske og en eller to piger, men jeg kunne ikke få lov til at se/hilse på dem - så af sted igen det gik.

Ladyboy lovede, at der var to andre unge søde og slanke piger, men nej det var der ikke. Kun en gang har jeg fået lov til at snakke med en af pigerne, men hun var absolut ikke ung og heller ikke slank.... Forstår ikke hvorfor de "pisser" eventuelle kun af på den måde med fejloplysninger om pigerne.

hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad dælen ? Var allerede ude i bilen og på veje derop. Synes at hende der var der, var meget søg og lækker. Fik altid hele pakken :) Men hvis det er en ladyboy, parkerer jeg bilen igen. 

Redigeret af Averel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...