Hop til indhold
Boyman

Adelie Hadsten super oplevelse

Recommended Posts

Jeg har idag besøgt denne dejlige dame som har styr på det hele. (Superligaen)

Det var en dag jeg sent vil glemme, tak til denne smukke dame. (11-12)

Del dette indlæg

Link til indlæg
reknas skrev, for 12 minutter siden:

Tillykke, 1 anmeldelse uden indhold.....

Slap nu af. Fin og kort anmeldelse. Skal du ha en en til en fortælling, du kan gokke til, før du er glad? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anon skrev, for 5 minutter siden:

Slap nu af. Fin og kort anmeldelse. Skal du ha en en til en fortælling, du kan gokke til, før du er glad? 

Tal dog ordentligt, eller måske er det din kommunikationsform......det siger sig meget om dig. 

Jeg ser ikke meget anmeldelse i 2 linjer,  men det opfatter vi så forskelligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
reknas skrev, for 1 minut siden:

Tal dog ordentligt, eller måske er det din kommunikationsform......det siger sig meget om dig. 

Jeg ser ikke meget anmeldelse i 2 linjer,  men det opfatter vi så forskelligt.

Så nu anerkender du at der er en anmeldelse med indhold. Besøg hende selv, eller læs en af de adskillige anmeldelser der findes af samme GP. 

Tillykke kloge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende flere gange i Hadsten og GB md hende, men nej der er jo intet i den anmeldelse der er skrevet, kan du overhovedet læse hvad jeg skriver......jeg tvivler, men jeg forstår du har et ganske specielt sprogbrug, hvorfor er du egentlig så vred, og hvorfor kan du ikke bare skrive i en ordentlig tone.....jeg undrer mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
reknas skrev, for 8 timer siden:

kan du overhovedet læse hvad jeg skriver......jeg tvivler, men jeg forstår du har et ganske specielt sprogbrug, hvorfor er du egentlig så vred, og hvorfor kan du ikke bare skrive i en ordentlig tone.....jeg undrer mig.

Nurh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41

Tak for anmeldelsen, selvom den var kort, så er det tegn på at pigen lever op til forventningerne.

Mon ikke @Stabilizer , @Administratoreller anden moderator kan bede @anon & @reknas om at holde deres mudderkast i pm...

Redigeret af John41

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var sammen med hende for et par måneder siden. En af de bedste oplevelser jeg har prøvet. Har allerede booket næste gang hun er her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Adelieors
Boyman skrev, den 28/11/2019 at 14:06:

Takker :)  det var super frækt og du skal være noget så velkommen en anden god gang :wub:

Boyman skrev, den 28/11/2019 at 14:06:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Adelieors
NysgerrigePeter skrev, den 29/11/2019 at 06:53:

Et link kunne Feks. være dejligt i denne anmeldelse. 

Ved ikke om jeg egentlig selv må sætte et link ind så afholder mig fra det for ikke at træde ved siden af eventuelle regler. Men man kan altid gå på annoncelight.dk og søge på pigens navn og så finder man de fleste :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Adelieors skrev, for 8 minutter siden:

Ved ikke om jeg egentlig selv må sætte et link ind så afholder mig fra det for ikke at træde ved siden af eventuelle regler. Men man kan altid gå på annoncelight.dk og søge på pigens navn og så finder man de fleste :x

Er det denne du mener? :)

https://annoncelight.dk/showad/267943

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...