Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var sgu lidt (meget) liderlig i går aftes. Og mulighederne var lidt begrænsede. Så valget faldt på et besøg hos Tanja.

Jeg har besøgt hende omkring 3 gange før.

jeg havde medbragt 800 kr.  da hun gav mig prislisten så jeg at for det kunne jeg få fransk+dansk. Hvor superfransk+dansk kostede 200 mere...  så jeg sagde at jeg da vist havde fået hævet for lidt penge. 
Hun spurgte så hvad jeg tænkte på, for hun kunne måske give et tilbud. 
Jeg spurgte om jeg kunne få dansk + superfransk for 800, og hun sagde ja.

hun giver et godt blowjob. Og hun gav også mig finger bagi. En super god kombi.

så knaldede jeg hende i lidt tid. Og til sidst suttede hun mig igen.

jeg havde taget en spiller ca. en time før jeg besøgte hende - så jeg kom faktisk i munden på hende uden hun opdagede det... hun fortsatte med at sutte! Så jeg tog selv over og spillede den af, og det lykkedes mig at komme i munden på hende 2 gange på 5 minutter. Og hun spyttede ikke ud!!  

Der har nok kun kommet nogen få dråber - men hun slugte sgu!

stedet er ok, og meget diskret.  Tanja er fræk - men ikke ligefrem køn. Til gengæld ved hun hvad hun laver! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smiley5 skrev, for 2 timer siden:

Måske et link?

Det lyder næsten for fantastisk at fyre den af 3 gange indenfor 1 time, men jeg forstår måske ikke helt du siger du kom i munden på hende uden rent faktisk at ha fået lov først, det tror jeg ikke du skal praktisere hver gang, så tror jeg du lige pludselig ryger ind i nogle problemer, og personligt synes jeg da heller ikke det er i orden.

https://massage.side6.dk/tanja1

jeg sagde “jeg kommer om lidt”, og hun suttede videre. og selv da jeg så kom, fortsatte hun med at sutte. 

Da jeg havde onaneret kort forinden kom der nok ikke mere end et par dråber...  normalt er jeg også ‘øm’ bagefter, og ville ikke kunne komme igen.  Men hun suttede videre, så jeg tænkte det skulle have et forsøg.  Og kort efter kom jeg igen (efter jeg selv havde givet en hjælpende hånd).

hun undrede sig også over hvor spermen var. Hun sagde hun syntes hun kunne smage lidt på et tidspunkt (første gang jeg kom).  Anden gang kom der nok nærmest ingenting ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytilsex
Aarhusbanditten skrev, den 23.1.2021 at 14:24:

Havde for nylig en god oplevelse hos Tanja:-)

Har du et link :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brian62 skrev, for 2 timer siden:

Hej

Er der ikke nogen som har en link til tanja

Vil gerne besøge hende igen og kan ikke huske hendes tlf 

Google Tanjas massage.  Sværere er det ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har søgt på det og fundet tlf 

Men hun svarer ikke eller så er hun ikke i landet lige pt 

Eller så er det ikke det rigtige tlf nummer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pele10 skrev, den 28.11.2019 at 16:45:

"Ikke ligefrem køn"? Har desværre ikke set hende live men bortset fra tattoos så ser hun nu køn nok ud til en tur i høet *s*

men en giga frækkert besøger hende ofte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super at hun er i DK endnu - hun sagde i december at hun ville stoppe til februar og rejse hjem - havde ikke set annonce på ann-light

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...