Hop til indhold

Recommended Posts

Det her bliver ikke en alm anmeldelse, i øvrigt er det lidt mærkeligt dette med at anmelde piger

Som om det er en vare man tager ned fra hylden og derefter bruger, I nogle tilfælde er det måske sådan 

Men Anna er ikke en hyldevare,

Hvad er Anna så og hvem er Anna?

Det startede tilbage i starten af November hvor jeg Bamsen og min tro følgesvend Lillebamsen  ( vi er uadskillelige )

Vi leder altid efter dejlige piger, og faldt over Anna og læste meget om Anna

.Dem der har besøgt Anna var alle ret vilde med damen ,

Og da Bamsen er babsoman, måtte der aftales et møde, det blev til at vi først skulle mødes 3 uger senere, det er meget lang tid 

Men det er jo også spændende med en date i fremtiden ,hvor man jo ved at det bliver til lidt dejlig sex, det er erotisk og pirrende med sådan en aftale

Det jeg ikke havde set var, at vi sms'ede en hel del sammen, og vi blev mere og mere intime som tiden kom,

der skete det mærkelige at Bamsen blev mere og mere tiltrukket af Anna, som jeg endnu ikke havde mødt. Det er jo fjollet.

Menjeg blev mere og mere nervøs for at det skulle glippe.

Og mere og mere pinligt bevist om at jeg er 61 år i dårlig form og nok ligner Onslov mere end Brad Pitt

Mit Dæknavn er Bamsen , så jeg er jo nok ikke den slankeste knallert på havnen. Puha

Endelig kom dagen hvor jeg skulle møde Anna, Jeg var forvandlet til en 16 år gl dreng der var pivnervøs for at møde Anna

Jeg ringede på ……….. Anna lukkede op...…. En smuk pige med et blændende smil tog mig i sin favn og kyssede mig ,som den kæreste hun ikke havde set i meget lang tid

Anna trak mig ind på værelset, kikkede mig dybt i øjenene og hev lidt ned i kjolen og viste lidt af barmen, og spurgte om det var dem jeg var kommet for at lege med, og at hun glædede sig til et par bamsehænder på hendes store Bryster

Bang sagde det .Og Lillebamsen var lysvågen, der sker en mærkelig udvikling når Bamsen ser eller røre et par bløde kvndebryster

Så vågner lillebamsen med det samme.

Jeg ved ikke om det er på grund af blodmangel , men alt blodet render direkte ned til Lillebamsen og så styre han derefter

I får ikke en saftig beskrivelse af Annas og mit møde, Blodet var jo væk fra Bamsens hoved , så jeg husker ikke hvad der skete ( Hvis i tror på det …)

Det sidste Bamsen huske var da Lillebamsen forsvandt ind mellem Annas røde læber...….

Vi har muligvis haft lidt stille og roligt Kærestesex, jeg ved det ikke. ( Jeg må heller spørge Anna om hun kan huske hvad der skete)

Jeg har siden mødet med Anna prøvet at få liv i lillebamsen.

Men han sover trygt og virker lidt udmattet, så noget er der sket

Beklager den mærkelige anmeldelse, men det jeg egentlig vil sige er.

At jeg ikke har mødt en pige som Anna før,

Hun er vildt sød og behandler en som den kæreste hun har savnet i lang tid, hun er intim , blød, kysseglad , humoristisk, nem at talemed.

Det der kan blive et problem er at man nemt bliver så tiltrukket af hende at man ikke handler så fornuftigt .

Jeg er 61 år ,sku da ikke 16 år og forelsket. Tag dig sammen Bamse

Men....Pludselig kan man se en forskel mellem Anna og de piger hvor der bliver banket på døren (bordeller)

og samværet er slut inden de næste 5 min . uanset hvor langt man er i akten

Vi ved jo godt alle sammen hvad der foregår og at pigerne ikke gør det for vores blå øjne skyld

Men der er fandme nogen der bedre til at gøre os mænd gladere end andre

Anna er en ener, og jeg vil helst ikke dele, så en kidnapningsplan er ved at blive udarbejdet. 

Hov. husker lidt om vores sex....Anna sutter som en drøm , og hun kan sku lide det, bare det at hun ligger og sutter og kigger på bamsen, mens han fortæller en røverhistorei

Stille og roligt,

Lillebamsen blev forkældet

 

 

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin og alternativ “anmeldelse”, @Bamsen. @Anna - fræk og sexet er vist i høj kurs, hvilket der jo men henblik på din oplevelse ikke er noget at sige til - og man kunne godt forestille sig, at interessen næppe er dalet nu... En glad kunde og en udbyder, som nyder sit arbejde er jo ren win-win.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 5 timer siden:

Hej Min fejl

Link til Anna

 

http://pure-passion.dk/anna/

Det sker jo, når blodet forlader toppen... ;-)

Meget fin anmeldelse. Når du kidnapper hende, så giv lige besked, for jeg hjælper gerne hvis det kan give en form for afkast. Hun er svær at få en aftale med, så ombejlet hun er.

;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VICKS

@BamsenFin anmeldelse.. 

Jeg synes ikke i mænd skal være så bange for at smide en anmeldelse når i har besøgt en glædespige. Jeg selv har kun fået få, men heldigvis gode anmeldelser. Jeg føler bestemt ikke jeg er en vare på en hylde. Jeg sælger en professionel ydelse og service på timebetaling nøjagtig som din mekaniker og frisør. De kan også få gode og dårlige omtaler på trustpilot, ligesom vi får det her. Får vi en  negativ anmeldelse og der er hold i det skrevne, skal vi bruge den til at gøre os bedre og måske overveje at  ændre nogle ting. 

Klart er det at vi bliver vurderet og dømt og vejet på vores udseende. Jeg ved jeg bliver valgt fra af nogle pga min erotisk buttede krop som ikke længere kun er 19 år og stram og petit. Tilgengæld bliver jeg valgt til af de mænd som netop tænder på det jeg er og byder ind med. Derfor er det også så afsindig  vigtigt at vores billeder viser den vi er irl og at højde og drøjde og alder stemmer når vi står foran kunden. 

Falske oplysninger og billeder ødelægger alt... 

Så vær ærlig piger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 4 timer siden:

Tak for en dejlig anmeldelse... :o.. Er møg misundelig.. Jeg har prøvet aaaaaalt for længe at få en fræk stund med Anna.. :D

@Anna - fræk og sexet.. En skøn side, du har fået lavet. Glæder mig til den dag, hvor der lykkes:wub: for os

Lige pludselig lykkes det @Mr_Swingking

Jeg har pudset krystalkuglen for at se, om det er i nær fremtid eller lidt længere ude i horisonten. Men alt jeg ser er blå tåger. Hmmmm .... måske er det mine manglende synske evner, der spiller ind :rolleyes: 

Indtil da holder jeg liv i håbet. 
:wub: knus fra din konkyliesamlende

Anna (undskyld, den er indforstået)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 7 timer siden:

Det her bliver ikke en alm anmeldelse, i øvrigt er det lidt mærkeligt dette med at anmelde piger

Som om det er en vare man tager ned fra hylden og derefter bruger, I nogle tilfælde er det måske sådan 

Men Anna er ikke en hyldevare,

Hvad er Anna så og hvem er Anna?

Det startede tilbage i starten af November hvor jeg Bamsen og min tro følgesvend Lillebamsen  ( vi er uadskillelige )

Vi leder altid efter dejlige piger, og faldt over Anna og læste meget om Anna

.Dem der har besøgt Anna var alle ret vilde med damen ,

Og da Bamsen er babsoman, måtte der aftales et møde, det blev til at vi først skulle mødes 3 uger senere, det er meget lang tid 

Men det er jo også spændende med en date i fremtiden ,hvor man jo ved at det bliver til lidt dejlig sex, det er erotisk og pirrende med sådan en aftale

Det jeg ikke havde set var, at vi sms'ede en hel del sammen, og vi blev mere og mere intime som tiden kom,

der skete det mærkelige at Bamsen blev mere og mere tiltrukket af Anna, som jeg endnu ikke havde mødt. Det er jo fjollet.

Menjeg blev mere og mere nervøs for at det skulle glippe.

Og mere og mere pinligt bevist om at jeg er 61 år i dårlig form og nok ligner Onslov mere end Brad Pitt

Mit Dæknavn er Bamsen , så jeg er jo nok ikke den slankeste knallert på havnen. Puha

Endelig kom dagen hvor jeg skulle møde Anna, Jeg var forvandlet til en 16 år gl dreng der var pivnervøs for at møde Anna

Jeg ringede på ……….. Anna lukkede op...…. En smuk pige med et blændende smil tog mig i sin favn og kyssede mig ,som den kæreste hun ikke havde set i meget lang tid

Anna trak mig ind på værelset, kikkede mig dybt i øjenene og hev lidt ned i kjolen og viste lidt af barmen, og spurgte om det var dem jeg var kommet for at lege med, og at hun glædede sig til et par bamsehænder på hendes store Bryster

Bang sagde det .Og Lillebamsen var lysvågen, der sker en mærkelig udvikling når Bamsen ser eller røre et par bløde kvndebryster

Så vågner lillebamsen med det samme.

Jeg ved ikke om det er på grund af blodmangel , men alt blodet render direkte ned til Lillebamsen og så styre han derefter

I får ikke en saftig beskrivelse af Annas og mit møde, Blodet var jo væk fra Bamsens hoved , så jeg husker ikke hvad der skete ( Hvis i tror på det …)

Det sidste Bamsen huske var da Lillebamsen forsvandt ind mellem Annas røde læber...….

Vi har muligvis haft lidt stille og roligt Kærestesex, jeg ved det ikke. ( Jeg må heller spørge Anna om hun kan huske hvad der skete)

Jeg har siden mødet med Anna prøvet at få liv i lillebamsen.

Men han sover trygt og virker lidt udmattet, så noget er der sket

Beklager den mærkelige anmeldelse, men det jeg egentlig vil sige er.

At jeg ikke har mødt en pige som Anna før,

Hun er vildt sød og behandler en som den kæreste hun har savnet i lang tid, hun er intim , blød, kysseglad , humoristisk, nem at talemed.

Det der kan blive et problem er at man nemt bliver så tiltrukket af hende at man ikke handler så fornuftigt .

Jeg er 61 år ,sku da ikke 16 år og forelsket. Tag dig sammen Bamse

Men....Pludselig kan man se en forskel mellem Anna og de piger hvor der bliver banket på døren (bordeller)

og samværet er slut inden de næste 5 min . uanset hvor langt man er i akten

Vi ved jo godt alle sammen hvad der foregår og at pigerne ikke gør det for vores blå øjne skyld

Men der er fandme nogen der bedre til at gøre os mænd gladere end andre

Anna er en ener, og jeg vil helst ikke dele, så en kidnapningsplan er ved at blive udarbejdet. 

Hov. husker lidt om vores sex....Anna sutter som en drøm , og hun kan sku lide det, bare det at hun ligger og sutter og kigger på bamsen, mens han fortæller en røverhistorei

Stille og roligt,

Lillebamsen blev forkældet

 

 

Tak for en utrolig flot anmeldelse @Bamsen  - jeg får helt røde kinder:rolleyes:

At Lillebamsen er gået i dvale må være tegn på, at han er godt og grundigt tilfredsstillet :wub:

Såfremt en kidnapning planlægges, og fangekælderen er ved at blive klargjort, så Beder jeg om, at der ikke er for mange uhyggelige dyr derned, så som edderkopper og frøer  - for så bliver jeg trist og indadvendt. 

Kys og kram

Anna

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Såfremt en kidnapning planlægges, og fangekælderen er ved at blive klargjort, så Beder jeg om, at der ikke er for mange uhyggelige dyr derned, så som edderkopper og frøer  - for så bliver jeg trist og indadvendt. 

Kys og kram

Anna

 

...så råber du bare op, så skal fangevogterne nok - mod kompensation - fjerne et par af de små krible-krable dyr ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VICKS skrev, for 2 timer siden:

@BamsenFin anmeldelse.. 

Jeg synes ikke i mænd skal være så bange for at smide en anmeldelse når i har besøgt en glædespige. Jeg selv har kun fået få, men heldigvis gode anmeldelser. Jeg føler bestemt ikke jeg er en vare på en hylde. Jeg sælger en professionel ydelse og service på timebetaling nøjagtig som din mekaniker og frisør. De kan også få gode og dårlige omtaler på trustpilot, ligesom vi får det her. Får vi en  negativ anmeldelse og der er hold i det skrevne, skal vi bruge den til at gøre os bedre og måske overveje at  ændre nogle ting. 

Klart er det at vi bliver vurderet og dømt og vejet på vores udseende. Jeg ved jeg bliver valgt fra af nogle pga min erotisk buttede krop som ikke længere kun er 19 år og stram og petit. Tilgengæld bliver jeg valgt til af de mænd som netop tænder på det jeg er og byder ind med. Derfor er det også så afsindig  vigtigt at vores billeder viser den vi er irl og at højde og drøjde og alder stemmer når vi står foran kunden. 

Falske oplysninger og billeder ødelægger alt... 

Så vær ærlig piger

 

Hvor er det dejligt, at du netop skriver dette.

En del af dine, primært danske, kollegaer har det svært med anmeldelserne. De finder dem udleverende og er ofte bange for, at beskrivelser af dem, er så tydelige, at de kan blive genkendt "derude" blandt andre dødelige.

Du har så absolut ret, man kan efter en anmeldelse (eller en retvisende annonce) blive valgt fra, men man kan så også blive valgt til. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lillebamsen er vågnet, han klager over hovedpine, han mener det er Annas drøbel  eller livmoder der er skyld i skaderne, eller var det babserne der slog ham ud.

Bamsen bliver nødt til at spørge Anna , hvad der skete. var det kærestesex  eller hvad??

Bamsen er jo lidt gl og senil, så han bliver nok nødt til at få en ny aftale, måske er det der hvor Anna skal kidnappes,...…. har fundet håndjernene frem.

Og da jeg tog mål på Annas babser, tror jeg det er der de skal på...hmmmmmm en fræk tanke.

Hov nu rør lillebamsen på sig,  det er sku da ikke til at have sine tanker for sig selv ,om Annas Babser, uden hans indblanding.

Så stop herfra, kold afvaskning med det samme. Så kan han lære det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Anna. Jeg har fjernet de værste uhyggelige dyr fra fangekælderen, der var en varmemester :ph34r:der sneg sig rundt,

Han er blevet smidt ud, han blev ikke mast, man skal jo være god ved alle skabninger , selv varmemestere , han må finde et andet sted at varme sig . :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VICKS
Bamsen skrev, for 11 minutter siden:

Hej Anna. Jeg har fjernet de værste uhyggelige dyr fra fangekælderen, der var en varmemester :ph34r:der sneg sig rundt,

Han er blevet smidt ud, han blev ikke mast, man skal jo være god ved alle skabninger , selv varmemestere , han må finde et andet sted at varme sig . :D

Har du husket at få installeret en spa med stjerneltsn7 loftet og lagt champagne på køl? Det er noget vi kvinder sætter stor pris på når vi sådan bliver kidnappet. Du bliver også nød til at  servere morgenkaffe på sengen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vicks. Der en noget du har misforstået, vi taler om en FANGEKÆLDER i mit landsted langt langt ude på landet i et tåget sumpet område.

Jeg har luftet det for Anna , hun måtte selv vælge Bounty strand eller fangekælder.

Anna valgt det sidste, og som i kan læse har hun selv skrevet fangekælder, det siger lidt om Anna.

Har mange ideer nu.

Har i nogle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 2 timer siden:

Hej Anna. Jeg har fjernet de værste uhyggelige dyr fra fangekælderen, der var en varmemester :ph34r:der sneg sig rundt,

Han er blevet smidt ud, han blev ikke mast, man skal jo være god ved alle skabninger , selv varmemestere , han må finde et andet sted at varme sig . :D

:biggrin: Jeg tør godt sige, at @Varmemester har fundet sig et dejligt sted at varme sig, som gør at han holder sig fra din fangekælder<3 så Lillebamsen og Bamsen kan se frem til det næste møde med mig med ro i sindet. Og ja, dejlige @Bamsen det var kærestesex der slog Lillebamsen helt ud:wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Smukke og dejlige Anna..

Hvis du mener det var blidt kærestesex vi havde. 

Så er jeg spændt på hvad du så forstår med lidt mere hardcore, gad vide om jeg kan klare det , Der var da lidt sved på panden,,,

Øh Bamsen pande mener jeg

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bamsen meget fin anmeldelse.. Tager hatten af for at du tager dig godt a @Anna - fræk og sexet'pigen.. Hun fortjener at blive behandlet godt.. Eller rettere sagt, det gør ALLE de dejlige piger herinde.. :)

Men jeg må sige at du kommer altså ikke langt med en kidnapning af hende.. For nu hun har fået mig på speed dial, så går der ikke lang tid før at Fiat'en blokere udkørelsen og før du ser ca 2m mand komme flyvende gennem luften.. ;)

Ja @Anna - fræk og sexet jeg holder mig væk fra fangekælderen, for du kommer ALDRIG ned i den.. Så du behøver ikke bekymre dig.. ;) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha Varmemester.

Nu er det sådan at Bamsen er indehaver af en stor sort Kassevogn uden ruder,

som er beregnet til at kidnappe unge smukke skønjomfruer  Som f.eks Anna og en lille fiat har ikke en chance     . HA 

Og Anna har sagt hun glæder sig til at se min  fangekælder  , bare den er renset for mærkelige skabninger.....                                                                                    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 44 minutter siden:

Ha Varmemester.

Nu er det sådan at Bamsen er indehaver af en stor sort Kassevogn uden ruder,

som er beregnet til at kidnappe unge smukke skønjomfruer  Som f.eks Anna og en lille fiat har ikke en chance     . HA 

Og Anna har sagt hun glæder sig til at se min  fangekælder  , bare den er renset for mærkelige skabninger.....                                                                                    

What did I just missed,, :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...