Hop til indhold
Subfyr51

Madame Ninna

Recommended Posts

Er der nogle i dette noble Forum, som husker Madame Ninna i Montanagade på Frederiksbjerg i Aarhus tilbage først i 80’erne?

Hun var skøn... Lærte mig en masse. Fik en dag lov til at være husslave; det var første gang, jeg kneppede en fyr.

Det var en dejlig dag for fattig studerende. Jeg betalte en time,og blev først sluppet fri, da dagen var omme....

Det var tider....

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja lige præcis, var der et par gange vel sidst 80'erne, husker dog ikke om det var en Ninna ?

der var en ok SM scene i Århus dengang, jeg synes den helt er forsvundet

Redigeret af peterhansenx
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, for 3 minutter siden:

ja lige præcis, var der et par gange vel sidst 80'erne, husker dog ikke om det var en Ninna ?

der var en ok SM scene i Århus dengang, jeg synes den helt er forsvundet

Jeg flyttede fra byen, men nød det, mens jeg var der.

En gang var jeg også i Paradisgade hos en let pumpetsigøjneragtig Domina lige ved Østfor Paradis, men deter Ninna, jeg er fan af. Hun var rolig, moden og pervers...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener nu, at hun boede i Godthåbsgade.

det var en dejlig kvinde, hvor jeg på rystende ben ringede på engang i 80’erne. Gav mig mange dejlige oplevelser på førstesalen. Hun lod mig engang sidde bundet og kneblet et par timer, i mens hun selv spiste påskefrokost neden under.

siden traf jeg frk. Liese rundt i byen. Hun var nu også god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker også Madame Ninna fra studietiden i Århus.  :P det var god behandling afpasset til ens erfaring, eller mangel på samme B) oppe på tagetagen i det hvide hus.  Memory lane. Det må være ca. 30 år siden nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bdsm Fyr skrev, den 28.11.2019 at 04:54:

Jeg mener nu, at hun boede i Godthåbsgade.

det var en dejlig kvinde, hvor jeg på rystende ben ringede på engang i 80’erne. Gav mig mange dejlige oplevelser på førstesalen. Hun lod mig engang sidde bundet og kneblet et par timer, i mens hun selv spiste påskefrokost neden under.

siden traf jeg frk. Liese rundt i byen. Hun var nu også god.

 

Liese, hvis det er den samme som jeg husker, så var hun HELT i særklasse udenfor kategori. Gudinde smuk og helt fantastisk som spankøse.

Var vel på besøg hos hende 5 6 gange i alt, altid forskellige steder i byen. 

Nogle der husker Maria der huserende i kælderen på Herningvej, mens manden sad i stuen og så tv i mens :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, for 3 timer siden:

 

Liese, hvis det er den samme som jeg husker, så var hun HELT i særklasse udenfor kategori. Gudinde smuk og helt fantastisk som spankøse.

Var vel på besøg hos hende 5 6 gange i alt, altid forskellige steder i byen. 

Nogle der husker Maria der huserende i kælderen på Herningvej, mens manden sad i stuen og så tv i mens :-)

 

Maria, var det hende der havde en rigtig kiste i kælderen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterhansenx skrev, for 4 timer siden:

 

Liese, hvis det er den samme som jeg husker, så var hun HELT i særklasse udenfor kategori. Gudinde smuk og helt fantastisk som spankøse.

Var vel på besøg hos hende 5 6 gange i alt, altid forskellige steder i byen. 

Nogle der husker Maria der huserende i kælderen på Herningvej, mens manden sad i stuen og så tv i mens :-)

 

Helt enig. Besøgte både madame Ninna og madame Maria. Begge i særklasse. Og kisten ja den så jeg, men turde ikke prøve.

Herningvej, hed stedet ikke Gentleman ‘s club. Noget med den sportsvogn med reklamer for stedet på siderne, hvis jeg husker ret.

Redigeret af Tøsen ulla
Forglemmelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ninna gik helt under min radar!!
Måske hun var væk da jeg i start 90'erne ofte besøgte en kælder i en sidegade til Frederiksbjerg Torv?
Der var Liese, og et par andre der sørme også kunne deres kram!

Kælderen var lækkert indrettet som jeg husker det, og pigernes grænser var få :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja, dengang var der en Bdsm scene i Aarhus. Kælderen i Hedemannsgade var fantastisk med Liese. Hun var god til at flytte mine grænser uden jeg opdagede det.

var engang fikseret, da det ringede på. Inden hun åbnede gik hun helt tæt på, så jeg kunne mærke duften af hendes læderdragt og parfume i næseborene. Hun spurgte om jeg var klar til noget frækt. Liderlig som jeg var sagde jeg bare ja. Det blev første gang jeg fik et blowjob af en mand. Ind kom nemlig en hersker med sin slave. Slaven var i en gul regnjakke og armene var bundet om på ryggen af ham. Efter nogen tid gik de igen. Da Liese igen var alene med mig, gav hun mig den mest intense oplevelse. Og jeg fik flyttet en grænse.

Maria besøgte jeg også - også et lækkert sted.

nå men tråden handler om Ninna. Hun var god til unge mennesker. Jeg kan huske hun havde en stor og en lille tur til hhv. 300 og 500 kr.

Til sidst var der også Frk. Helle på Silkeborgvej xxx. Her stod jeg ofte bundet ii kælderen medens der var andre slaver ovenpå. Jeg blev efterladt med lyset tændt. Da banen lå næsten i baghaven er der sikkert nogle togpassagerer der har set noget i forbifarten. Og så alligevel ikke. Det var grænseoverskridende, men også fedt.

i dag er det vel kun Jasmine der tilbyder noget indenfor Bdsm, men hun gør det nu meget godt. Jeg skal bare selv fortælle hvad jeg ønsker, så der er ikke de store overraskelser, som førhen.

bare jeg kunne genfinde dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Av ja...

Silkeborgvej..
Mødte op derude engang og var en anelse skuffet over kvinden der åbnede.
Den fangede hun med det samme og udfordrede mig på stedet ved at tilbyde mig at vi kunne starte, og tændte jeg ikke på legen blev jeg sat fri og kunne gå..
Uden at have betalt.

Jeg endte med at få mit livs tur, og blev en fast kunde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...