Hop til indhold
Miller's Crossing

Purunge Mila - ikke nogen stor oplevelse - Øv

Recommended Posts

Jubii - Så er jeg endelig igen den, der kommer først med en anmeldelse af en ny og spændende pige - Mila. First Mover, one for the team, one for the boyz, eller hvad det nu kaldes;)

Først til det positive. Det er hende på pics.  Det ligner på en prik. Og hun er virkelig petit(e). Alderen på de 19 somre passer også fint. Og så har hun nogle mega dejlige bryster i en C-skål, som virker enorme på den lille krop:P

Det startede med en fin korrespondance først på mail - herefter på Whats App. Alt fungerede fint. Efterfølgende er det gået op for mig, at det umuligt kan have været Mila, jeg skrev med. Måske var det Julia, for det er i hvert fald i den samme lejlighed på Bryggen, hvor Julia var senest. Også den ren og pæn.  Og rimelig anonym selv om det er ud til en stor vej på Bryggen. Og nej - det er ikke et kendt hotel.

Så til besøget. Jeg skrev, at jeg ville komme lidt før, men jeg fik besked på, at det ikke passede. Nå - fair nok tænkte jeg. Hun har jo nok travlt. Da jeg så ankom til tiden blev jeg mødt af en utrolig genert og nærmest sky pige. Hun gav hånd, men drejede nærmest ansigtet den anden vej for ikke at få øjenkontakt. Dernæst blev jeg slet ikke tilbudt bad. Jeg havde heldigvis lige vasket sjoveren, så jeg spurgte ikke efter det. Jeg havde også barberet mig, børstet tænder mm., men jeg kunne lige så godt have ladet være, for hun kiggede slet ikke på mig. Og ingen kys.   

Denne tilsyneladende generthed fortsatte under hele seancen. Jeg forsøgte ellers at gøre mit bedste for at få en samtale i gang. Men nu har jeg jo ikke @Hunting for beavers talegaver, @cobhams eminente kommunikationsevner, @underdog40s fede humor eller for den sags skyld en (efter deres eget udsagn) penisstørrelse som @Ballsy eller @frenchlover1, så det lykkedes ikke. Tavshed, korte svar og et rimeligt dårligt engelsk. 

Selve sexen startede med et ok økoblow, hvor hun knælede foran mig. Man må godt tage om hendes hoved, men intet blidt og lækkert. Ingen kælen og kys. 

Så lagde jeg mig på sengen, og hun satte sig sidelæns og fortsatte med sit blow  Jeg prøvede forgæves at komme til at kramme hendes dejlige bryster, men hun skærmede for dem med sine arme. Så pludselig begyndte mit lem at falde (det sker når der er en total mangel på nærvær, indlevelse og kys). Så lagde hun sig hen og begyndte at røre ved sig selv  egentlig ret frækt, så jeg kom på højkant igen. Så måtte jeg selv påføre kondom, og så lagde hun sig i doggy. Jeg fik ikke noget valg  - egentlig er cowgirl min yndlingsstilling. Jeg ville godt have set hendes vuggende bryster :wub: I stedet fik jeg den bakset ind, og hun begyndte at stønne højt. Jeg ved ikke, om det var fake eller smerte, men lyst var det jo næppe;) Efter et par minutter kom jeg så:P

Jeg tror ikke, hun bliver længe. Det så ikke ud til at være noget, hun nød. Hurtige penge i Danmark og så hjem igen. Hun bliver ikke en ny Julia, Leyla eller Vanessa. Det er helt sikkert. 

Jeg var ude igen efter ca. 20 min. Godt nok tømt, men uforløst:huh:

Jeg glæder mig til at høre om andres oplevelse. Det kan jo bare være, at det er mig, der er blevet for gammel og grim til så ung og uerfaren en pige.  

Næste gang jeg skal på jagt, bliver efter de sikre kort. Jeg har lovet mig selv, at jeg som minimum skal nå at besøge Ava og Anastasia inden jul:)

Da jeg havde lidt tid til overs,  gik jeg ind i den nærvedliggende Netto og købte 2 stk Lottrup Imperial Espresso Bourbon Stout, som jeg skal nyde en af (75 cl) til CL i aften. Også her går jeg efter kvalitet fremfor kvantitet;)

Miller’s

Redigeret af Miller's Crossing

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nice review! 

I've had my eye on her, young and petite, my kind of flavour. 

I'm gonna visit Copenhagen next week and I don't know which girls I want to meet. I usually meet with 2-3 girls each time I am in hovedstadsområdet as I live accross Øresund. There are too many hot ladies to choose from :-o !

Thanks for 'taking one for the team' and giving us a little insight regarding this pint-sized babe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 50 minutter siden:

Holy :shock: hold nu helt op hvor er hun bedårende.. 

Hende og dig kunne da godt være numse-tvillinger. Hvis bare hun havde haft dine GFE-skills er jeg da sikker på at Millers Crossing ville være en lykkelig mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Lauersen skrev, for 12 minutter siden:

Hende og dig kunne da godt være numse-tvillinger. Hvis bare hun havde haft dine GFE-skills er jeg da sikker på at Millers Crossing ville være en lykkelig mand.

Hvis hun havde GFE skills havde jeg kontaktet hende angående en omgang lesbisk :x

@Gerrard Årh, tak :D men nu var det altså ikke mig det skulle handle om, men denne polske skønhed 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Tak for anmeldelsen, hendes billeder er virkelig flotte, passer de med virkeligheden? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak til @Miller's Crossing for din anmeldelse.

Der sparede du mig simpelthen for mindst 1.100 kr.

(Og superfedt, at du nåede at anmelde hende inden hendes ’kartels’ profiler her på EG nåede at komme først med beskrivelser oversvømmet med superlativer). 

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
Emmalie skrev, for 4 minutter siden:

Hvis hun havde GFE skills havde jeg kontaktet hende angående en omgang lesbisk :x

@Gerrard Årh, tak :D men nu var det altså ikke mig det skulle handle om, men denne polske skønhed 

Måske tar hun imod par :D vi kan rollespille i en times tid :D jeg er sikker på at vi kan få den polske blomst til at springe ud ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Maxi90 skrev, Lige nu:

Måske tar hun imod par :D vi kan rollespille i en times tid :D jeg er sikker på at vi kan få den polske blomst til at springe ud ;)

Forhåbentlig er hun ramt af den generthed og nervøsitet som vi piger har den første tid i branchen, som er grundlaget for den manglende øjenkontakt og berøringsangst som @Miller's Crossing beskriver. :rolleyes:
så måske det ville være en succes :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal hen og besøge hende imorgen så må jeg se hvordan det kommer til at gå, men kommer det til at gå som med Nicole:mrgreen: og Sweet Zara:wub: så kommer jeg nok ikke til at gå helt i skoven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GamerGutten
Miller's Crossing skrev, for 1 time siden:

Først til det positive. Det er hende på pics.  Det ligner på en prik.

Maxi90 skrev, for 21 minutter siden:

Tak for anmeldelsen, hendes billeder er virkelig flotte, passer de med virkeligheden? :)

----

Tak for anmeldelsen, en skam det ikke gik op i en højere enhed for dig @Miller's Crossing.
Jeg håber dog at du @S&W500S lige vil skrive enten her eller i en ny tråd hvordan dit besøg ender - selvom Mr. Miller har god smag og virker til at have styr på det her show, håber jeg lidt han bare var uheldig denne gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 1 minut siden:

----

Tak for anmeldelsen, en skam det ikke gik op i en højere enhed for dig @Miller's Crossing.
Jeg håber dog at du @S&W500S lige vil skrive enten her eller i en ny tråd hvordan dit besøg ender - selvom Mr. Miller har god smag og virker til at have styr på det her show, håber jeg lidt han bare var uheldig denne gang

Yes enten blir det til en lille annmeldelse el. en kommentar her i tråden;).

Del dette indlæg

Link til indlæg

øv øv og atter engang ØV,,,

Slet ikke for at forsvare @Mila S , men kunne det tænkes at hun simpelthen bare blev så overvældet af et besøg af sådan en charme trold og flotte fyr som dig kære Miller. Tænker at hun nok bliver nød til at ændre sin attitude til den mere GFE agtige som hun selv nævner hun yder via hendes profil.

Jeg ved ikke hvad som gik forkert imellem jer udover at hun jo tilsynladende virkede yderst fraværende , genert og måske også lidt bange eller grøn i faget.

Hun har rigtig lækre billeder så vil gerne takke dig for trods alt at møde op, være en true gentleman og blive få det bedste ud af mødet og så bagefter selvom du jo tydeligvis er ret skuffet, fortælle os andre herinde om dit møde med hende, på en synes jeg rigtig flot,sober OG yderst ÆRLIG måde.

Mange tak for din anmeldelse af en ellers rigtig flot ung pige.

Jeg sidder tilbage med tanken om at du sikkert var en af hendes allerførste kunder ihvertfald herinde fra , tror du at hvis du havde mod på dette at du ville kunne få et bedre møde HVIS du fx. valgte at besøge hende igen måske om 2-3 dages tid.

Jeg ville personligt stille og roligt skrive til hende om din følelse lige nu i kroppen , dine opbyggede forventninger i havde jo haft en rigtig fin korrespondance inden. Måske kan hun lige svare dig pænt tilbage og du får måske mere ro indeni,bare en sød tanke fra min side til dig ven.

Håber IKKE at hun bliver sur hvis hun læser med herinde da jeg som sagt synes at du er yderst sober og reel i din anmeldelse af hende.....

Mange tak fordi du på trods af alt tog lidt chancen og håber at i kan få talt lidt ud jer imellem.

Jeg havde da selv 100 % overvejet et besøg af hende, men vil nu kraftigt overveje dette igen

Bedste tanker din ven Hunter Senior

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for skriv, Miller.

Faldt netop over smilende Mila's annonce tidligere i dag

- og så er hun fra Polen -  (det har i min korte løbebane, i dette univers, ellers været en " sikker gevinst " hver gang " ).

Men som flere andre her skriver, så skyldes hendes manglende indlevelse nok, at hun er meget ny i dette game ( bare hun ikke er tvunget ud i noget - hope not ).

Er nødt til at aflægge denne lille polske rødtop et visit, ( håber hun er ægte rødhåret ? ), hvis hun selvfølgelig bliver i DK så længe, at det igen bliver muligt for UT, at frekventere Sjælland - for hold da op, hvor er I beriget med smukke kvinder, der ...

Nå, men mens man drømmer om Anastasia, Ava, samt selvfølgelig Katrynaaa  ( som også gerne skulle nå's - snarest ) - Lokker Magnolia her i Jylland i den grad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 39 minutter siden:

Jeg sidder tilbage med tanken om at du sikkert var en af hendes allerførste kunder ihvertfald herinde fra , tror du at hvis du havde mod på dette at du ville kunne få et bedre møde HVIS du fx. valgte at besøge hende igen måske om 2-3 dages tid.

Tak for fin respons. Jeg tror nu ikke, det ville hjælpe at besøge hende igen. Been there Done that. 

Jeg tror, at I kan have ret i, at pigen er meget grøn og derfor også var meget nervøs. Og det kan da være, at hun bløder op fra besøg til besøg. Og det kan da også være noget med kemi.  

Men jeg tillader mig at tvivle lidt.  Jeg fornemmer ikke, at pigen hører til i denne branche. Håber dog at andre brødre vil få betydeligt bedre oplevelser og venter spændt på deres "dom". 

Miller's 

Del dette indlæg

Link til indlæg

takker for rigtig fint svar, du har nok mest ret i din observation, det er bare ikke ALLE piger og eller kvinder som passer ind i dette erhverv.

Jeg må nu lige rose dig på vegne af pigen, tænk engang den skrækkelige tanke hvis hun nu fik det besøg fra en der ikke er så nobel og rar herre som lige netop du kære broder Millers. Det ville nok desværre ødelægge hende og give hende dybe ar på sjælen.

Jeg håber faktisk på at hun eller dem som "hjælper" hende nu kraftigt vil overveje hendes fremtidige færten her i KBH.

Måske er det bedre at kaste håndklædet i ringen og tage hjem igen til de trygge rammer, UDEN at arb. for nogle personer som måske ikke lige vil dig det bedste, men måske mere fokuserer på en givende forretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det ikke et bevidst træk at afspore strengen her....men....

Jeg har efterhånden besøgt en del polske piger. Og mine alarmklokker har ikke kimet ved et eneste af mine besøg. Jeg tror altså ikke helt på at de er pimpede på samme måde som andre. Ingen nævnt, ingen glemt. De har som oftest virket ret professionelle, afklarede, oftest rigtig godt ud i det engelske og engagerede. Nogle ligefrem entusiastiske. 

Jeg tror mest på den uerfarne del af historien. Mon ikke du har været en af hendes absolut første kunder nogensinde? Det tror jeg.

Det kan godt være det her slet ikke er noget for hende. Så håber jeg hun indser det og dribler ned til færgen igen i en fart. Det kan også være der lige skal lidt mere ro på. Måske hun finder ud af det slet ikke er så farligt som hun evt har frygtet. Hun er ung. Gad vide hvilke tanker der har gået igennem hendes hjerne inden og efter hun traf denne beslutning. Mon ikke de fleste 19 årige piger har været sådan de første par gange?  @Emmalie nævnte det også. Al begyndelse er svær. Tør slet ikke tænke på hvor svært det her må være som ny i et fremmed land. Jeg ville sgu også være genert. Efter jeg havde skidt i bukserne af skræk :)  

Ikke desto mindre tror jeg nu også jeg ligger mine penge et andet sted. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Emmalie skrev, for 4 timer siden:

Holy :shock: hold nu helt op hvor er hun bedårende.. 

Helt enig.. hun er næsten for fin og uskyldig til den her branche, hvilket anmeldelsen også underbygger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 2 timer siden:

hendes billeder er virkelig flotte, passer de med virkeligheden?

Facepalm.

underdog40 skrev, for 19 minutter siden:

Mon ikke du har været en af hendes absolut første kunder

Come on. De her piger er groomet og tilkneppet - det er så åbenlyst.

underdog40 skrev, for 21 minutter siden:

Mon ikke de fleste 19 årige piger har været sådan de første par gange?

Næppe. De fleste 19 årige sælger nemlig ikke sex og den her adfærd illustrerer hvorfor.

Undskyld, men nogle gange bliver de der fantasibobler folk bygger op for at bilde sig selv ind, at noget der ikke er okay er okay alligevel, lidt for meget - selv for en udpræget kyniker som mig. Jeg anklager ikke MC, som ikke handlede væsentligt anderledes end jeg sikkert havde gjort, men lad nu være at pakke det ind i lyserøde, vatterede fantasier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 28 minutter siden:

Come on. De her piger er groomet og tilkneppet - det er så åbenlyst.

Er det virkelig det? En eller anden dag må du lære mig hvordan man så skråsikkert kan nå frem til de konklusioner. Men du må nok have besøgt flere groomede og tilkneppede piger end jeg....så det er vel ok at du tager ekspertkasketten på i det her tilfælde. 

Bebop skrev, for 28 minutter siden:

Næppe. De fleste 19 årige sælger nemlig ikke sex og den her adfærd illustrerer hvorfor.

Nu var det altså de nystartede 19 årige piger som starter med at sælge sex, jeg hentydede til. 

Bebop skrev, for 34 minutter siden:

Undskyld, men nogle gange bliver de der fantasibobler folk bygger op for at bilde sig selv ind, at noget der ikke er okay er okay alligevel, lidt for meget - selv for en udpræget kyniker som mig. Jeg anklager ikke MC, som ikke handlede væsentligt anderledes end jeg sikkert havde gjort, men lad nu være at pakke det ind i lyserøde, vatterede fantasier.

Mon ikke bare vi kan konkludere at jeg ser glasset halvt fyldt og du ser det halvt tomt. Jeg ved ikke hvad der er op eller ned i den konkrete piges tilfælde. Jeg opfatter nu ikke mig selv som naiv af natur. Det er du så flink nok til at gøre for mig. Men hvis hun vitterlig ikke er her af egen fri vilje håber jeg da at der er nogen der slår alarm. En ting er helt sikkert. Jeg har ikke tænkt mig at besøge hende for at finde ud af det. 

Det er slet ikke umuligt du har ret. Jeg mener bare ikke at grundlaget for din anklage er stærkt nok. Det finder vi nok ud af når der dumper et par flere anmeldelser op af hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Nu er det ikke et bevidst træk at afspore strengen her....men....

Jeg har efterhånden besøgt en del polske piger. Og mine alarmklokker har ikke kimet ved et eneste af mine besøg. Jeg tror altså ikke helt på at de er pimpede på samme måde som andre. Ingen nævnt, ingen glemt. De har som oftest virket ret professionelle, afklarede, oftest rigtig godt ud i det engelske og engagerede. Nogle ligefrem entusiastiske. 

Jeg tror mest på den uerfarne del af historien. Mon ikke du har været en af hendes absolut første kunder nogensinde? Det tror jeg.

Det kan godt være det her slet ikke er noget for hende. Så håber jeg hun indser det og dribler ned til færgen igen i en fart. Det kan også være der lige skal lidt mere ro på. Måske hun finder ud af det slet ikke er så farligt som hun evt har frygtet. Hun er ung. Gad vide hvilke tanker der har gået igennem hendes hjerne inden og efter hun traf denne beslutning. Mon ikke de fleste 19 årige piger har været sådan de første par gange?  @Emmalie nævnte det også. Al begyndelse er svær. Tør slet ikke tænke på hvor svært det her må være som ny i et fremmed land. Jeg ville sgu også være genert. Efter jeg havde skidt i bukserne af skræk :)  

Ikke desto mindre tror jeg nu også jeg ligger mine penge et andet sted. 

Det er rigtig svært at vurdere situationen udefra. Altså jeg var ved at skide i bukserne af nervøsitet på min første vagt, dog ikke af skræk. Jeg var ikke bange, men jeg var virkelig nervøs - selvfølgelig. Men der er også forskel på 19 og 21, science proved that. Og der er forskel på at arbejde som GP fra et etableret bordel i ens hjemland, tæt på ens hjem og alt man kender, til at sælge sex fra en lejet lejlighed i et land man slet ikke kender. 

Jeg håber at det bare er opstartsnervøsitet, det kan vise sig i hundrede forskellige afskygninger. Men man kan ikke komplet ignorere chancen for at denne her unge skønhed er blevet puffet afsted i en meget ung alder, til noget hun måske ikke har været helt klar eller rustet til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg så Været hos hende og det startede med at jeg bestilte 30 min m. div extras så tog jeg afsted efter at havde sms´ede med hende at jeg var på vej stedet ligger ved islandsbrygge i nærheden af Netto / T-svansen. Jeg ankom 5-8 min for tidligt og sms´ede hende at jeg var på pletten men hun sagde hun var i bad og jeg skulle vente Øhhh!!! når jeg var så heldig at der var en der skulle ud så jeg lukkede mig selv in i opgangen(nybyggeri med elevator men det var ikke nødvendigt eftersom lejligheden var i stuen) og fandt selv lejligheden(hun sms´ede mig hvilken en det var).

Når så langt så godt en lettere petit ung kvinde og meget genert åbnede døren, pænt goddag(hmm ikke meget response smil m.v hun er helt sikkert ny i faget), jeg smed overtøjet og prøvede at kommunikere med hende og hun kan ikke ret meget engelsk for at sige det mildt ud(her fik jeg en bestyrket mistanke om det var hendes Pimp / bordelmutter jeg havde sms´ede med).

Jeg fik så bedt om en prisliste som hun viste mig og jeg bestilte og jeg blev dog tilbudt et bad inden men takkede nej da jeg jo har været i bad idag. Derefter blev jeg vist ind på hendes soveværelse og jeg sagde jeg gerne ville starte med en 69´er(hun kan ikke lide at blive slikket og det er måde hun opfører sig på, så her begynder min mistanke for alvor at tage form om at hun er her mod sin vilje el.lign) og igang kom vi.

Efter 10 min så sagde jeg at nu var det tid til en missionær og her ville jeg så kysse hende det lykkes også delvis men det var ret tydeligt at hun ikke var vild med at blive kysset, så jeg sagde jeg ville afslutte, mig hen til senge kanten og få det overstået(jeg var tæt på bare stoppe men der var så meget tryk på så jeg gennemførte aligevel).

Efter jeg havde sundet mig lidt så sagde hun der kun var 5 min tilbage og det var her jeg endeligt fik bekræftede at det var hendes Pimp / bordelmutter jeg havde sms´ede med for hun  talte med en person(Polsk) da jeg var ved at tage tøj på og jeg sagde til hende at hun ikke hørte til i den her verden og at hun skulle tage hjem men det faldt desværre for døve øre(jeg tiggede hende faktisk om at tage hjem og vis hun ikke gjorde det ville hun komme til at få ar på sjælen men ak nej).

Kundeservice : 4/10(kan det undre nogen)

Udseende 6/10(hun ser bedere ud på billederne)

Gentagelse faktor : Thx but no Thx, Not a Chance in Hell(jeg vil ikke støtte en Pimp / bordelmutter der har tvunget en sød pige ud i det her erhver).

Så vis i tænker på at besøge hende Så Plzzz!!! ladvære med det.

Mvh

S&W500S

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...