Hop til indhold
Volapyk

Lily - B2B sensual tantra massage

Recommended Posts

Jeg havde længe haft lyst til at besøge Lily, selv efter jeg havde læst de forskellige blandede udmeldinger jeg har læst her om hende. Så det var ikke uden lidt ængstelse at jeg bookede tid hos hende.

Jeg vil sige det på den her måde. Lily er en meget kontant kvinde, som absolut er meget bevidst om, hvilken service hun leverer og hvilken service hun absolut ikke leverer. Hvis det afskrækker folk, skal man nok bare holde sig væk. Respekter hendes grænser for, hvad hun yder og hvor hun gerne vil røres. Hun har gjort det meget tydeligt at hun ikke yder sex og det er ikke til diskussion. Nuvel.

Der var lidt forvirring i starten, da jeg tidligere har besøgt Sierra på samme adresse ved Christianshavn, og da jeg efterspurgte samme sted, var Lily blevet lidt nervøs, da der åbenbart er mange mærkelige typer der chikanerer hende. Da jeg endelig kom op i lejligheden fik vi en lille snak om det, og stemningen blev hurtigt meget bedre. Hun gjorde det meget klart at hun ikke vil røres i fissen eller have finger og slik, men massagen foregår helt nøgen og der må gerne røres resten af kroppen. Og ved guder sikker en krop. Hun er så lækker at se på, at soldaten allerede stod honnør.

Jeg fik mig et bad og lagde mig, og Lily gik i gang med massagen. Det er nok den mest sensuelle b2b massage jeg har fået indtil videre, hvor Lily meget langsomt bygger en stemning op og henfører dig til total nydelse, hvis du selv er i stand til at give slip og overgive kontrollen. Hvis det er denne type oplevelser man er ude efter, er Lily helt klart i top tre hos mig. Jeg snakkede lidt med hende, og det er helt tydeligt at hun elsker det hun laver. Vi grinte lidt undervejs og jeg sagde drillende til hende at hun vist elsker at tease og pirre, hvilket hun grinende siger ja til.

Mit hoved er flere gange ved at eksplodere og det er svært at udøve selvkontrol, specielt når man er så tæt på at kunne smage hende og røre hende... Men det er en del af oplevelsen og den fås næsten ikke bedre end her....

Til sidst afslutter hun med en dejlig grundig massage af penis og boller, hvortil jeg kommer i en af de dybe orgasmer der er kendetegnet ved at have været bygget op over længere tid. Kan ikke holde et brøl tilbage, stjerner og sol kolliderer og jeg forlader min krop et kort øjeblik og går i et med universet.

Lily's grin og spørgsmål om jeg er ok, får mig tilbage i min krop igen, men der går et stykke tid, før jeg er helt tilbage igen.

Aflæg hende et besøg, men vær indstillet på at det hun skriver er det du får. Hvis du forventer mere, bliver du skuffet. Fokuser istedet på, at det som Lily giver, er hun en af de absolut bedste til at give.

Redigeret af Volapyk

Del dette indlæg


Link til indlæg
jakobkbh skrev, for 20 minutter siden:

Er adressen diskret? :)

Det er en almindelig opgang. Man skriver når man er der og så bliver der åbnet.

Men vejen kan være rimelig befærdet afhængig af tidspunkt og der ligger et spisested henne rundt om hjørnet. Der sidder dog ikke folk udenfor.

Redigeret af Volapyk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...