Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har kneppet Amyra, hvilket nok var det kedeligste knald jeg nogensinde har gennemført.. 

Billederne er fake, men det havde jeg faktisk regnet med fra start. I stedet for den relativt slanke pige man ser på billederne, møder man en lille tyksak som har den klassiske østeuropæiske distance attitude. 

Men hvad fuck, jeg var der og hun ville kun have 300 kr, hvilket jo er et greb i lommen. 

Så jeg tømte bollerne i hende og skred igen. Jeg var tømt, men det var kun marginalt bedre end en spiller.. Hun er på hotel nær Valby og stinker af røg. 

Hun siger den klassiske "Cum, baby" efter 5 minutter, men helt ærligt skyndte jeg mig nu også alt hvad jeg kunne, da hendes selskab ikke ligefrem berigede min tilværelse.. 

Såååee.. 

Brug 500 et andet sted, hvis du alligevel bare skal tømmes.

Dog gav knaldet anledning til lidt selvransagelse og jeg kan nu bekræfte at jeg er blevet for ukritisk ift. de tøser der får stangen.. 

 

Amyra

Redigeret af Legetimen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...