Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har kneppet Amyra, hvilket nok var det kedeligste knald jeg nogensinde har gennemført.. 

Billederne er fake, men det havde jeg faktisk regnet med fra start. I stedet for den relativt slanke pige man ser på billederne, møder man en lille tyksak som har den klassiske østeuropæiske distance attitude. 

Men hvad fuck, jeg var der og hun ville kun have 300 kr, hvilket jo er et greb i lommen. 

Så jeg tømte bollerne i hende og skred igen. Jeg var tømt, men det var kun marginalt bedre end en spiller.. Hun er på hotel nær Valby og stinker af røg. 

Hun siger den klassiske "Cum, baby" efter 5 minutter, men helt ærligt skyndte jeg mig nu også alt hvad jeg kunne, da hendes selskab ikke ligefrem berigede min tilværelse.. 

Såååee.. 

Brug 500 et andet sted, hvis du alligevel bare skal tømmes.

Dog gav knaldet anledning til lidt selvransagelse og jeg kan nu bekræfte at jeg er blevet for ukritisk ift. de tøser der får stangen.. 

Amyra

Redigeret af Legetimen

Skrevet

Tak for advarselen @Legetimen

Jeg er ret sikker på at den samme lille tyksak man møder, for flere af annoncerne der har samme tilbud.

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.