Hop til indhold

Recommended Posts

Nope. Men jeg fandt en tråd, hvor hun var ultra dårligt anmeldt, så jeg droppede det. 

 

Kritikken gik på at hun i den grad ikke havde lyst. Jeg forestiller mig den typiske østeuropæiske distance når det er værst.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Viky her til morgen i Emdrup, og jeg er ikke helt så negativ som nogle af de tidligere anmeldere. Først og fremmest var det let at kommunikere og booke en tid, der faktisk holdt. For det andet ligger stedet trafikalt godt, og det er let at finde en P-plads. Viky er også den pige, man ser på billederne og selv om der en renovering i gang, er rummet fint og rent.

Jeg vil dog gætte på, at Vikys billeder er 3-4 år og/eller et barn gamle. Hun er dog stadig slank og stram. Mine 30 minutter begyndte med at Viky tørrede mig med en serviet og korret på-rullede et kondom UDEN at bruge kvælermetoden. Her kom det første store point. Hun gav et udmærket blow og jeg have fri adgang til hendes dejlige bryster undervejs.

Da vi nåede til samlejet (i missionæren), holdt hun dog sine ben ret irriterende/begrænsende måde. Men hun var så stram, så jeg næsten kunne glemme det. Hun foreslog så doggy, og her fik jeg lov at give den gas, og resultatet udeblev ikke.

Hun var ikke specielt uengageret og besøget er egentligt godkendt.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...