Hop til indhold
Dennis Nord

Store, bløde læber og et vådt, lækkert blowjob /Århus

Recommended Posts

Pedro38 skrev, den ‎27‎-‎11‎-‎2019 at 08:21:

Har skrevet til hende, men hun svarer ikke tilbage.

 

APMAG skrev, den ‎28‎-‎11‎-‎2019 at 10:57:

Havde en aftale med hende idag, hvor hun aflyste 1,5 time før;(

Hejsa, hvad bydel er husn fra ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg en aftale for 2 gang med denne formodet skønhed (1 gang aflyste hun 1,5 time før så den blev ikke til noget trods skriveri frem og tilbage i timevis i de foregående dage)

2 aftale

Min mave fornemmelse sagde mig at jeg skulle lade den ligge da det alligevel ikke blev til noget sidst, men jeg gav det en chance mere.

Hun svarede hurtigt og fik en tid idag kl 12.30 igen gik skriveriet frem og tilbage, men hun blev ved med at trække ud med at sende adressen og da jeg så skulle afsted så skulle hun igen lige have nogen billeder før hun kunne sende den og så en samtale så hun lige kunne kemitjekke osv osv. og det endte med jeg droppede det og lyttede til min første mavefornemmelse igen.

Personen der sidder i den anden ende virker sød og ra, men det er en endeløs tjek liste af billeder, kemi tjek osv. og er enlig usikker på om hun enlig vil mødes eller bare skrive med nogen.

 

Håber i andre har bedre held med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tålmodighed er en dyd.

En yderst smuk og dejlig kvinde der vælger sine gæster med omhu... ligger på lur... Jooo jeg har været der og gik derfra med det helt brede smil... 

Ja jeg er ny herinde så i kan tro hvad i vil.. Og gør bare det...Så har jeg hende for mig selv så længe. ; )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chef76 skrev, for 10 timer siden:

Tålmodighed er en dyd.

En yderst smuk og dejlig kvinde der vælger sine gæster med omhu... ligger på lur... Jooo jeg har været der og gik derfra med det helt brede smil... 

Ja jeg er ny herinde så i kan tro hvad i vil.. Og gør bare det...Så har jeg hende for mig selv så længe. ; )

 

Jamen hyg dig da med det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi hende, og jeg må sige at jeg oplevede ingen problemer. Vi skrev lidt sammen, udvekslede billeder og byggede forventninger op sammen, på en ekstremt fræk og lækker måde.

Mødet med hende skuffede absolut heller ikke. Billeder og beskrivelser matcher med virkeligheden, og hun er virkelig fræk og dejlig. Lige en kvinde efter mit hoved. 
Selve akten vil jeg ikke sige så meget om andet end jeg var yderst tilfreds da jeg gik derfra! 
 

Det eneste dårlige jeg kan sige er at hun ikke tilbyder mere end blowjobs, da jeg godt nok gerne ville prøve mere med denne skønhed!

 

Jeg er fuldstændig vild med hende. Og at hun nøje udvælger hvem hun vil servicere er sgu da hendes sag. Og at hun gerne vil have at der er kemi, kan da kun tale til hendes fordel. Jeg vil i hvert fald blive ved med at nyde hende, så længe jeg har muligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GertKTusind

Er der nogle som har besøgt hende for nylig? Eller ved om hun stadig er "på"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...