Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kom tilfældigvis forbi klinikken og imod mig kommer en kvinde velsagtens midt i 30´erne eller måske passeret 40 år. Meget smuk, men så lidt mismodig ud. Hun gik ind på klinikken. Jeg kender ikke stedet, så mon nogen ved hvem man kan møde. Kunne det være hende. Hun var fristende vil jeg sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 10 timer siden:

Jeg kom tilfældigvis forbi klinikken og imod mig kommer en kvinde velsagtens midt i 30´erne eller måske passeret 40 år. Meget smuk, men så lidt mismodig ud. Hun gik ind på klinikken. Jeg kender ikke stedet, så mon nogen ved hvem man kan møde. Kunne det være hende. Hun var fristende vil jeg sige.

Har du et link til pigen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da jeg for ca 10 år siden begyndte at bruge en formue på thai klinikkerne, havde Natchas samme hjemmeside som nu, samme tekst, billeder og priser.

Er der ikke en som kan opdatere siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
paafuglen skrev, 1 time siden:

Da jeg for ca 10 år siden begyndte at bruge en formue på thai klinikkerne, havde Natchas samme hjemmeside som nu, samme tekst, billeder og priser.

Er der ikke en som kan opdatere siden.

Dog er ejeren vist ikke den samme :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...