Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej 

jeg var på besøg hos caya6 i tirsdags, det var sku lidt blandet fornøjelse, caya er ganske sød og nem at snakke med, hun er også som hun selv beskriver, fandt da ud af jeg ikke er til silicone bryster meget hårde. hun var åbenbart  sen på den, og virkede forvirret , når jeg skrev til hende og stedet er ikke et jeg sætter mine ben igen hold da op en rode butik, ( hun lejer sig ind der), fik hva jeg kom efter, det klarede hun fint https://annoncelight.dk/showad/271961

Skrevet

Har besøgt caya en del gange for år tilbage både på Amager og i birkerød.Altid en fornøjelse og god fræk sex samt behagelig at snakke med

Skrevet

Jeg har også besøgt hende flere gange i Birkerød bla. 

Det var altid med et smil på læben jeg gik derfra. Så de bedste ord med på vejen fra mig. 

Falster har jeg ikke mødt hende. Men det lyder jo til hendes lejede sted ikke er ligeså meget styr på som i Birkerød. 

Skrevet

Caya er super sød, yder altid hvad hun skal, har de bedste stunder fra Birkerød, men Falster stedet er noget roderi, hun er vist på vej væk, men selv om det roder... er hun overfor mig... altid super sød, og yder mere end de fleste. Helt klart et 10 tal herfra...

• 4 years later...
  • 6 months later...
Skrevet
Lilleper111 skrev, den 24.3.2024 at 03:40:

Nogen der stadig har oplysninger på hende? Så må de gerne sende dem til mig 

Fik du de oplysninger du skulle bruge?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.