Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

jeg var på besøg hos caya6 i tirsdags, det var sku lidt blandet fornøjelse, caya er ganske sød og nem at snakke med, hun er også som hun selv beskriver, fandt da ud af jeg ikke er til silicone bryster meget hårde. hun var åbenbart  sen på den, og virkede forvirret , når jeg skrev til hende og stedet er ikke et jeg sætter mine ben igen hold da op en rode butik, ( hun lejer sig ind der), fik hva jeg kom efter, det klarede hun fint https://annoncelight.dk/showad/271961

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende flere gange i Birkerød bla. 

Det var altid med et smil på læben jeg gik derfra. Så de bedste ord med på vejen fra mig. 

Falster har jeg ikke mødt hende. Men det lyder jo til hendes lejede sted ikke er ligeså meget styr på som i Birkerød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Caya er super sød, yder altid hvad hun skal, har de bedste stunder fra Birkerød, men Falster stedet er noget roderi, hun er vist på vej væk, men selv om det roder... er hun overfor mig... altid super sød, og yder mere end de fleste. Helt klart et 10 tal herfra...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...