Hop til indhold
Oldtimer

Ina - Herbertstrasse

Recommended Posts

På min tur til Hamborg fik jeg som ventet nogle timer for mig selv. Jeg drev ind til Reeperbahn og slog et smuut forbi Herbertstrasse. (Prøv at google det). Det var omkring middag, så jeg havde gaden for mig selv. Første tur afslørede kun en tre-fire piger, så jeg tog en runde mere.

Da jeg kom forbi Ina , åbnede hun vinduet og inviterede mig ind. Venligt træk. Hun åbnede døren for mig og jeg fulgte paralyseret hendes lange ben og smækre numse om i baghuset. Vi aftalte fransk-dansk. 100 euro (lidt dyrt).

Vi snakkede lidt og hun komplimenterede mit tyske og vi havde det faktisk rigtig hygggeligt. Top proffesionelt også forsøg på mersalg, men er man klar i mælet, venlig og høflig (husk nu den konjuktiv) så er det ikke ringe. Ina er en flot pige, stor barm (tilsætningsstofer), lille slank numse og laaange ben. Sutter godt, ikke superstram fisse, men dejlig at glide ind i.

Så fik jeg prøvet Herbertstrasse. Så 5-6 piger, 2-3 af den type jeg kan lide. Ina var et godt valg for mig. Hyggeligt og sjovt.

Venligst

OT

(fik postet forkert, venligst flyt til anmeldelser, undskyld besværet)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...