Hop til indhold
Guest Anilingus

Nogle forkerte ord til en GP fik fatale konsekvenser...

Recommended Posts

Anilingus skrev, for 6 minutter siden:

Goes to show at man skal passe på hvor billigt man køber folk:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Anilingus skrev, for 5 minutter siden:

Vil nok ikke definere dømte som glædespige, men nok nærmere en stakkels sjæl, med sociale problemer, der havde sin gang i et druk-miljø.

Dommen synes jeg er passende, selvom hun ikke havde til hensigt, at dræbe afdøde, så har det måtte være overvejende sandsynligt for hende, at døden ville indtræffe efter hendes vold.

Alt i alt en sørgelig sag, men dommen er helt korrekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omtalte Mallorca Bar ved Banegården er et skummelt sted hvor mange grøndlænder holder til. Der foregår ofte ting på toilettet, og det er virkelig skummelt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 9 minutter siden:

Omtalte Mallorca Bar ved Banegården er et skummelt sted hvor mange grøndlænder holder til. Der foregår ofte ting på toilettet, og det er virkelig skummelt sted.

Ja og hvor AaB fans samles efter een vundet kamp - måske hun var en AaB fan hvor de tabte og så skulle det gå ud over en sagesløs mand der tilbød hende 400kr for et eller andet ydelse.

Redigeret af 2cool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
2cool skrev, for 14 minutter siden:

Ja og hvor AaB fans samles efter een vundet kamp - måske hun var en AaB fan hvor de tabte og så skulle det gå ud over en sagesløs mand der tilbød hende 400kr for et eller andet ydelse.

Dette er udelukket. Aab spillede 1-1 ude mod Vejle, dagen efter mordet.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 11 minutter siden:

Køligt at hun lige tager en pause på bar og så stikker videre når hun kommer hjem.

Hun måtte også lige tage et par indlagte rygepauser... Holy fuck :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Omtalte Mallorca Bar ved Banegården er et skummelt sted hvor mange grøndlænder holder til. Der foregår ofte ting på toilettet, og det er virkelig skummelt sted.

Pladder, der foregår ikke mere end der gør andre steder, kender personligt ejerne. Den omtalte dame der hakkede den ældre mand ihjel kom ligeledes på boulevardcaffeen så hun kunne ligeså godt have siddet der efterfølgende. Hun er desuden maniodepressiv og tidligere for år tilbage havde hun brændt og skåret i sig selv og kom på mallorcabar og løgn om at hun var blevet mishandlet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Goes to show at man skal passe på hvor billigt man køber folk:P.. 

 

Ikke nok med hun slog ham ihjel, hun postede også et billede af den 79 årig på hendes facebook profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 3 timer siden:

Vil nok ikke definere dømte som glædespige, men nok nærmere en stakkels sjæl, med sociale problemer, der havde sin gang i et druk-miljø.

Dommen synes jeg er passende, selvom hun ikke havde til hensigt, at dræbe afdøde, så har det måtte være overvejende sandsynligt for hende, at døden ville indtræffe efter hendes vold.

Alt i alt en sørgelig sag, men dommen er helt korrekt.

Kære Sutteålen:)

- nu har jeg læst hele tråden med dens kommentarer, og så synes jeg det måske er mere relevant med en behandlingsdom !!

En behandlingsdom er et samarbejde mellem  Retspsykiatrien og Kriminalforsorgen  ( f.eks psykiatrisk behandling  og misbrugsbehandling + andet)

Det er jo ikke ensbetydende med at hun straks går frit rundt ude IRL   - slet ikke, det kan sagtens betyde indespærring i en lang periode

Det må da dreje sig om at spare på skattekroner og få et helt menneske ud igen IRL  - dvs uden fare for sig selv og andre.

Nå bare mine simple tanker om skattekroner og helbredelse af mennesker

Og guderne skal vide at mine tanker også er hos den dræbtes efterladte - sorg fylder altid "en enhed"  - uanset hvem det drejer sig om og hvorfor 

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nye tider skrev, for 1 minut siden:

Kære Sutteålen:)

- nu har jeg læst hele tråden med dens kommentarer, og så synes jeg det måske er mere relevant med en behandlingsdom !!

En behandlingsdom er et samarbejde mellem  Retspsykiatrien og Kriminalforsorgen  ( f.eks psykiatrisk behandling  og misbrugsbehandling + andet)

Det er jo ikke ensbetydende med at hun straks går frit rundt ude IRL   - slet ikke, det kan sagtens betyde indespærring i en lang periode

Det må da dreje sig om at spare på skattekroner og få et helt menneske ud igen IRL  - dvs uden fare for sig selv og andre.

Nå bare mine simple tanker om skattekroner og helbredelse af mennesker

Og guderne skal vide at mine tanker også er hos den dræbtes efterladte - sorg fylder altid "en enhed"  - uanset hvem det drejer sig om og hvorfor 

Mange hilsner

Nye tider

Det vil jeg slet ikke være uenig i. Nu er vi jo blot uoplyste “dommere” modsat Rettens dommere og nævninge.

Jeg antager dog, at Retten har taget stilling til dette. Hvis det er relevant og der ankes, så har Vestre Landsret mulighed for at vurdere dette.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 timer siden:

 

Ikke nok med hun slog ham ihjel, hun postede også et billede af den 79 årig på hendes facebook profil. 

Jamen helt klart det da forfærdeligt.. Man burde aldrig tage en andens liv.. Meeen jeg er nu bare typen der godt kan lide at bruge humor i stortset alle aspekter af livet også når det handler om døden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...