Hop til indhold
curious_one

123thai i Odense

Recommended Posts

Hej

Jeg besøgte engang 123thai i Odense.

Eksisterer de stadigvæk?

Hvilke piger er der nu og er der nogen der har været forbi for nylig som vil give en anmeldelse eller sende en besked om stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mit go to thai sted i Odense, kommer der jævnligt, men besøger altid Anna, så ved ikke hvem der ellers er der.

lokalerne er ikke prangende, men jeg får altid god behandling og føler mig velkommen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt dem. Men det er snart et år siden.

Besøgte Anna og fik fuldpakke og massage, som der slet ikke var noget at klage over. Meen måske lige at jeg betalte for 2 timer, Der gik 10 min før hun dukkede op og var klar og efter 90 min behandling fik jeg at vide at det var tid til bad. Så stod ude på vejen igen efter 1 time og 50 min.
 

Jeg ved ikke hvilke andre piger der er der nu.

Men at dømme ud fra antal svar her kan det ikke være et særligt besøgt sted / eller alle smugkigger bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er intet galt med 123. Nogle vil måske synes at bad faciliteterne er modne til en opdatering, men når man bliver vasket af en dejlig thai, vænner man sig til det :-)

Der er. som faste piger Anna og Moni. Begge er fantastiske - på hver sin måde. Moni har store bryster, mens Anna har små bryster. Lige meget hvem man vælger er der garanti for en dejlig oplevelse. De er begge berøringsvillige og man føler at man er den eneste ene, selvom der selvfølgelig er og har været mange andre.

En BTB med én af dem er altid en dejlig oplevelse og man går aldrig skuffet derfra. De har en trofast kundekreds, så jeg tror stedet er godt besøgt.

De har ihvertfald mine varmeste anbefalinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...