Hop til indhold

⚠️NYHED AALBORG☀️⚡️SMUK SLANK med KÆMPE bløde patter ✨❤️COCKTAIL TILBUD: 30min 1000kr INKLUSIV (analsex- megafransk- tungekys- 69- sex- massage)❣️

Featured Replies

Skrevet
BrianF skrev, for 38 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/286558

Jeg overvejer kraftigt at aflægge denne dame et visit.

Har nogen mon været der og er billederne ægte?

I stedet for at kopiere den kæmpestore overskrift fra annoncen, havde det været enklere at skrive: Maja i Aalborg

Mvh

:-o

Skrevet

Havde hun været tæt på hvor jeg bor, havde jeg været på besøg:oops:, hun ser godt nok dejlig ud. 

Skrevet

Har selv overvejet besøget. Hun ser godt nok lækker ud på billederne.  Og TAK for en perfekt overskrift, hvor man ikke er i tvivl. <3 Glem ero-politiet... Overskriften siger alt...

Skrevet
Benjamin skrev, for 20 timer siden:

I stedet for at kopiere den kæmpestore overskrift fra annoncen, havde det været enklere at skrive: Maja i Aalborg

Mvh

:-o

hvis det er en af de spanske piger går man ikke helt galt i byen. De to barmfagre jeg har besøgt har været lækre og liderlige.

Skrevet

Nu er hun i Aarhus. Er der virkelig ingen der har besøgt hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.