Hop til indhold
Syden

Melany - Waldstrasse 3

Recommended Posts

Jeg startede aftenen hos Swan thai massage hvor jeg fik en times rigtig dejlig massage. Ikke den gode dybdegående, men afslappende og super dejligt.....udført af en smuk thai :)

Herefter ville jeg se pigerne på Junkerholweg 14. Jeg ringede på ved Lena (som jeg havde læst godt om) og hun åbnede hurtigt, men hun er ikke nogen skønhedsdronning. Hun var sammen med to andre piger i lejligheden og alle var i morgenkåbe og sutsko.....det tænder jeg altså ikke på :(

I lejligheden til højre fik jeg vækket Alina og hun ser sød ud, men jeg gad ikke satse på at hun vågnede op.

Nå....videre til Junkerholweg 6, her var to piger som var klar i stilletter :)

Men de "dumpede" desværre på for små bryster (billeder på Pension 27 er 100% OK)

Næste forsøg var Waldstrasse 3 (som er lidt svært at finde) man skal ind mellem nr. 3 og 5 hvor der så er en dør til højre.

Jeg ringede på ved Melany og kom hurtigt ind til en dejlig pige med smil på læben. Hun stod i den sorte kjole, som på billederne og ja....brystvorterne titter frem over kjolen.....FUCK jeg var solgt.

http://sexnord.net/profile/7487/Flensburg/Melany

60 euro for 20 minutter skiftede hænder og jeg kom ikke helt af tøjet før jeg måtte lege med de bryster :P

Hun snakker meget.....spansk....og det gør jeg ikke, men vi hygge helt vildt i sengen og jeg kunne bare ikke slippe de bryster. Nå, 20 minutter er ikke længe, så på med gummi og hun begyndte på fransk. Det var dejligt og der blev slikket hele vejen ned omkring bollerne.

Så blev hun lagt på ryggen, så jeg kunne nyde synet medens jeg kneppede hende. Efter lidt tid listede jeg en hånd om på røven af hende og lod stille et finger glide op i det bagerste hul. Hun smilede og grinede lidt, så jeg legede bare videre med fingeren, medens jeg kneppede hende.

Bagefter fik jeg os vendt om, så hun kunne ride en tur og det gjorde hun godt (de bryster er bare for vilde)

Pludselig kom hammeren.....hun pegede på håndledet.....tiden er gået :shock:

Jeg rev gummiet af og lagde pikken mellem brysterne på hende og så fik den fuld gas indtil jeg sprøjtede ud over hende. Så tørrede vi op og sad på sengen og snakkede lidt (hmmm jeg kan ikke spansk, så hun snakkede og jeg legede med hendes bryster)

En halv time senere stod jeg på gaden igen og tænkte på hvornår jeg får hende at se igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...