Hop til indhold

Erika/Lisa Aarhus uden kondom

Featured Replies

Skrevet

Åh Gud hva har man ej budt sin P i tidens løb, og ja også hende dog med kondom :-o

Absolut noget der hurtigt sku overstået og uden indlevelse (måske held for det) 

Hun er større end på billederne og absolut uden gentagelse og ej pga størrelse

Men pga indlevelse og manglende på samme

No go, sorry :huh:

Skrevet
  • Author
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Åh Gud hva har man ej budt sin P i tidens løb, og ja også hende dog med kondom :-o

Absolut noget der hurtigt sku overstået og uden indlevelse (måske held for det) 

Hun er større end på billederne og absolut uden gentagelse og ej pga størrelse

Men pga indlevelse og manglende på samme

No go, sorry :huh:

Uuuh tak for svar Thaimig, er hun da slem overvægtig?

Skrevet
Confused skrev, for 1 minut siden:

Uuuh tak for svar Thaimig, er hun da slem overvægtig?

Ikk slem, det var nok nærmere indlevelse som manglede, men stor pige, men stadig mangel på indlevelse, nåh-ja så er hun ryger, hvis det sku være en hindring 

Skrevet

Tog turen forbi idag valgte dog ydelser med gummi.. At hun er oveevægti er jeg slet ikke enig i men måske manglende indlevelse ja lidt.. Billeder vil jeg sige er hende men hårfarve og lign ikke heldt som billederne. En ting jeg bemærkede var trusser som hun har på på billedet er de samme :lol: alt I alt en god oplevelse med den økonomi jeg havde 

Skrevet
  • Author
svend67 skrev, for 34 minutter siden:

Tog turen forbi idag valgte dog ydelser med gummi.. At hun er oveevægti er jeg slet ikke enig i men måske manglende indlevelse ja lidt.. Billeder vil jeg sige er hende men hårfarve og lign ikke heldt som billederne. En ting jeg bemærkede var trusser som hun har på på billedet er de samme :lol: alt I alt en god oplevelse med den økonomi jeg havde 

danke schön, hvilken er de to links skrev du til? :)

Skrevet

Som @Confused også skriver er der to annoncer med samme indhold -- næsten. Jeg skrev til den ene og da jeg spurgte til anal blev hun stiktosset (fornemmelse af det skrevne) og svarede surt at jeg skulle læse annoncen. Men det var altså den annonce der indeholdt muligheden for anal jeg skrev til. Så var jeg også "confused" og længere henne i samtalen blev jeg bedt om at læse annoncen og ikke skrive mere! Jeg konkluderede at det var samme pige bag de to annoncer, men kan jo tage fejl. Jeg gider bare overhovedet ikke den kommunikstionsform hvor man bliver "sat på plads" når man skriver i en pæn tone og bare gør opmærksom på at der må være skrevet fejl i annoncen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.