Hop til indhold
Confused

Erika/Lisa Aarhus uden kondom

Recommended Posts

Guest Thaimig

Åh Gud hva har man ej budt sin P i tidens løb, og ja også hende dog med kondom :-o

Absolut noget der hurtigt sku overstået og uden indlevelse (måske held for det) 

Hun er større end på billederne og absolut uden gentagelse og ej pga størrelse

Men pga indlevelse og manglende på samme

No go, sorry :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Åh Gud hva har man ej budt sin P i tidens løb, og ja også hende dog med kondom :-o

Absolut noget der hurtigt sku overstået og uden indlevelse (måske held for det) 

Hun er større end på billederne og absolut uden gentagelse og ej pga størrelse

Men pga indlevelse og manglende på samme

No go, sorry :huh:

Uuuh tak for svar Thaimig, er hun da slem overvægtig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Confused skrev, for 1 minut siden:

Uuuh tak for svar Thaimig, er hun da slem overvægtig?

Ikk slem, det var nok nærmere indlevelse som manglede, men stor pige, men stadig mangel på indlevelse, nåh-ja så er hun ryger, hvis det sku være en hindring 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog turen forbi idag valgte dog ydelser med gummi.. At hun er oveevægti er jeg slet ikke enig i men måske manglende indlevelse ja lidt.. Billeder vil jeg sige er hende men hårfarve og lign ikke heldt som billederne. En ting jeg bemærkede var trusser som hun har på på billedet er de samme :lol: alt I alt en god oplevelse med den økonomi jeg havde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
svend67 skrev, for 34 minutter siden:

Tog turen forbi idag valgte dog ydelser med gummi.. At hun er oveevægti er jeg slet ikke enig i men måske manglende indlevelse ja lidt.. Billeder vil jeg sige er hende men hårfarve og lign ikke heldt som billederne. En ting jeg bemærkede var trusser som hun har på på billedet er de samme :lol: alt I alt en god oplevelse med den økonomi jeg havde 

danke schön, hvilken er de to links skrev du til? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som @Confused også skriver er der to annoncer med samme indhold -- næsten. Jeg skrev til den ene og da jeg spurgte til anal blev hun stiktosset (fornemmelse af det skrevne) og svarede surt at jeg skulle læse annoncen. Men det var altså den annonce der indeholdt muligheden for anal jeg skrev til. Så var jeg også "confused" og længere henne i samtalen blev jeg bedt om at læse annoncen og ikke skrive mere! Jeg konkluderede at det var samme pige bag de to annoncer, men kan jo tage fejl. Jeg gider bare overhovedet ikke den kommunikstionsform hvor man bliver "sat på plads" når man skriver i en pæn tone og bare gør opmærksom på at der må være skrevet fejl i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...