Hop til indhold

3- eller 4-kant med køn, superslank pige. Kbh, 29/30nov

Featured Replies

Skrevet

1-2 pæne, slanke fyre søges til 3- eller 4-kant med køn, superslank pige på 46år. 25-35 år og gerne veludrustet. Pigen er i centrum, altså ingen M/M. Amatørbasis, dvs uden betaling (dog evt bonus, hvis du har noget helt specielt at byde på ;)). 

Skrevet

Hvis det kan blive den 29 og vi snakker Kbh er jeg super frisk

Skrevet

Jeg melder mig også gerne på banen :)

Skrevet

Ja tak, melder mig gerne under fanen. 

Hilsen

Lars

Skrevet
  • Author

Det er naturligvis med gummi.

Man får forøvrigt nogle interessante mails, se vedhæftede. Man fornemmer en vis indebrændthed, ikke? Ærgerligt, at den frustrerede person ikke har fundet en god måde nyde sex på. Og for en god ordens skyld skal jeg lige sige, at jeg harkbnls.thumb.jpg.85447270b146bc84cad5e3e131c35493.jpg ingen grund til tro, at afsenderen er identisk med brugeren herinde, der benytter et tilsvarende navn.

Skrevet
Blueberry skrev, for 10 timer siden:

Det er naturligvis med gummi.

Man får forøvrigt nogle interessante mails, se vedhæftede. Man fornemmer en vis indebrændthed, ikke? Ærgerligt, at den frustrerede person ikke har fundet en god måde nyde sex på. Og for en god ordens skyld skal jeg lige sige, at jeg harkbnls.thumb.jpg.85447270b146bc84cad5e3e131c35493.jpg ingen grund til tro, at afsenderen er identisk med brugeren herinde, der benytter et tilsvarende navn.

Trist, lyder som noen med psykologiske problemer, og nokk ikke brugeren BX:sad:

Skrevet
  • Author

Tak for henvendelserne - vi har nu fundet det vi skal bruge :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.