Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tror at de fleste har leget med tanken om at prøve en trans - om ikke andet for at kunne vinge den af og sige at det var det.

For mig blev skridtet taget for et par måneder siden, hvor jeg besøgte Mabel i på Langenæs i Aarhus.

Hun er flot, hvilket ikke kan siges om kælderen. Jeg havde meldt klart ud på SMS, at jeg var absolut novice, hvilket hun respekterede. Jeg følte mig i gode hænder.

Hun lagde ud med en OK massage af ryggen, og her kunne jeg hurtigt mærke hendes stive pik mellem ballerne, massagen blev hurtigt mere fokuseret på mine baller, nosser og pik. Lækkert.

Jeg vender mig, og der sidder hun på knæ på sengen med stiv pik imens hun nulrer min hård. Om jeg ikke skulle prøve at røre og sutte ?

Det var grænseoverskridende - både at spille en andens pik, men også at blive instrueret i at sutte samme (med gummi på).

Efter lidt tid, kravlede hun ovenpå mig og skubbede benene tilbage. Nænsomt forarbejde af min røv med creme af en art, og vupti blev jeg knaldet af en trans. Alene at skrive det, er syret.

Mine stunder hos Nina Thai har gjort mig modtagelig for fingre og dildoer, alligevel var dette noget andet. 

Mabel lod som om hun kom, og efter en aftørring fik jeg et skønt blow, hvor nosserne også kom godt i spil. Så var det tid til dagens andet grænseoverskridende øjeblik: analsex. Det har jeg ikke prøvet før.

Jeg forblev stiv, men selve samlejet i doggy, var mere visuelt end lækkert. Alligevel kørte jeg på, og efter et par minutter spurgte jeg Mabel om, hvor jeg skulle komme. Hun bad om mave og bryst, og det fik hun. Til overflod. Spændingen havde virkeligt fyldt mig op.

Mabel er sød.

Jeg gik ind i uudforsket territorie, og det var interessant nok. Nu har jeg prøvet det, og det var nok det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina er ikke trans. Jeg kan godt se at formuleringen giver anledning til at tro dette. Nina er særligt glad for at give dig prostata med fingrene eller med en dildo af en art.

Del dette indlæg


Link til indlæg

To spørgsmål Varde:

1/ Findes Nina stadig?
Jeg har haft en del stunder på hendes briks med hendes fingre godt inde i mig mens jeg kom i stride strømme!

2/ Mabel, er hun glatbarberet forneden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
varde_fc skrev, den 25.11.2019 at 13:38:

Jeg gik ind i uudforsket territorie, og det var interessant nok. Nu har jeg prøvet det, og det var nok det.

Hvis I er færdige med Mabel så send hende til København - jeg gir billetten. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 8 timer siden:

Hvis I er færdige med Mabel så send hende til København - jeg gir billetten. :-)

Troede hun skulle til Varde. Hun bliver i Aarhus til engang i januar :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TS-lover skrev, for 10 timer siden:

Troede hun skulle til Varde. Hun bliver i Aarhus til engang i januar :-P

;Men ikke mod hovedstaden synes jeg at læse i dit svar... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 3/12/2019 at 17:49:

;Men ikke mod hovedstaden synes jeg at læse i dit svar... ?

Mod Thailand ... men udvalget i Kbh er da vist mangedobbelt ift Århus

Del dette indlæg


Link til indlæg
TS-lover skrev, for 23 timer siden:

Mod Thailand ... men udvalget i Kbh er da vist mangedobbelt ift Århus

Foretrækker kvalitet modsat kvantitet. Men enig der er et par dejlige piger - bl.a. Malii men ellers ikke synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 5/12/2019 at 22:42:

Foretrækker kvalitet modsat kvantitet. Men enig der er et par dejlige piger - bl.a. Malii men ellers ikke synes jeg.

Er helt enig i at kvalitet foretrækkes. Har altid drømt om Malii, men hun er aldrig i Århus mere. Hvad med Kiki i Helsingør? Hun rejser lidt rundt. Ser fantastisk ud :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TS-lover skrev, for 7 timer siden:

Er helt enig i at kvalitet foretrækkes. Har altid drømt om Malii, men hun er aldrig i Århus mere. Hvad med Kiki i Helsingør? Hun rejser lidt rundt. Ser fantastisk ud :-P

Kiki er besøgt og hun er virkelig en smuk kvinde. Et godt råd til besøg er, at man skal tage styr over besøget (hvis muligt) ellers styrer hun og da hun er ret glad for sig selv og sin store flotte pik, bliver det omdrejningspunktet for besøget, og du bliver ikke taget med, men brugt som hendes redskab for hendes nydelse. Det oplevede jeg - måtte faktisk selv spille mig af til slut, da hun - efter at have sprøjtet mig i munden - ikke orkede at gøre mig færdig. Men smuk er hun og pikken ikke mindre smuk og stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Mabel og hold nu kæft det var en oplevelse. Hun er super dejlig og meget pæn. Det kan kun anbefales - også er priserne rigtige gode 1100 kr for 45 min er pænt for et besøg ved en ts.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mabel 10/10 
Jeg har besøg Mabel fem gange efterhånden, jeg kan varmt anbefale  at i får hende besøgt, inden hun rejser igen i slutningen af februar. Håber at hun er velbesøgt så hun kommer tilbage. 

Min oplevelser nede ved Mabel har været kanon gode, hun starter som regler med en massage, nøgen med fokus på bagdelen, efter lidt tid kan man mærke hendes stive pikke gnide sig op, ned og inde imellem ballerne. Jo bedre man lære hende at kende, jo vildere bliver hun med rimming og sloppy blowjobs osv. Mabel er også god på toppen med et tilpas størrelse pik på 13-14 cm som altid er hård som en diamant og er en lækkerbisken. Man kommer altid hele vejen rund med Mabel, rolig start med massage derefter vil hun som oftes gerne have at man sutter hende, hvorefter hun selv går til stålet med masser af spyt, savl og hårdt arbejde på ens stive pik. Det er så frækt når hun knepper, med hendes tynde talje og meget feminine udsende, hendes billeder yder ingen hende retfærdighed. Mabel er også god til at modtage tænken om hende gør mig vildt omstemt. 

Jeg tænker at Mabel er særdeles god til nybegynder både med hendes størrelse, service niveau, feminine udseende og hendes venlige væsen. 

hende priser er desuden utroligt billige!!

Så få hende nu besøgt og lær hende at kende så hun ikke kan undvære os liderlige mænd i Aarhus 

Tak til dem som skriver om deres oplevelser, det gør det altid nemmer at træffe et godt valg .

 



 


 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jydeman skrev, for 1 time siden:

Mabel 10/10 
Jeg har besøg Mabel fem gange efterhånden, jeg kan varmt anbefale  at i får hende besøgt, inden hun rejser igen i slutningen af februar. Håber at hun er velbesøgt så hun kommer tilbage. 

Min oplevelser nede ved Mabel har været kanon gode, hun starter som regler med en massage, nøgen med fokus på bagdelen, efter lidt tid kan man mærke hendes stive pikke gnide sig op, ned og inde imellem ballerne. Jo bedre man lære hende at kende, jo vildere bliver hun med rimming og sloppy blowjobs osv. Mabel er også god på toppen med et tilpas størrelse pik på 13-14 cm som altid er hård som en diamant og er en lækkerbisken. Man kommer altid hele vejen rund med Mabel, rolig start med massage derefter vil hun som oftes gerne have at man sutter hende, hvorefter hun selv går til stålet med masser af spyt, savl og hårdt arbejde på ens stive pik. Det er så frækt når hun knepper, med hendes tynde talje og meget feminine udsende, hendes billeder yder ingen hende retfærdighed. Mabel er også god til at modtage tænken om hende gør mig vildt omstemt. 

Jeg tænker at Mabel er særdeles god til nybegynder både med hendes størrelse, service niveau, feminine udseende og hendes venlige væsen. 

hende priser er desuden utroligt billige!!

Så få hende nu besøgt og lær hende at kende så hun ikke kan undvære os liderlige mænd i Aarhus 

Tak til dem som skriver om deres oplevelser, det gør det altid nemmer at træffe et godt valg .

 



 


 


 

 

Er hendes priser inkl hendes cum ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...